Haukkumisen kulminaatiopiste, suomalaisten kansanhuvi numero yksi eli rankka itsekritiikki. Antaa palaa!!11!11!111!1!!1
Liian vähään tyytyväinen pilkunnussija, joka hautaa kaikki hyvät ideat miettimällä päänsä puhki miksi ajatus on huono ennen kuin kokeilee sitä. Eihän sitä nyt kokeilla voi, juttuhan voisi vaikka onnistua. OMGWTF. Kulli saisi olla isompi myös.
Kovaääninen dorka, mielialat vaihtuu nollasta sataan sekunnissa, läskimaha, laihduttasit jo perkele, tajua ettei kaikki ymmärrä sun huumorias, etkä osaa ees helpointa ristikkoa ristikkolehestä yksin täyttää.
Itsestäänselviä nokkeluuksia viljelevä tekopyhä pallomaha, jonka ajoittain narsisistinen luonne ottaa ylivallan ja joka itkee ihan turhia asioita eikä muista mikä on oikeasti tärkeää. Ruma vielä kaiken lisäksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ai niin, unohtui tuo naamaongelma eli näytän siis kummitukselta, jonka päälle on kaatunut valkoinen maalipurkki. Näin kesällä joukossa on tosin myös hitunen ruskeaa (pisamat) eli näytän tosi likaiselta.
Olen myös luuseri, joka pelkää kaikkea, mikä liikkuu ja etenkin toisia ihmisiä. Saatan siis olla myös ennakkoluuloinen.
Stressaantuneena muuttuu usein kuulemma tiuskivaksi ja etäiseksi. Välillä on niin omissa maailmoissaan, ettei kuuntele toisten juttuja vaan vastailee konemaisesti ”joo”. Kuuntelee paskaa musiikkia ja yrittää epätoivoisesti tuputtaa sitä muillekin. Monesti on niin väsynyt ettei jaksa siivota kotona. On aamulla väsynyt ja ärtyinen toisin kuin iltaisin. Joissain asioissa, kuten musiikissa, paskamainen perfektionisti, jonka kanssa työnteko on hajottavaa.
RolloTomasi kirjoitti:Ei tarvi, riittää kun vain kertoo tosiasioita. Niistä kyllä näkee, että olen huono ihminen, täydellinen surkimus, joka olisi parempi tappaa pois.
Ihme mies olet.
Mitä olen pyörinyt kitinässä / cityssä vissiin kuusi vuotta, olet yksi niistä harvoista tyypeistä, joita haluaisin joskus tavata. Olet hemmetin mielenkiitoinen ja poikkeuksellinen fiksu ja siksi tuollaiset puheet huolestuttavat. En varmasti ole ainoa, joka on tätä mieltä.
Toivottavasti haet ammattiapua , jos tunnet sitä tarvitsevasi.
Huom. Tämä ei todellakaan ole mitään vittuilua.
RolloTomasi kirjoitti:Ei tarvi, riittää kun vain kertoo tosiasioita. Niistä kyllä näkee, että olen huono ihminen, täydellinen surkimus, joka olisi parempi tappaa pois.
Ihme mies olet.
Mitä olen pyörinyt kitinässä / cityssä vissiin kuusi vuotta, olet yksi niistä harvoista tyypeistä, joita haluaisin joskus tavata. Olet hemmetin mielenkiitoinen ja poikkeuksellinen fiksu ja siksi tuollaiset puheet huolestuttavat. En varmasti ole ainoa, joka on tätä mieltä.
Toivottavasti haet ammattiapua , jos tunnet sitä tarvitsevasi.
Huom. Tämä ei todellakaan ole mitään vittuilua.
Ehkä minun pitäisi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.