TO
Ei ole kivaa. On hieman kuumeinen olo. DBTL on uhassa peruuntua mun osaltani. Tämän iltaiset treffitkään eivät ole täysin kirkossa kuulutetut, jos olo alkaa kurjistumaan. Yöllä tuli ihme kohtaus, yskitti perkeleesti ja joka paikka tuntui olevan täynnä räkää, yäk. Taidan siirtyä vuodelepoon.
Ei ole kivaa. Kun herättyäni kömmin ylös ja avasin verhot, oli näkymä kuin suoraan Gattacan Taivaasta: kaksi pystytisuteinityttöä pelaa parvekkeeni alla tennistä shortseissa ja bikinien yläosissa. Taidan siirtyä parvekkeelle "lukemaan".
Ei ole kivaa. Kun herättyäni kömmin ylös ja avasin verhot, oli näkymä kuin suoraan Gattacan Taivaasta: kaksi pystytisuteinityttöä pelaa parvekkeeni alla tennistä shortseissa ja bikinien yläosissa. Taidan siirtyä parvekkeelle "lukemaan".
Tix on meistä sairain. Eiköhän ollut jo Cityn keskustelujen perustajajäseniä ja vielä sairaammin vapaaehtoinen mode kaiken lisäksi. Jopa Doctrine uupui aikaisemmin ja öh.. aikuistui?daddykillkill kirjoitti:Eipä tästä laivasta monikaan ole jaksanut rantaan asti räpiköidä. Palaavat aina vaan ja uudestaan..Gat kirjoitti:Ei runkkari pysty pysymään poissa!
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Takapiha siivottu eläinten lihoista. Istuin yöllä alakerras ja ikkunasta seurasin kuinka siili ja pikusiili ahtasivat mahaansa niitä lihojen rippeitä<3
Narttu puhkuu edelleen, tietää ainakin syöneensä.
Julmaa! Tuol maas lojuu viel possun korva. Mä ottasin itelle het yhen possun lemmikiks, jos asuisin maalla.
Narttu puhkuu edelleen, tietää ainakin syöneensä.
Julmaa! Tuol maas lojuu viel possun korva. Mä ottasin itelle het yhen possun lemmikiks, jos asuisin maalla.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vaikka panisin sinua, en tunne noita nykynuorten hömpötysten lyhenteitä. Mikä DBTL?Zeb kirjoitti:Uusi yritys, tänään on kuulemma torstai. DBTL suraa??
Ai, olet laajentanut horisonttiasi maatiaistammoihin?Gat kirjoitti:Vaikka panisin sinua, en tunne noita nykynuorten hömpötysten lyhenteitä. Mikä DBTL?Zeb kirjoitti:Uusi yritys, tänään on kuulemma torstai. DBTL suraa??
DBTL on Down By The Laituri, lähes huonoin festari Suomessa, koska sinne ei ikinä raaskita maksaa mitään kunnon bändejä, mutta se on TURUSSA!
Enkö mää ole vongannut sua Sielusi tähden jo aikaisemmin? Sopeutuisin tammuuteesikin. Vaan kun olet sanonutolevasi varattu. Jaa bänksit äsken.. ekana jonossa!! Mutta kun Down by the Laituri on TURUUUS, niin antaa olla, vaikka kyll määki Turuus saisin.Zeb kirjoitti: mutta se on TURUSSA!
Älä selvitä vaan anna pilluu! Ehä kukaan ole valokuvaasikaan nähnyt ja silti olen rrrrrakastunut älyysi ja asenteisiisi (pienin tarvittavin korjauksin, sen sanominen tähän Väliin KäsikirjaNegaus). Jokohan toimii? Ai ei?Zeb kirjoitti:Voisiko tämän lisätä Pelimiehen Käsikirjaan? Tää on lähes yhtä hyvä kuin ne muut linet.Gat kirjoitti:Sopeutuisin tammuuteesikin.