ninnithequeen kirjoitti:Ne tyypit, jotka mässäilee julkisesti kanssakitisijöiden privaattielämällä.
Millä elämällä?
Ah, so true
Juu eiku oikeasti, varsin ärsyttävää. Mä kerron kyllä ihan itse omasta yksityiselämästäni jos koen sille tarvetta. Jos tarkoituksella jätän jotain kertomatta julkisesti netissä, en kaipaa siihen ketään ulkopuolista kiljumaan asioita muille ja nauramaan paskaisesti perään.
daddykillkill kirjoitti:Edellämainittujen lisäksi, aquaattista analogiaa käyttääkseni: "itämerisyndrooma". Siis "vesi ei vaihdu, vaan sama ummehtunut vesi velloo paikoillaan, saastuu ja alkaa pian haista."
Mutta joillekin eliöillehän itämeri on mitä mainoin paikka elää. Sinilevä kiittää.
Juu eiku oikeasti, varsin ärsyttävää. Mä kerron kyllä ihan itse omasta yksityiselämästäni jos koen sille tarvetta. Jos tarkoituksella jätän jotain kertomatta julkisesti netissä, en kaipaa siihen ketään ulkopuolista kiljumaan asioita muille ja nauramaan paskaisesti perään.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Itse olen ollut melko hiljaa yksityisasioistani, mutta varmasti joku riittävän sitkeä olisi voinut paloista kerätä kuvan siitä kuka minä olen.
Ei toistaiseksi hirveästi ärsytä. Jos nyt jotain yleistä pitää sanoa, niin sellaiset onlinerin heittäjät, joilla ei koskaan ole mitään asiaa mihinkään, mutta silti kylvävät joka paikkaan niitä parin sanan mukaviksuja heittoja. Tääkään ei oikeastaan ärsytä paitsi joskus, jos yrittää vakavissaan keskustella jostain aiheesta. Tosin eihän niitä tarvitse noteerata.
Kreitsu kirjoitti:Ei toistaiseksi hirveästi ärsytä. Jos nyt jotain yleistä pitää sanoa, niin sellaiset onlinerin heittäjät, joilla ei koskaan ole mitään asiaa mihinkään, mutta silti kylvävät joka paikkaan niitä parin sanan mukaviksuja heittoja. Tääkään ei oikeastaan ärsytä paitsi joskus, jos yrittää vakavissaan keskustella jostain aiheesta. Tosin eihän niitä tarvitse noteerata.