daddykillkill kirjoitti:^ Kai sillä on kihahtanut hattuun, notta "...ttu i am the män, mä lähden soolouralle!"
Nääh, kyllä se jotain häsää taustajoukoissa vielä ja tulee vierailemaankin sarjassa ajoittain kuulemma. Hitto, kaheksan vuotta tota tullu töllöstä. Ei uskois.
Rouva Pupu kirjoitti:Hitto, kaheksan vuotta tota tullu töllöstä. Ei uskois.
Parhaiten sarjan kulumisen huomaa kahdesta hahmosta: se vaaleatukkainen milf ja sitten se tummatukkainen "mr. leuka". Ensiksimainittu on nykyisin hotimpi kuin alussa ja jälkimmäisen pää on kasvanut kolme nroa
Ihana olla taas himassa! Hyvä reissu oli, pian pitäs jo päästä uudestaan
Pyykkikone jauhaa ku viimestä päivää, loppuu jo kuivatustilakin. Mutta hei, viikkoon en ees ajatellu pyykinpesua saatika tehnyt sitä. ihQ!
Loppui jo kolmizen tuntia sitten puudutus hampista, nyt vähän särkee. Mut ei sen mitään, paistoin uunissa pari salsa-makkaraa ja nyt katon pitkästä aikaa vähän Supernaturalia. Laatuaikaa.
Tähän on ihan oikeastaan turhaa laittaa kuka toivottaa koska se on helppo katsoa lähettäjästä. Ja aikaakin siihen menee jonka voisi tehokkaammin käyttää löhöämällä tuolilla.
Katsokaa lähettäjää. Siitä se selviää.
Kunhan muistatte nukkua hyvin. Mä en nyt enää kirjoittele, vaikka kuka pyytäis mua kesäkolliksi. Minä nukun ja ruumiini nukkuu minussa kiinni.
Olikohan tämä nyt liian suurta horroria herkille kitinäläisille? Älkää nyt, Uncle Arska vain virkkosi tyhmiä! Moiskis kaikille tukijoille ja tukea antamattomille. Siis lähettäjä.