Perjantai
Tänään oli dilemmana ostaako lähisiwasta lisää kaljaa ja juopotella koko päivä. Vaiko yrittää ajaa illalla elokuviin katsomaan Prinssi Kaspiania (joka huonona waretuksena minulla jo on). Sitten muistin, että tänään on saunailta, ja en ole peseytynyt kahteen viikkoon. Siwaan siis, runkkarin munahiki haisten viisi metriä vastatuuuleen. Niin ja suren, eikö kukaan Kitinämisu halua antaa minulle pillua? (muuta kautta täällä saatu ettei kannata Suvista yrittää melkein itkettää).
ISÄNI on paksusuolen paikkauksen jälkeen melkein ihmeparantunut. Kävely sujuu ja mikään ei satu.
ISÄNI on paksusuolen paikkauksen jälkeen melkein ihmeparantunut. Kävely sujuu ja mikään ei satu.
Viimeksi muokannut Gat, 11.07.2008 12:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Hei, ihan oikeesti. Monta kertaa täällä pitää mainita, että mulla on darra? Oksentamaan, kiitos, moi.Gat kirjoitti:Siwaan siis, runkkarin munahiki haisten viisi metriä vastatuuuleen. Niin ja suren, eikö kukaan Kitinämisu halua antaa minulle pillua?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mä oon harkinnut just sua seuraavaksi vonkauskohteeksi. Jotenkin eloisa ja sexuaalinen olet. Mutta kun sulla ei ole galleriakuvia!! Lisää oitis, mieluiten alasti!sipsi kirjoitti:Hei, ihan oikeesti. Monta kertaa täällä pitää mainita, että mulla on darra? Oksentamaan, kiitos, moi.Gat kirjoitti:Siwaan siis, runkkarin munahiki haisten viisi metriä vastatuuuleen. Niin ja suren, eikö kukaan Kitinämisu halua antaa minulle pillua?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Done. En laita sua enää muurille kun sinkkuneidit huutaa Rauta-aisaista Kaljua Ratsastajaa.elco kirjoitti:Vihtahousu, ota mut pois listalta, jooko?
Joo, tiedän, mut en halunnut DaveillaBettyB. kirjoitti:No tais se olla muutakin kuin e.Vihtahousu kirjoitti:Sehän oli BB:n vuosituhannen e-Rakkaus!
Voidaanko vaihtaa puheenaihetta?

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille, nyt teen työt poies että pääsen svidduun täältä ja sit posotan tuhatta_ja_sataa Yyteriin että pääsen nauttimaan Wirtasiani, tui-tui!
Ihanaa palstaromantiikkaa! Oon imarreltu!Herra Manala kirjoitti: "Mä oon miettinyt että sulta voisi saada pillua. Melkeen aina kännissä ja harkintakyky selkeesti silloin retuperällä."
Joo, siis en halua laittaa tänne kuviani, koska oon niin salamyhkäinen olento. Ja kyllä mua saa vongata ihan niin paljon ku sielu sietää, mut en mä silti oo aina kännissä ja etenkään anna kaikille. Niinku jo mainitsinkin, oon semmonen carpe diem-tyyppi. Eloisuus meni kyllä enemmän ku oikein.

Sama juttu! (Eiku öö..?!) Jos nyt pitäis valita hyvän seksin ja hyvän burgerin välillä, ni ERITTÄIN vaikeeks menis.Herra Manala kirjoitti:Paskapäät. Alkoi tekemään ihan älyttömästi mieli burgeria. Jos joku hottis tois mulle nyt burgeria, voisin antaa kikkeliä siitä hyvästä.
Reilun kymmenen vuoden takainen ensimmäinen poikaystäväni otti yhteyttä Facebookissa. Se on kaljuuntunut ja naimisissa ja muuttanut myös pk-seudulle. Uteliaisuudella odotan onko jotain taka-ajatuksia, koska täysin luonnotonta olisi muuten kysellä muistanko vielä häntä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
No hei, kolmen lapsen isä, kyllä siinä alkaa vanha suola janottaa ja tulee halu pois oravanpyörästä, ja kun sitten muistelee kymmenen vuoden takaista håttis-exää, niin lopputulos on selvä.exPertti kirjoitti:Ratkesikohan samalla myös se arvoitus yhteydenotosta?Lolita kirjoitti:Ha-haa, sillä on kohta kolme lasta eli vuosien arvoitus insinöörin kykenemisestä seksuaalisiin toimintoihin on lähes varmasti ratkennut.
Eiköhän kyseessä ole ihan vaan uteliaisuus. Raportoin kyllä jos muuta ilmenee

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx