bedlam kirjoitti:Toinen korva täysin lukossa. Ostin apteekista semmosta suihketta kun on aamuisin ollu korvat pikkasen tukossa, niin siitähän se meni täysin lukkoon sitten. Eiku terkkariin, vittu.
Halusitte kuitenkin kuulla osastoa:
Mulla on sevverran ahtaat korvakäytävät, että joudun ne (itse) puhdistamaan kerran puolessa vuodessa. Välineistö on korvavahaa liuottava tippaneste ja pumpulit tukoiksi sekä pikku vesiruitta, jolla lämpösellä vedellä tykitän paskat pois kunnes poistovesi on kirkasta. Kaikkee oppii, kun ei jaksa terkkarilla ravata.
No perkele kun eilen kävin apoteekista jonkun audispray-putelin hakemassa, että "kokeileppa tätä". Hoitaja sanoi tänään puhelimessa että ei sillä ole kukaan koskaan puhtaaksi korviaan saanut, menee lukkoon puhdaskin rööri. Käski survoa korvan täyteen remowaxia ja tulla aamulla jonottamaan.
Viimeksi on 20 vuotta sitten pitäny käydä puhdistuttaan korva, joten en vielä tällä tukkeutumisvälillä ala itse nikkaroimaan keinoja.
Viimeksi muokannut bedlam, 24.07.2008 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid kirjoitti:Tuota mäkeä olen ihmetellyt. Se on siis jätteistä tehty? Onko siellä jotain aktiviteettia?
Ei varsinaisesti jätettä, vaan ylimääräistä maata/massaa rakennustyömailta. Kukkulahan tunnetaan myös nimellä "Täyttömäki". Mitään varsainaisia aktiviteetteja siellä ei ole, mutta se on kuntoilijoiden ja turistien suosiossa. Talvella se on hyvä pulkkamäki.
^^Kauniaisissa on jo tuon kokoluokan alppikeskus, eikä silläkään mene järin vahvasti. Parempi ehkä vain pitää tuo nyppylä pulkkamäkenä lapsien ja lapsenmielisten iloksi.
Kimmen kirjoitti:^^Kauniaisissa on jo tuon kokoluokan alppikeskus, eikä silläkään mene järin vahvasti. Parempi ehkä vain pitää tuo nyppylä pulkkamäkenä lapsien ja lapsenmielisten iloksi.
Granin paikan tiedän kyllä, mutta eikö tuo Konalan ole korkeampi?
Piti mennä pienpanehtimofestareille rautatientorille, illalla oli jo teltat komiat pystyssä, vaikei ykskään mies....
nyt ruokaa kuitenkin värkkään..
Täytyy varmaan soitella..
Kaikkea sitä tulee luvattua..
Maha kiree, pylly kipee, ulkona helle.. mitä mä täällä teeeeeeen????? Haluun ULOS pyöräileen ja syömään mansikoita. Käytiin mutsin kaa poimii ämpärilliset tossa männäviikolla ja ai että tuntu alaselkä ilkeeltä loppupäivän. Mut silti tekis mieli mennä uudestaan kun ne mansikat menee pakastimessa ihan pilalle Ei oo YHTÄÄN sama syödä tuoreita ku pakasteesta otettuja. Haluun tuoreita oikeita mansikoita!
Dodih, palattu rinkulamatkalta Turku - Louhisaaren kartano (Askainen) - Naantali - Turku. Helteinen ilma ja nättejä näkymiä, ihan jees lomareissu. Ei kauheen eroottista, mutta ainakin vastaan tuli nätei tytöi.
NegaDuck kirjoitti:Dodih, palattu rinkulamatkalta Turku - Louhisaaren kartano (Askainen) - Naantali - Turku. Helteinen ilma ja nättejä näkymiä, ihan jees lomareissu. Ei kauheen eroottista, mutta ainakin vastaan tuli nätei tytöi.
Nyt nyt!
Mikä miehessä vikana? Sanovat että "Turussa saa aina!"?
Kuulin joskus että turpaan, mutta todennäköisesti tarkoitetaan muuta?
Hik. Terassilta kotiuduttu. Ongelmana vain oli että painoin suoraan duunista V8 laulaen lämpöhalvauksen kourissa, niin piti pistää stoppi kakkosen jälkeen että pystyi vielä kotiinkin kääntelemään. No nyt on numero kolme menossa. Toimii.