Tykkäsin, taisin tykätä jopa enemmän kuin ykkösestä. Vähän liikaa romatiikkaa mutta huumori ja toiminta...ööö...toimi!
3½/5
Mua taas ei muut supersankarileffat kiinnosta, kuin Batman. Itse asiassa niistäkin lähinnä vain nää ihan uusimmat Nolanin versiot, Batman Begins oli kevyesti paras näkemäni supersankarileffa. Jospa tää uus nyt täyttäs odotukset.NuoriDaavid kirjoitti:Mä en tiedä, missä mättää, mutta mä en jaksa katsoa noita supersankarileffoja.
Scifistä tykkään, mutta nuo Batmanit ja Ihmeneloset (tjsp) eivät kosketa mun simpukkaa.
Omalta kohdalta tämä kalsarikallet-kankaalla -innostus johtuu siitä, että olen ollut sarjakuvien suurkuluttaja ekaluokkalaisesta lähtien. Marvel-kaman löysin neljännellä luokalla ja yhdessä välissä hyllyt suorastaan pursuilivat sitä. Kokoelma on tosin realisoitu jo vuosia sitten rahapulan takia...bedlam kirjoitti:Mua taas ei muut supersankarileffat kiinnosta, kuin Batman. Itse asiassa niistäkin lähinnä vain nää ihan uusimmat Nolanin versiot, Batman Begins oli kevyesti paras näkemäni supersankarileffa.
Mä olin penskana suuri Hämisfani, mutta muut Marvelit eivät iskeneet. Ei kun Tuomari tietty, mutta siitä en ole kumpaakaan leffaversiota nähnyt. Judge Dredd oli kuitenkin se lempisarjis ja kaikkihan tietää miten sen leffan kanssa kävi...daddykillkill kirjoitti:Omalta kohdalta tämä kalsarikallet-kankaalla -innostus johtuu siitä, että olen ollut sarjakuvien suurkuluttaja ekaluokkalaisesta lähtien.
Minusta taas supersankarisarjakuvat olivat pentunakin suunnattoman tylsiä. Mitä iloa siinä on, että tyypit epärealistisine ihmevoimineen ovat niin ylivoimaisia? Hämis-filmeissä on tosin inhimillinen nörttien kosto-teema sentään. Judge Dredd on minusta sarjakuvana tylsä. Mutta spin-offinsa Nemesis on riittävän kipeä ollakseen suursuosikkini. Niin ja myönnettäköön, että minulla on muovisäkillinen Remo-pokkareitadaddykillkill kirjoitti: Omalta kohdalta tämä kalsarikallet-kankaalla -innostus johtuu siitä, että olen ollut sarjakuvien suurkuluttaja ekaluokkalaisesta lähtien. Marvel-kaman löysin neljännellä luokalla ja yhdessä välissä hyllyt suorastaan pursuilivat sitä. Kokoelma on tosin realisoitu jo vuosia sitten rahapulan takia...
Kiitos neuvosta.daddykillkill kirjoitti:Gattacan kannattaa jättää tämä väliin. En millään jaksais lukea taas 156 uutta ketjua aiheesta nussiva maailma
Ei ole mitään epäselvää. Kyseessä on satiiri.NuoriDaavid kirjoitti:^En tiennytkään, että tuolle on tehty jatkoa. Alkuperäinen leffahan oli aika jänskä, mm. koska sen tyylilaji (satiiri vaiko tosissaan tehtyä gung-ho-scifiä oli epäselvä). Pitäisikin katsoa alkuperäinen uudestaan, on jo varmaan kymmenen vuotta aikaa ainakin katsomisesta.
HARHARHARHAR! Oliks siin ihan twisti. Dork.bedlam kirjoitti:The Island
Just munlainen leffa. Ois ollut vielä parempi jonkun vähemmän action/efektipainotteisen ohjaajan hyppysissä. Nyt Ewan McGregorin viilettäessä lentoskootterilla luuli katsovansa Tähtien Sotaa.
Alkuleffan aikana luulee katsovansa oikein perinteistä tulevaisuusdystopiaa tyyliin Logan's Run tai THX 1138, mutta puolessavälissä selviävä twisti erottaa sen muista. Tykkäsin. 8/10
Joo. Kyllähän se satiiri on, mutta moni otti sen tosissaan ja toisaalta se myös toimi ihan gung-ho-scifinäkin.Crowbar kirjoitti:Ei ole mitään epäselvää. Kyseessä on satiiri.NuoriDaavid kirjoitti:^En tiennytkään, että tuolle on tehty jatkoa. Alkuperäinen leffahan oli aika jänskä, mm. koska sen tyylilaji (satiiri vaiko tosissaan tehtyä gung-ho-scifiä oli epäselvä). Pitäisikin katsoa alkuperäinen uudestaan, on jo varmaan kymmenen vuotta aikaa ainakin katsomisesta.
Olitko yllättynyt? 8/10 Islandille. Hehheh äijä heittää läppää. Kuulutko vielä Mustanaamio-kerhoon? Entä oletko ikinä lukenut mitään muuta kuin Mustanaamiota? Pupu Tupuna siellä kattelee lehvoja nii.bedlam kirjoitti:Kyllähän siinä oli selkeä twisti. Kannattasko sunkin joskus ihan kattoa niitä leffoja, eikä vain lueskella muiden arvosteluja ja itkeä. Dork.Crowbar kirjoitti:HARHARHARHAR! Oliks siin ihan twisti. Dork.
Oletko pimelipompeli? Vai ootko itte Ripulipimpula? Taidat syödä Ritari-Ässä POPOTTEJA! Hipinä-Pupina söi kanssas rössypottuja!Crowbar kirjoitti:Olitko yllättynyt? 8/10 Islandille. Hehheh äijä heittää läppää. Kuulutko vielä Mustanaamio-kerhoon? Entä oletko ikinä lukenut mitään muuta kuin Mustanaamiota? Pupu Tupuna siellä kattelee lehvoja nii.
Edit: AI NII!!! OOKKO NÄHNY TRANVOOMESIN?!?!? SIIN O NIIT ROPOTTEI!!! TSIU! BLAM!! PHKTRUU!!! TUM TUM!!!