Mouhenta vaan. Tää on sitten se viimeinen lomalomapäivä. Sählyllä se alkaa, ja loppupäivä on kai sitten ... askarteluapaskartelua Powerpointin kanssa. Huokaus.
Enpä malttanut sitten eilen olla Abbyn ja Neelan tsiigamisen ohella vilkuilematta Iskelmä-Finlandia kilpailua. Se sai sanattomaksi, etenkin kun luin äsken lehdestä Olli Lindholmin voittaneen kilpailun. Kansa on puhunut, minä vaikenen.
Martti Servon sanoin, "On viiiiiiikonloppu eessä taas!"
Kimmen kirjoitti:Suositelkaa jotain rattoisaa toimistolla tehtävää ajanvietettä!
Rullaile toimistotuolilla pitkin konttuurin lattioita. Tee muiden klemmareista pitkiä jonoja. Pölli naapurien pöydiltä kuulakärkikynien sisukset. Ota kopparilla kuva hanuristas ja tee niistä suurennoksia työkavereiden ilmoitustauluille. Teeskentele äkillistä vatsatautia ja lähde himaan (=terassille/jätskille/merelle).
No hei: saunaa, uintia, grillausta... Mikä puuttuu joukosta?
Ei siä kuitenkaan pysty vastustaan kylmän sihijuoman houkutusta, eikä tarviikaan. Mitä sitä itteensä kiusaan. Aattelin kuiteskin ottaa nyt sen verran iisisti, että mukaan lähtee vaan kolme salkkuu olusta ja neljäs jää ennakkotiedoista poiketen kauppaan (sen tilalle toki rapsakka määrä siideriä)! Tosin, tälle taitaa tulla vastalause ja mun melkein-raitistelu jää vaan kauniiks ajatukseks.
Mennäkö tänään pajalle nostaa rautaa (tekis mieli) vai vetäiskö fillarilenkin? Tai sit jos kävis pajalla ja tekis fillarilenkin kallioon ja jois kaliaa, mut sit voi olla mun kunnolla niin puhki&päissään että ei selviäisi takas kotia ichmisten aikaan. Eikä budjettikaan riitä ravintelissa ryyppäilyyn puhumattakaan viikonlopputyövuorosta. Liikaa kaikkea, taidan kaivan nenää kotona ja vittuilla palstoilla.
Vihtahousu kirjoitti:Mennäkö tänään pajalle nostaa rautaa (tekis mieli)
Muskle time ei koskaan huonoa ajankäyttöä.
Joo kyl päätin että töh Paja on preferoitavaa ajankäyttöä, kattoo loput sitten että miten menee. Miks simppelitkin ajankäytön ongelmat nousee isoiksi jutuiksi, yritänköhän mä vähän liikaa? Tai liikaa kerralla... Hmpf, taitaa olla analysoinnin paikka illalla wiskin kera.
Pitäisiköhän väsätä uusi saliohjelma kun nyt pyhästi lupaan ensi maanantaista palata pikkurillisalille.
Täytyykin vakavasti harkita tekisikö kolmelle vai neljälle päivälle jaetun. Ja keskittyisikö sitä ihan kokonaan voimaan mikä tietää kyllä melkoisia kipuja.
Äidin kanssa itketty vajaa tunti puhelimessa. Hyvä että vauva nukkuu.. Meidän ihana rottweiler pääsee tänään vapaasti juoksemaan pilvien päälle. R.I.P. Aku Nää kyynelkanavat tulehtuu kohta..
The great club outshines the individual, always and forever.