Facebook: löytyykö ikäviä kokemuksia?
Facebook: löytyykö ikäviä kokemuksia?
Täällä Kitinässäkin varoiteltiin aluksi Facebookista, mutta onko kenelläkään omakohtaisia ikäviä kokemuksia Facebookista?
Onko ex:ne josta jo luulitte päässeenne eroon löytänyt ja alkanut stalkkaam Facebookin avulla, tai ovatko työkaverit löytäneet teistä jotkakin, minkä olisitte halunneet pysyvän salassa?
muuta?
Onko ex:ne josta jo luulitte päässeenne eroon löytänyt ja alkanut stalkkaam Facebookin avulla, tai ovatko työkaverit löytäneet teistä jotkakin, minkä olisitte halunneet pysyvän salassa?
muuta?
Ne ihmiset saa tehokkaasti norattua, joiden ei halua itseään löytävän, jopa vielä senkin jälkeen, kun ovat löytäneet. Eikä sielä kukaan mitään "salaista" tietoa pääse näkemään, itsehän ne tiedot on sinne laittanut ja ihmisille antanut luvan päästä ne näkemään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
No siis, jos et halua tulla löydetyksi, niin älä kirjaudu Facebookkiin, simple as that. Onhan siellä niitä asetuksia, joilla voi rajoittaa, että kuka pääsee ja mitä katsomaan, mutta tunareita on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin. Mulla on ainakin lähes kaikki eksät kavereissa, ryhmän nimi on "eksät ja muut säädöt". Huvittavaa
- McJanne
- Kitisijä
Joku ex-kitinäläinen(?) pisti ilkeän yksityisviestin "pommittamisesta" kun koitin lisätä kaveriksi.
Byyääääääh, miten ihmiset voikin olla ilkeitä. *virnistys*Mulla ei ole mitään käsitystä siitä, kuka sä oot, eikä mitään kiinnostusta tutustua. Voitko ystävällisesti lopettaa tuon pommituksen?
Kiitos.
Kirjoitan tätä alasti
Pommituksen?McJanne kirjoitti:Joku ex-kitinäläinen(?) pisti ilkeän yksityisviestin "pommittamisesta" kun koitin lisätä kaveriksi.
Byyääääääh, miten ihmiset voikin olla ilkeitä. *virnistys*Mulla ei ole mitään käsitystä siitä, kuka sä oot, eikä mitään kiinnostusta tutustua. Voitko ystävällisesti lopettaa tuon pommituksen?
Kiitos.
Ei löydy. Aika usein (ei onneksi enää) tulee kaverinpyyntöjä joiltain turkkilaisilta, mutta ne voi helposti heivata.
Vaikka minullakin on siinä, että haen networking, niin ei sitä kukaan näe (paitsi kaverit), koska profiiliani ei näe muuta kuin kaverit.
Noin muuten täytyy sanoa, että elämäni on rikastunut naamakirjan ansiosta, sillä tulee herkemmin ja helpommin pidettyä yhteyttä kavereihin ja tavattua heitä.
Vaikka minullakin on siinä, että haen networking, niin ei sitä kukaan näe (paitsi kaverit), koska profiiliani ei näe muuta kuin kaverit.
Noin muuten täytyy sanoa, että elämäni on rikastunut naamakirjan ansiosta, sillä tulee herkemmin ja helpommin pidettyä yhteyttä kavereihin ja tavattua heitä.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Kompoti! Ei ole mitään ikävää sieltä löytynyt, aluksi olin erittäin skeptinen koko systeemin suhteen kun kaverit sinne houkuttelivat kokeilemaan kaikkea kivvvaa. Ja löytyihän sieltä sitten se parempi puoliskokinKreitsu kirjoitti:Noin muuten täytyy sanoa, että elämäni on rikastunut naamakirjan ansiosta, sillä tulee herkemmin ja helpommin pidettyä yhteyttä kavereihin ja tavattua heitä.
No tota, en minä sieltä mitään oikeastaan hakenut. Tuhlasin aikaani ja auoin päätäni lähinnä.NegaDuck kirjoitti:NegaDuck kirjoitti:En ole vieläkään Facebookissa. Olenko nykykriteerein siis ns. syrjäytynyt? Viedäänkö vierestäni jatkuvasti ilman että sitä edes huomaan?Bluntly kirjoitti:Ei.... eli sittenkin kyllä?Starflare kirjoitti:Ja löytyihän sieltä sitten se parempi puoliskokin
Tapahtu oikeastaan puolivahingossa.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ei mene. Faecesbookin tsätti on muuten epävakain tsättipalvelu jota on koskaan tullut käytettyä.Stinky kirjoitti:Mä taidan olla mulkku, mutta pari vanhaa koulukaveria laitto pyynnön, mä vahvistin ja kaks sekuntia myöhemmin kadutti jo helvetisti. Poistin ne sieltä siitä yhestä ruksista. Meneeko niille nyt joku ilmo että näin kävi. Ei siinä mitään vaikka meniskin. Parempi jopa olis jos menis
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know