Mikä ärsyttää co-kirjoittajissa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ne tyypit, jotka mässäilee julkisesti kanssakitisijöiden privaattielämällä.
Millä elämällä? :)
Ah, so true :)

Juu eiku oikeasti, varsin ärsyttävää. Mä kerron kyllä ihan itse omasta yksityiselämästäni jos koen sille tarvetta. Jos tarkoituksella jätän jotain kertomatta julkisesti netissä, en kaipaa siihen ketään ulkopuolista kiljumaan asioita muille ja nauramaan paskaisesti perään.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

daddykillkill kirjoitti:Edellämainittujen lisäksi, aquaattista analogiaa käyttääkseni: "itämerisyndrooma". Siis "vesi ei vaihdu, vaan sama ummehtunut vesi velloo paikoillaan, saastuu ja alkaa pian haista."
Mutta joillekin eliöillehän itämeri on mitä mainoin paikka elää. Sinilevä kiittää. :)
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Ah, so true :)

Juu eiku oikeasti, varsin ärsyttävää. Mä kerron kyllä ihan itse omasta yksityiselämästäni jos koen sille tarvetta. Jos tarkoituksella jätän jotain kertomatta julkisesti netissä, en kaipaa siihen ketään ulkopuolista kiljumaan asioita muille ja nauramaan paskaisesti perään.
Ymmärrän mitä tarkoitat. Itse olen ollut melko hiljaa yksityisasioistani, mutta varmasti joku riittävän sitkeä olisi voinut paloista kerätä kuvan siitä kuka minä olen.

Mutta miksi ihmeessä olisi?
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

exPertti kirjoitti: Mutta miksi ihmeessä olisi?
En minä vaan tiedä, kysy ND:ltä 8)
exPertti
Kitisijä

Pyry-Matias kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Mutta miksi ihmeessä olisi?
En minä vaan tiedä, kysy ND:ltä 8)
ND:kö on oletusarvoisesti se meidän "Mielenkiintoista, minulla on musta muistikirja" mies Soidinmenoista? :)
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:Koetahan, runkkari, nyt piristyä. :)
Ei mulla tänään oo depispäivä, vaikka ulkona onkin synkkä ilma. :)
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:Sinilevä kiittää. :)
Sitä sorttia täällä onneksi on riittävästi ;)
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei toistaiseksi hirveästi ärsytä. Jos nyt jotain yleistä pitää sanoa, niin sellaiset onlinerin heittäjät, joilla ei koskaan ole mitään asiaa mihinkään, mutta silti kylvävät joka paikkaan niitä parin sanan mukaviksuja heittoja. Tääkään ei oikeastaan ärsytä paitsi joskus, jos yrittää vakavissaan keskustella jostain aiheesta. Tosin eihän niitä tarvitse noteerata.
exPertti
Kitisijä

Kreitsu kirjoitti:Ei toistaiseksi hirveästi ärsytä. Jos nyt jotain yleistä pitää sanoa, niin sellaiset onlinerin heittäjät, joilla ei koskaan ole mitään asiaa mihinkään, mutta silti kylvävät joka paikkaan niitä parin sanan mukaviksuja heittoja. Tääkään ei oikeastaan ärsytä paitsi joskus, jos yrittää vakavissaan keskustella jostain aiheesta. Tosin eihän niitä tarvitse noteerata.
Yritän parantaa tapani. :oops:
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Haha, en viitannut sinuun!
Vastaa Viestiin