Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli ei vielä tiedä että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.
Skuukkeli ihmettelee, että mitäs Skuukkeli on kieltänyt?
Skuukkeli oli epävarma Penan olemassaolosta, vaikkakin Skuukkeli tietää Penasta enemmänkuin Penan äiti.
Vihtahousulla ei ole ketään Penaa kaverina, Vihtahousu ei tarvitse ketään.
"Miksi naiset rakastuvat aina pettäjärenttuihin eivätkä kiltit ja kunnolliset miehet kelpaa?"™
Bliss kirjoitti:Koska mulle kelpais vaan yks tietty, mutta se on yhtälö mahdoton ---> siispä ilman parisuhdetta
En kato taho korviketta.
Gattacakin muistaakseni haikailee edelleen jonkun vanhan ihastuksensa perään, jonka rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Sellaisten yli pitää vain päästä jos aikoo jatkaa elämäänsä onnellisena. Minäkin olen päässyt jo vaikka kuinka monesta, ja tulen vastaisuudessakin pääsemään. Harjoitus tekee mestarin.
Frederik Krueger kirjoitti:Gattacakin muistaakseni haikailee edelleen jonkun vanhan ihastuksensa perään, jonka rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Sellaisten yli pitää vain päästä jos aikoo jatkaa elämäänsä onnellisena. Minäkin olen päässyt jo vaikka kuinka monesta, ja tulen vastaisuudessakin pääsemään.
Uusiin törmääminen varmaan helpottaa edellisistä yli pääsemistä? *tahtoo löytää vapaiden samanhenkisten naisten alkulähteen*
Frederik Krueger kirjoitti:Gattacakin muistaakseni haikailee edelleen jonkun vanhan ihastuksensa perään, jonka rinnalla kukaan muu ei tunnu miltään. Sellaisten yli pitää vain päästä jos aikoo jatkaa elämäänsä onnellisena. Minäkin olen päässyt jo vaikka kuinka monesta, ja tulen vastaisuudessakin pääsemään.
Uusiin törmääminen varmaan helpottaa edellisistä yli pääsemistä?
Jotkut selviävät tilanteesta henkisellä mustamaalauksella. Muodostavat itselleen entisestä niin negatiivisen kuvan että yli pääseminen on tavallaan helpompaa.
Tämä oli vain yleinen toteamus eikä liity sinuun enkä todellakaan tarkoita sitä neuvoksi. Olen vain ollut todistamassa sellaistakin.
Ai niin, aurinkoisena perjantaina Tuomari Nurmion keikkaa katsellessa eräs muutaman metrin päässä keikkaa katsellut oikein nätti tyttö hymyili suuntaani ja hetken päästä vilkuttikin hymyilyn lisäksi. Reagoin tähän poistumalla baariin kuselle. Riittääkö tää vastaukseksi ketjun aiheeseen?
bedlam kirjoitti:Ai niin, aurinkoisena perjantaina Tuomari Nurmion keikkaa katsellessa eräs muutaman metrin päässä keikkaa katsellut oikein nätti tyttö hymyili suuntaani ja hetken päästä vilkuttikin hymyilyn lisäksi. Reagoin tähän poistumalla baariin kuselle. Riittääkö tää vastaukseksi ketjun aiheeseen?
Aina välillä tuntuu kuin sä olisit minä jossain rinnakkaistodellisuudessa
pikkuego kirjoitti:
Aina välillä tuntuu kuin sä olisit minä jossain rinnakkaistodellisuudessa
En kyllä oikeasti tajua! Vaikka olin jo melkoisen kaljoissani, niin ei vaan osaa mennä tuntemattomalle höpisemään mitään. Tuollaisen mihinkään johtaneen silmäpelin jälkeen on kyllä harvinaisen dorka olo.
bedlam kirjoitti:
En kyllä oikeasti tajua! Vaikka olin jo melkoisen kaljoissani, niin ei vaan osaa mennä tuntemattomalle höpisemään mitään. Tuollaisen mihinkään johtaneen silmäpelin jälkeen on kyllä harvinaisen dorka olo.
Seuraavalla kerralla sano sille vaikka: "Sykyti hynkky-kynkky! Bladidamdi-ropsis-kopsis."
bedlam kirjoitti:Vaikka olin jo melkoisen kaljoissani, niin ei vaan osaa mennä tuntemattomalle höpisemään mitään.
Just tota varten ne latteat aloitusrepliikit ovat olemassa. Esmes esiintyvästä artistista voi lausahtaa jotain yleisesti hyväksyttävää, tyyliin "mun mielestä Tuomari Turmio oli aivan loistava väännös tosta nimestä siinä Roger Rabbit -leffassa, ookkonää nähnynnä sitä?"