Bliss kirjoitti:pikkuego kirjoitti:onnistuukohan mikään muu ihmisryhmä epäonnistumaan enemmän itsetuntemuksessa kuin asiakkaat.
Tuskin.
Kun henkilö astuu sisään jonkun liikkeen ovesta, hän lakkaa olemasta ihminen ja muuttuu Asiakkaaksi *)
*)
Kohtalaisen tuntematon vaikkakin erittäin yleinen laji, josta tiedetään ainakin se, että aivokapasiteetti on nollatasoa
Jos ei asiakkaana vaadi oikeuksiaan, ei niitä saakaan. Esimerkki: kirjoitin eilen toisessa ketjussa kokemuksiani nettikaupasta. Heitin sinne vielä eilen yhden postin, jossa kerroin että heitillä on tasan 7 pvää aikaa hoitaa se paketti tänne tai perun kaupat JA jaan mielelläni kokemukseni 10 nettifoorumin kanssa. Yhdistelmä "menetätte rahaa" ja "saatte huonoa mainosta" yleensä pistää vipinää välinpitämättömimpäänkin puotipuksuun.
Kas kummaa: vastaus tuli saman tien suurten pahoittelujen kera ja lupasivat korviketoimituksen express-expressinä.
Oma lukunsa ovat tietysti "asiakkaat", jotka käyttävät asemaansa pelkästään omien vitutustensa purkamiseen ja naamailuun. Nousee mieleen eräs perjantai-ilta baarissa. Keski-ikäinen juopunut mies tilaa 2 bacardi-colaa ja lyö maksuksi Käyttöluotto-kortin.
- Kuulkaa, tämä kortti ei käy meillä maksuvälineenä.
- No mitä vhittua, kävi she tuolla yläkerrashakin. Höylää vaan.
Näytin kolmeen kertaan, että kortinlukija EI hyväksy korttia ja osoitin ikkunassa olevia tarroja jossa kerrotaan mikä kortti käy ja mikä ei. Puolen tunnin tappelun jälkeen sain rahat. Vittu mikä urpo.