Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No mut eiks oo pääasia että hattarapäät pysyy kaukana?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:^ No mut eiks oo pääasia että hattarapäät pysyy kaukana?
Onx hattarapää niinQ hyvä vai paha?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:^ No mut eiks oo pääasia että hattarapäät pysyy kaukana?
Jos 90% naisista on hattarapäitä, niin ihan käytännön syistä ehkä ei. Muuten menee liiaksi seilailuksi aavalla ulapalla. Tai no, onhan Beddiksenkin kuulemma ihan hyvä olla yksin, miksei minunkin?
BettyB.

NegaDuck kirjoitti:Jos 90% naisista on hattarapäitä, niin ihan käytännön syistä ehkä ei.
Väitätkö mun olevan kuin 90% naisista? Vai yritätkö väittää että naiset on jotenkin heikompi sukupuoli? Vai onko miehistäkin 90% kus... hattarapäitä? Mitä sä nyt oikeen vihjailet?
BettyB.

NuoriDaavid kirjoitti:Onx hattarapää niinQ hyvä vai paha?
Mä luulen et sun mielestä niinQ hyvä.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

BettyB. kirjoitti:Vai onko miehistäkin 90% kus... hattarapäitä?
Haluatko itse yrittää vastata tuohon?
NegaDuck

Vastaan Kanada.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:Vai onko miehistäkin 90% kus... hattarapäitä?
Ei, vaan noin 98%.
BettyB.

^ Mun suppea otanta sanois että 100%, mut sehän johtuu tietysti vaan mun omasta sokerisesta päästäni. Ei näillä ominaisuuksilla voi mitään helmiä odottaakaan.
pikkuego
Kitinän uhri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

BettyB. kirjoitti:Ei näillä ominaisuuksilla voi mitään helmiä odottaakaan.
Ei niin koska helmethän menee aina sioille :wink:
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onx hattarapää niinQ hyvä vai paha?
Mä luulen et sun mielestä niinQ hyvä.
Niin mäkin luulen :dream:
NegaDuck

Saatuani miettimisaikaa päättelin että vastaus ei ehkä olekaan Kanada.
BettyB. kirjoitti:Väitätkö mun olevan kuin 90% naisista?
No, ainakin "pakottavan vessahädän" suhteen. Mutta naisillahan onkin kai vähän pienempi virtsarakko. Miehillä on lisätilaa päässä.

Yleensä myös naisten 'pikainen vessassakäynti' kestää koko bileiden / tapahtuman loppuajan. Mahtaa olla kamalaa kun joutuu viettämään niin pitkiä aikoja vessassa.
Vai yritätkö väittää että naiset on jotenkin heikompi sukupuoli?
Yritätkö väittää että hattarapäisyys on heikkoutta?
Vai onko miehistäkin 90% kus... hattarapäitä?
130%.
Mitä sä nyt oikeen vihjailet?
Yritäxä vihjailla et mä vihjailen jotain?
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Frederik Krueger kirjoitti:Sinusta tulisi oiva mies Bettylle, hattarapää. Bettyn lasit huurustuisivat ja ylänapit pompsahtaisivat ihan itsestään auki sinun raportoidessasi maailmantalouden karikoista Venäjän kielellä. Uuuh, uuuh ja vielä kerran uuuuuh.
Kas Freddiekin näkyy karauttaneen paikalle.

En tiedä voiko tätä yleistää kaikkeen, mutta usein ihmiset puhuvat siitä mistä heillä on puute. Myönnän pitäväni piirtelemästäsi mielikuvasta.

Mistä olet arvellut minun venäjää osaavan, tavarits?
Came here for school, graduated to the high life
NegaDuck

