Maanantain kitinät ja mutinat nyt yksissä kansissa, tilaa!
Maanantain kitinät ja mutinat nyt yksissä kansissa, tilaa!
Eihän minulla mitään kaksi viikkoa lomaa vielä!
Mutta miten muilla?
Mutta miten muilla?
Pyyhin Netikettiin..
- Stadinarska
- Kitisijä
Re: Maanantain kitinät ja mutinat nyt yksissä kansissa, tila
Mitä ihmettäsä näin mielettömän myöhään valvot?Niba kirjoitti:Eihän minulla mitään kaksi viikkoa lomaa vielä!
Mutta miten muilla?
Mä sun riivatun käskystä nousin klo 23 jälkeen paistamaan ja juur kun olisin pökännyt valovipua ruumiissani niin mähän muistin jotta on yö! SINÄ SENKIN KETTU narraaja!
Stadinarska
Loistava ARSKA yleensä vailla vertaa
Re: Maanantain kitinät ja mutinat nyt yksissä kansissa, tila
No kävin syömässä kalliossa(Harjussa) ja elokuvissa, kävelin kotiin, ei uni tule silmään, siis ihmekö jos olen ylhäällä nytkin?Stadinarska kirjoitti:Mitä ihmettäsä näin mielettömän myöhään valvot?Niba kirjoitti:Eihän minulla mitään kaksi viikkoa lomaa vielä!
Mutta miten muilla?
Mä sun riivatun käskystä nousin klo 23 jälkeen paistamaan ja juur kun olisin pökännyt valovipua ruumiissani niin mähän muistin jotta on yö! SINÄ SENKIN KETTU narraaja!
Stadinarska
Loistava ARSKA yleensä vailla vertaa
Viimeksi muokannut Niba, 21.07.2008 7:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Ihmettelen, miten niin monet täällä voivat niin usein ostella kenkiä ja silti säilyttää terveytensä. Ostin nimittäin lauantaina uudet kengät, sellaset varsin vaatimattomat ballerinan ja tennarin välimuodot, samaa merkkiä ja lähes samaa mallia kuin mun kolme-neljä vuotta vanhat edellisetkin. Eilen käytin niitä pari tuntia ja nyt jalat on verisillä rakkuloilla ja perusteellisesta laastaroinnista huolimatta jokainen askel on tuskaa vanhat ja mukavatkin kengät jalassa.
Lisäksi tulin suorittaneeksi insinöörin- ja päälliköntuoliini varomattomuuksissani jonkin käsittämättömän säädön jo viime viikolla ja nyt tämä on ihan vino enkä saa korjattua.
Lisäksi tulin suorittaneeksi insinöörin- ja päälliköntuoliini varomattomuuksissani jonkin käsittämättömän säädön jo viime viikolla ja nyt tämä on ihan vino enkä saa korjattua.
Olen selannut viiden (5) eri postimyyntifirman syysvaateluettelot, enkä löytänyt YHTÄKÄÄN kelvollista vaatetta
Hirveitä (outoja) malleja ja varsinkin kammottavia värejä (sinapinkeltainen, ruosteenpunainen, violetti eri sävyissään, tumma turkoosi jota kutsutaan "petroolinsiniseksi") - ei helvetti.
Joudun edelleen kiertämään kauppoja ihan oikeesti

Hirveitä (outoja) malleja ja varsinkin kammottavia värejä (sinapinkeltainen, ruosteenpunainen, violetti eri sävyissään, tumma turkoosi jota kutsutaan "petroolinsiniseksi") - ei helvetti.

Kyllä toi naamakirja on sitten vinkeä paikka, siellä aina oppii ystävistään uusia asioita. Mm. eräs melko sarjaseurusteleva ystäväni juuri pari kk sitten erosi erittäin pitkäaikaisesta miehestään, myi talot ja autot ja muutti omilleen, ja nyt näyttäisi taas olevan uus mies kierrossa. Kelpaako niille kuka vaan vai onko mulla vaan rima liian korkealla? Vai enkö vaan osaa?
BettyB. kirjoitti:Kelpaako niille kuka vaan vai onko mulla vaan rima liian korkealla? Vai enkö vaan osaa?
Hep o/Bliss kirjoitti:^Mulla taitaa olla vähän sama vika... eiku ominaisuus.
Pitää sitä nyt jonkun verran olla valikoiva!!!1
Mulla ole edes rima "korkealla", mut "oikeita" naisia ei tule eteen. Tai sit en ite tiedä mitä haluan ja en osaa olla.
Onneks kesäloma jatkuu tuossa 3 viikon päästä, sit kyl meen sinne mökille yksinäni ja mietin mitä teen ja haluan, prkl alkaa vatuttaa tää valintojen vaikeus...
Elloksen uusin on kauhea!Bliss kirjoitti:Olen selannut viiden (5) eri postimyyntifirman syysvaateluettelot, enkä löytänyt YHTÄKÄÄN kelvollista vaatetta![]()
The great club outshines the individual, always and forever.
Muunmuassa se. Ja just kun toivoin pääseväni halvalla syksy- ja talvivaatteiden hankinnassaElppis kirjoitti:Elloksen uusin on kauhea!Bliss kirjoitti:Olen selannut viiden (5) eri postimyyntifirman syysvaateluettelot, enkä löytänyt YHTÄKÄÄN kelvollista vaatetta![]()

Lähde mun kans shoppaa ens viikolla.Bliss kirjoitti:Muunmuassa se. Ja just kun toivoin pääseväni halvalla syksy- ja talvivaatteiden hankinnassaElppis kirjoitti:Elloksen uusin on kauhea!Bliss kirjoitti:Olen selannut viiden (5) eri postimyyntifirman syysvaateluettelot, enkä löytänyt YHTÄKÄÄN kelvollista vaatetta![]()
The great club outshines the individual, always and forever.