Päivän vinkki: Jos et saa omaksesi insinööriä, ryhdy itse sellaiseksi. Rohkenin tiedustella mahdollista insinööriyttä tolta tädiltä, jonka sijainen oon, ja kyllä vain - insinöörihän se. Oon siis täydellisen epäpätevä, mutta onneksi täti tossa lähteissään evästi mua, että on tärkeintä näyttää pätevältä ja siltä, että hommat on hallussa.
Jaaha, ulkona paistaa Urinko, ja täällä kökitään koneen äärellä systerin lopputyö-presentaation kimpussa. Mutta ei täs mittään, hyvin sujuu. Edelleen siis. Kohta syödään jätskiä ja mansikoita.
Mies on TYKY-päivillä Brucen keikalla ja syömässä (juomassa), aikoo ottaa pari (parikymmentä) ja tulla ajoissa (myöhässä) kotiin (rappuun).
Me hengatana pikkumiehen kanssa kahdestaan
Paras kaveri pahoitti mielensä kun ristiäisiin on kutsuttu vain lähiperhe ja kummit, eikä häntä. Kutsuin kyllä illalla käymään, mutta se oli vielä suurempi loukkaus, kun olin kuulemma hänet jo reilu kuukausi sitten kutsunut ristiäisiin.. Taisin mainita että sellaiset pidetään, duh. ARGH!!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
^^^ Häh. Miten tommosesta voi pahottaa mielensä? Kaikkihan tietää että ristiäisiin kutsutaan vain ihan lähiomaiset, eli juurikin kummit ja isovanhemmat ja ehkä sisarukset. En oo ainakaan tähän asti ikinä elämässäni ollu ristiäisissä, joissa olis jotain kavereita ollu. Höh.
Te ette haluu tietää kuin päin helvettiä mein reissu meni. Nimimerkillä 40-asteisessa kuumeessa 4 vrk, toiset 4 vrk kanyyli kädessä ja antibioottia suoneen suoraan 3 kertaa vuorokaudessa. Näin se kesäloma toimii?
Mä en oo eläessäni ollu näin kissankarvoissa. Kissahoitajaa pakoilleet rontit on pikkasen ilosia ku äiti tuli kotiin
irmelianneli kirjoitti:^^^ Häh. Miten tommosesta voi pahottaa mielensä? Kaikkihan tietää että ristiäisiin kutsutaan vain ihan lähiomaiset, eli juurikin kummit ja isovanhemmat ja ehkä sisarukset. En oo ainakaan tähän asti ikinä elämässäni ollu ristiäisissä, joissa olis jotain kavereita ollu. Höh.
Mä kutsuin parhaan ystäväni, Nuutin 60 vee, sekä yläkerrassa aikanaan asuneet "varavanhempani". Minusta se oli ihan selvä että heidät kutsutaan. Isäni ihmetteli kyllä.
ninnithequeen kirjoitti:yläkerrassa aikanaan asuneet "varavanhempani".
Onk noi niinq semmosii joiden luokse voi mennä sillon ku omat porukat on syötöllä, sammuneena tai sairaalas?
Ei.
Ne oli semmosii jotka hoitivat kissat ku olin mökillä jne.
Ja kutsuivat joka viikko ainakin kerran syömään, että ny olis spagettia/muussia/kalasoppaa/whatever.
Itseasiassa ne mun vanhat edesmenneet kissat olivat heiltä lähtösin, ja heidän tyttärensä oli mun luokkakaveri. Äsken postilaatikossa odotti kortti: "Onnea Ninni 31 v". Kaiken ne muistaa vieläkin
Taidan ajaa takas täältä korvesta keskellä yötä niin ei ehkä vahingossakaan satu yhtään järjettömän hienoo maisemaa vastaan. Ajatus lipeili loputtomasti tieliikenteestä kun sivuikkunassa loisti auringonlasku maasta nousevan vesihöyryn läpi... saatana.