exPertti kirjoitti:Myönnän pitäväni piirtelemästäsi mielikuvasta.
.. Bettyllä on lasit? Uuuuuh! Varsinkin ne vappurillit oli hotit!
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Liittyy tavallaan aiheeseen.
Mitä pitää sanoa ihmiselle, kenen sänkyyn on eksyny..mutta ketä ei huvita tavata ku korkeintaan frendimielessä uudemman kerran?
(Miksei voi aamul tehä Mirandoja ja sanoa, että "great sex, bye" vaan pitää höpötellä jotain et "nähään uudestaan"?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sipsi kirjoitti:Liittyy tavallaan aiheeseen.
Mitä pitää sanoa ihmiselle, kenen sänkyyn on eksyny..mutta ketä ei huvita tavata ku korkeintaan frendimielessä uudemman kerran?
(Miksei voi aamul tehä Mirandoja ja sanoa, että "great sex, bye" vaan pitää höpötellä jotain et "nähään uudestaan"?)
Heh, sullahan oli sopivat sanat valmiina omassa viestissäsikin, turhaan niitä täältä kyselet: "Great sex, bye."
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sipsi
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:
Heh, sullahan oli sopivat sanat valmiina omassa viestissäsikin, turhaan niitä täältä kyselet: "Great sex, bye."
Joo, mutku en helkutti osaa käyttää niitä.. Vai voiks noin jälkeenpäinkin sanoa? Tekstarilla?
RolloTomasi
Kitisijä

sipsi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Joo, mutku en helkutti osaa käyttää niitä.. Vai voiks noin jälkeenpäinkin sanoa? Tekstarilla?
Voi toki. Muista kiittää kans.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
sipsi
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:
In finnish. "Upeeta seksiä. Kiva kiitti hei."

EDIT. Niin joo, etenki sillon ehkä kannattaa lähettää toi, jos toinen kyselee kuulumisia tai vaikka pyytää jonnekin..
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

sipsi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
In finnish. "Upeeta seksiä. Kiva kiitti hei."
Miks ei: "Sul oli upeet kylkiäiset. ps. kirvelee niin vitusti"?
sipsi
Kitisijä

Pyry-Matias kirjoitti: Miks ei: "Sul oli upeet kylkiäiset. ps. kirvelee niin vitusti"?
Siis pointtihan täs ny oli, etten missään tapauksessa halua olla vittumainen, koska hyvin todennäkösesti tullaan vielä ainakin ohimennen näkemään. Enkä muutenkaan.
RolloTomasi
Kitisijä

sipsi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Miks ei: "Sul oli upeet kylkiäiset. ps. kirvelee niin vitusti"?
Siis pointtihan täs ny oli, etten missään tapauksessa halua olla vittumainen, koska hyvin todennäkösesti tullaan vielä ainakin ohimennen näkemään. Enkä muutenkaan.
Sittenhän tuo "Upeeta seksiä. Kiitos!" käy vallan mainiosti.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

RolloTomasi kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Siis pointtihan täs ny oli, etten missään tapauksessa halua olla vittumainen, koska hyvin todennäkösesti tullaan vielä ainakin ohimennen näkemään. Enkä muutenkaan.
No ei tod., koska mies olettaa, että seksiä on toisenkin kerran, siis kun kerran myöhemminkin nähdään.

Naisille vinkki: sanokaa asia suoraan, sillä se hoituu. Ei mitään hyvää naimista kiitos, vaan naitiin, mutta ei naida enää, koska ei kiinnosta. Jos miehen antaa edes hitusen olettaa, että tsäänssejä on, jahti jatkuu.

Ylipäänsä en ymmärrä, miksi naiset antavat ymmärtää, mutteivat ymmärrä antaa ja vielä niin, ettei nainen ymmärrä antavansa ymmärtää. Tyhmät kantturat, vaikkei lehmiä saakaan haukkua.
Paras päivä ikinä.
RolloTomasi
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Siis pointtihan täs ny oli, etten missään tapauksessa halua olla vittumainen, koska hyvin todennäkösesti tullaan vielä ainakin ohimennen näkemään. Enkä muutenkaan.
No ei tod., koska mies olettaa, että seksiä on toisenkin kerran, siis kun kerran myöhemminkin nähdään.
Aivan! Laitakin näin: "Upeeta seksiä! Kiitti mutta kerta riitti."
NegaDuck

Skuukkeli kirjoitti: Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Niin, minähän muistan nyt että jouduin toissaviimeksi puolustamaan naista häneltä itseltään, enkä onnistunut siinä. Ja nainen taas puhui koko ajan siitä että minun pitäisi kyetä puolustamaan häntä väkivalloin, muuten en ole mies. Niin tai näin, aina väärinpäin. :doh:
Vastaa Viestiin