Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
gullible kirjoitti:Haluatko todella vakuuttaa??
Juuri siksi yritinkin vaikuttaa mielipiteisiinne lauseella:

Ei taida kiinnostaa?
Kyllähän tässä jo uuden ketjun ainekset on jossei muuta.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

gullible kirjoitti:
Patz kirjoitti: Kirjoitamme ravintola Iguana Kalevankadun puolelta.Jos vakuutatte meille 2000€ myynnin illan aikana,saatte koko ravintolan yksityiskäyttöön klo. 21:00-02:00 tai 03:00 ajaksi.
Haluatko todella vakuuttaa? Jos paikalla on keskimäärin 40 henkilöä niin myynnin pitää olla 50€/henkilö. Tämä on etkot ja CW huomioiden IMO melko paljon - jengi kun on pääosin luultavasti ysiltä jo aikalailla päissään.

Ja haluaako jengi tosiaan olla tanssilattiattomassa ympäristössä koko illan?
Voi venäjä. Suokaa anteeksi akkamainen hihittelyni mutta en millään muotoa näkisi teitä kynäniskoja tanssilattialla muuten kuin huvittavana. Ai mut niihän se on aina muidenkin kohdalla. No mutta erityisesti huvittavana sitten.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

gullible kirjoitti:
Patz kirjoitti: Kirjoitamme ravintola Iguana Kalevankadun puolelta.Jos vakuutatte meille 2000€ myynnin illan aikana,saatte koko ravintolan yksityiskäyttöön klo. 21:00-02:00 tai 03:00 ajaksi.
Haluatko todella vakuuttaa? Jos paikalla on keskimäärin 40 henkilöä niin myynnin pitää olla 50€/henkilö. Tämä on etkot ja CW huomioiden IMO melko paljon - jengi kun on pääosin luultavasti ysiltä jo aikalailla päissään.

Ja haluaako jengi tosiaan olla tanssilattiattomassa ympäristössä koko illan?
Arvaamatonta epäluottamusta mieheltä joka on aiemmin kieltäytynyt Kity-miiteistä, johtuuko heikosta viinapäästä?

21:00-02:30 ehtii juoda on hyväksi humalan ylläpitämiseksi juoda n. 3 tuoppia tunnissa
Laskin että itsellä 50 vois mennä hyvinkin kun ryystää niitä €tuoppeja..
Jos jotain viinaa vetäis väliin niin lasku vois nousta hyvinkin 60..
Jos porukka oottaa edes puolet siitä 30 niin väkee pitäs olla reilu 60 inessä, ei muuta..

Eikä men viimeksi tarvittu mitään tanssilattiaa kun alkoi tanssittaa!


Eikä ne vois mitään kun kutsu poliisit jos eivät antaisi meidän ilakoida?
kysymykseen rauhoitutteko? vastaus olis haluutteko palkkanne? 8) 8)

komp komp.. ratkaisisi sen jatkopaikan ja päästään säällisiin tiloihin..
tietenkään juhlat siihen lopu!
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Njet, ei mitään tuollaista pakotetta, että pitää törsätä tietyn verran.. (toisaalta en yhtään epäile etteikö tuo 50e ylity omalta kohdalta)
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja alja »

Geetzu kirjoitti:alja-harjaantunut silmäni (/pimppini) huomaa puutoksen listalla.
alja tekee nyt töitä mutta ei tee pikkujoulujen aikaan. Näin uskoisin!
:h:

ja tästä lähin alja-harjaantunut-pinppi on rekisteröity tavaramerkki :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Filovirus

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Gina kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:täysin asiaa
Kerrankin, mutta mä liityn komppikitaristien joukkoon :komp:
Minä myös.
Olisin itse kirjoittanut samansuuntaista kommenttia, josko sanallinen tuotantoni olisi hiukkasen kukkasen parempi.
Manala vaan osaa.
Gina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Patz kirjoitti:Tällaista pamahti juuri sähköpostiini:

Kirjoitamme ravintola Iguana Kalevankadun puolelta.Jos vakuutatte meille 2000€ myynnin illan aikana,saatte koko ravintolan yksityiskäyttöön klo. 21:00-02:00 tai 03:00 ajaksi.

Ei taida kiinnostaa?
No ei hitossa. 50 e on jotakuinkin mun koko reissun budjetti.
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Gina kirjoitti:No ei hitossa. 50 e on jotakuinkin mun koko reissun budjetti.
Helppoakos tuo kun pääsee PE-TRAn kyydissä. Tuskin kuitenkaan ajat omaa autoasi? Minen ainakaan ajaisi. Ajattaisin. Ja bensat maksattaisin. PE-TRAssa vaan... hhhmmm... nauttisin virvokkeita.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Patz kirjoitti:
gullible kirjoitti:Haluatko todella vakuuttaa??
Juuri siksi yritinkin vaikuttaa mielipiteisiinne lauseella:

Ei taida kiinnostaa?
Mitä by the laituri vakuuttaa tarkoittaa tässä suhteessa, ojennetaanko 2000 käteen ennen sisääntuloa ja sitten lisää jos ei saada tuhlattua(käytettyä hyvin!) rahaa riittävästi?
Pyyhin Netikettiin..
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

En tule juhliin, jos ne pidetään tuollaisessa vain meille varatussa paikassa, jossa on hillitön juomis"pakko". Muutoin ehkä tulen sinne jatko-osastolle, syömäänhän en missään vaiheessa ole ollut tulossakaan.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mä en oikein usko tohon törsäyspakkoon... Mitäs Iguaanalaiset sanovat jos yhtäkkiä ekan tonnin jälkeen päättäisimme vaihtaa maisemaa?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

M-ojo kirjoitti:Mä en oikein usko tohon törsäyspakkoon... Mitäs Iguaanalaiset sanovat jos yhtäkkiä ekan tonnin jälkeen päättäisimme vaihtaa maisemaa?
luultavasti kitykansalle ikuinen porttikielto ko raflaan :roll:
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

M-ojo kirjoitti:Mä en oikein usko tohon törsäyspakkoon... Mitäs Iguaanalaiset sanovat jos yhtäkkiä ekan tonnin jälkeen päättäisimme vaihtaa maisemaa?
No, kai ne päästäis meidät heti ilosin mielin lähtemään, kunhan vaan ensin maksettais niille se toinen tonni.
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

manalan sanavaraston parhaimmistoa:

kusipäisyydessä

idioottimaisuudessa, vittumaisuudessa ja kiittämättömyydessä.

Sinun kaltaisia vitun marmattajia ei sen sijaan tarvita lainkaan

Kuten sanottu, on paljon parempi antaa ihmisten pitää sinua typeränä kuin että avaat suusi ja todistat sen järjestelyjen arvosteluinesi ja kasaririntanappiesi kanssa.

vittumaista, idioottimaista, infantiilia, itsekeskeistä ja typerää

Tuskin kukaan on niin mulkku - sinut poislukien - että yrittäisi Patsylle yksinään tuota maksua langettaa.

kaksinaismoralismin kukka.

voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara.

alhaisinta pohjasakkaa

Toivon että painut vittuun koko palstalta.

sinä työnnät kapuloita rattaisiin.

Ihmettelen todella jos kehtaat naamaasi jossain pikkujouluruokailussa näyttää.

Kanttura.

iki-ihana katkeruus siitä, että MGandhi näyttää palstapuznuzzaavan nykyisin enemmän Patsyä kohtaan kuin sinua?

************************************************************
KGrilli:
tiedätkö. ihan koko tämän kirjoituksen ansioista sä saat mitä haluat. siinä mielessä että mä en tule koko tapahtumaan. mutta siinä ei ole kenelläkään muulla kuin sinulla mitään tekemistä. enkä mä ole loukkaantunut, mulle kity on virtuaalimailma, ei koko elämä. mä en vaan halua olla tekemisissä livenä kaltaistesi ihmisten kanssa. (EDIT: siis Sinä, ei muut)

muistatko kun itse järjestit sen miitin johon kutsuit vain tiettyjä ihmisiä? ja mut eivät olleet tervetulleita. tällä kertaa sä et kutsu ketään, vaan vihjaat että jonkun yksittäisen henkilön olisi syytä olla tulematta.

tämä on tietysti omalta osaltani käänteisesti se sama asia. olisin mielelläni halunnut tavata pitkästä aikaa c(k)ityläisiä. onhan siellä mulle tärkeitä ystäviä, martta, letku, kaakki, vaola, bedlam, elppis, dumari, gandhi jne. ja tietenkin ne kaikki uudet, jotka nyt jäävät tapaamatta ja olisivat varmasti olleet sen arvoisia.

mutta sen takia että en halua tavata Sinua, olen tulematta. saat siis mitä tilasit. toivottavasti Sinulla on mukavaa ja kaikki ihmiset pitävät Sinusta.

p.s. sama patzille privana (maksan tietysti oman osuuteni)

p.p.s. tuo palstapuzznuzz on ihan hauskaa, mutta ei voita sitä puzznuzzia mitä minä harrastan ihan kotioloissa :h:

p.p.s.s. ja mitä tulee palstalta pois käskemiseen, niin ihan niin paljon Sinulla ei käsittääkseni ole valtaa? täällä on hyvät ja asialliset modet, jotka voivat sitten bannata jos käytös on epäsopivaa. en usko, että näitä rajoja olen ylittänyt. jollei sitä lasketa että kerrankin myös nainen on provo, tiukka mielipiteissään ja sanoo suoraan mitä ajattelee. miehillehän se näyttää olevan täällä sallittua paljon suuremmassa mittakaavassa.
[/b]
Viimeksi muokannut KGrilli, 05.11.2005 18:59. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Viesti Kirjoittaja cardic »

yritan paasta pikkujoulujuominkeihin mukaan. siis juomaan. juomaan.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ja taas täällä mennään niin aiheen vierestä...
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:manalan sanavaraston parhaimmistoa:
Ja sanovat että minä kiroilen liikaa...

Haistakaa paska ja nusaskaa äitiänne.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

kesseli kirjoitti:
no siinä mielessä voi luottaa, että yks kaksitoistatuntinen tuli juteltua kaikenmaailman asioista 1108:n kanssa.
Niin teimme ja olin ennakkoluuloinen Kesseliä kohtaan. Jos mies on bi/houmou niin sitten on, hyvä tyyppi.
Hulluja ehkä olemme molemmat, mutta vihjaustasi samassa veneessä olemisesta en ymmärrä. puhu suoraan jos jotain puhuttavaa on, älä vihjaile.
Manalan jutut tuntien mies osaa ainostaan loukkauksiin ja paskan suoltamiseen omaavan ajattelukyvyn. Vesipää mikä vesipää.
ja kaimoja kyllä olemme.
Manalalle ei taida olla tuttu sana "kaima"? Eli omaamme saman etunimen. Vitun pässi...
Sinua Manala olen pitänyt älykkäänä keskustelijana ja hyvänä argumentoijana.


Kyllä joskus välillä. Mutta suurin osa Manalan paskanjauhannasta on ala-arvoista paskaa jota en jaksa edes lukea. Huvittaa lähinnä, itse pidän 100% kirjoituksistani silkkana paskana. Mutta etenkin tuntuu että Manala päättelee kirjoittavansa niin saatanan fiksusti ja arvostetusti. Edelleen, vittu mikä pässi...

Ja seuraavaksi minun seksuaalinen suuntaumukseni oletetaan miehiinpäin suuntautuvaksi. Olen tullut kaapista. Olen vaan typerä jne..
Vittu, vastasin Manalan puolesta. Edelleen, VITTU mikä pässi... Selkeää amis luokkaa koko mies.

Prkle, Kesseli on tapaamieni henkilöiden joukossa tästä saatanan paskapalstalta yksi fiksuimpia.

*valmistautuu Munalan mäkämäkämäkämäkämäkä-postaukseen*
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

No nyt kyllä oli dikillä ja 1108:llä sarkasmikytkin jäänyt off-asentoon.

Manalalla on kyllä homma hanskassa. Mies heittää vasurilla piikikästä läppää silloin tällöin ja herneitä imetään klyyvariin oikein urakalla.

Ottakaas nyt herranen aika löysin rantein.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hih.. havaitsin tuossa...

4.12 klo 14:00 IF2 - Esbo IF :D

Mahtaako olla heebo pelikunnossa.... saati sitten turussa :shock:

Nojoo, tulen silti. Pärjätköön ilman mua.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Äläs nyt KGrilli hermostu Manalan hölmöilystä. Tottakai sinä tulet mukaan, etkä anna muutaman komppaavan hölmöläisen pilata hommaa.
Manalalla on aina ollut tarve haukkua milloinkin ketäkin ja lähes mistä syystä tahansa ja totta helvetissä vetää persetta lipovan fanijoukkonsa milloin mihinkin hömpötykseen mukaan, mutta kuten tiedät homma muuttuu naamatusten ihan joksikin muuksi. :twisted:
Joten mukaan vaan, vittuakos noista välität.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Safi muuten... Onkos Salossa hyvää paikaa jättää automobiiliä pariksi päiväksi. Jos meinaan sun kyydissä tulisin Salosta -----> paikanpäälle

Tosin taksatulomatkan kellonaika ois koska?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:No nyt kyllä oli dikillä ja 1108:llä sarkasmikytkin jäänyt off-asentoon.

Manalalla on kyllä homma hanskassa. Mies heittää vasurilla piikikästä läppää silloin tällöin ja herneitä imetään klyyvariin oikein urakalla.

Ottakaas nyt herranen aika löysin rantein.
Varmaan söisit paskaa Manalan kädestä jos hän pyytäisi? Vittu mikä perseennuolija...
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti:Varmaan söisit paskaa Manalan kädestä jos hän pyytäisi? Vittu mikä perseennuolija...
Noh noh. Älähän nyt pelihousujasi revi. Heittele taas vähän sytämmiä välillä niin rauhoitut.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

M-ojo kirjoitti:Safi muuten... Onkos Salossa hyvää paikaa jättää automobiiliä pariksi päiväksi. Jos meinaan sun kyydissä tulisin Salosta -----> paikanpäälle

Tosin taksatulomatkan kellonaika ois koska?
No tule ihmeessä mun kyydissä. Auton voit turvallisesti jättää tänne mun asumuksen pihalle. Takisin tullaan heti, kun olen ajokunnossa eli ihan ihmisten ajoissa. Mihin olet muuten majoittumassa?
Vastaa Viestiin