Olin tylsä ja puin kuitenkin. Katotaan ens viikolla uudelleen kun pomo palaa lomilta, eipä pitäs sitten tulla valituksia hameenhelman pituudestakaan...
Bluntly kirjoitti:Kuka tykkää mistäkin, mutta Meukow V.S.O.P sopii meikäläisen suuhun.
Tänks. Pannaan listalle.
Syy miksi kysyn on se, että juon ikääntyneitä tisleitä harvoin enkä ole jaksanut perehtyä niihin. Yleensä määrä on ollut laatua tärkeämpää, mutta nyt ollaan juhlimassa niin hyvästä syystä, että ajattelin hieman panostaa...
Bluntly kirjoitti:Kuka tykkää mistäkin, mutta Meukow V.S.O.P sopii meikäläisen suuhun.
Tänks. Pannaan listalle.
Syy miksi kysyn on se, että juon ikääntyneitä tisleitä harvoin enkä ole jaksanut perehtyä niihin. Yleensä määrä on ollut laatua tärkeämpää, mutta nyt ollaan juhlimassa niin hyvästä syystä, että ajattelin hieman panostaa...
'
Määrittele "järkevänhintainen". Parasta mitä Suomesta saa on Renaultin Carte Noire Extra.
Viimeinen työpäivä ennen lomaa. Kerrankin olin fiksu ja panostin jo eilen sen verran, että pöytä on tyhjänä eikä mitään kovin tärkeetä tekemistä koko päivänä. Kai mä kohta kuitenkin teen jotain pientä työtä muistuttavaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hetken erään rinnakkaisen keskustelupalstan keskusteluja seuranneena totean että ne on kaikki joko alkoholisteja, narkkareita tai muuten vaan sekaisin. Taidan olla vanha.
BettyB. kirjoitti:Hetken erään rinnakkaisen keskustelupalstan keskusteluja seuranneena totean että ne on kaikki joko alkoholisteja, narkkareita tai muuten vaan sekaisin. Taidan olla vanha.
Jees, tää päivä ja sitten lomille. Ei ainakaan ilmojen valossa harmita yhtään, että lomallelähtö siirtyi kaks viikkoa. Tänään juon kännit. Edit. taidan olla nuori!
BettyB. kirjoitti:
Oonks mä kertonu teille lähiaikoina kuinka paljon mä rrrrrrrrrakastan teitä?
Niin ihana! Luksusta! Kesää ja hippirakkautta.
Ainiin ja mä unohdin koko Cliftersin. Oliks jees? (Pikkuego tuol kyl kirjottelee et äijikset oli jotenki väsyneitä..)
Ja asiasta kukkaruukkuun. Saaks noihin pitkän matkan busseihin ampasta ilman mitään etukäteenostettua lipuketta nykymaailmassa? Aivot on jossain monen eri baarin narikassa, ei tajua taas mistään mitään ja landelle pitäis päästä. Kuuntelen vaik Junnu Vainiota ja rauhotun.
Viimeksi muokannut sipsi, 11.07.2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.