Lintsi-miitin ajankohdan etsintä
-
Bliss
Lintsi-miitin ajankohdan etsintä
Äänestystä kehiin. Ehdotetut päivämäärät ovat kaikki lauantaita.
19.7. saattaa olla Rautaneito-väsymystä ainakin tällä tädillä, ja 2.8. on Ankkarock menossa. Mutta kysytään nyt kumminkin.
19.7. saattaa olla Rautaneito-väsymystä ainakin tällä tädillä, ja 2.8. on Ankkarock menossa. Mutta kysytään nyt kumminkin.
-
isohaara
Sikäli aivan sama - 2.8. ois tietty nimpparit - mut kun vietiin vanhukset Lintsille viikko sitten, niin hämmentävää oli miten hiljaista siellä oli perjantai-iltana. Muista illoista ei kyllä oo mitään vertailupohjaa, mut sillon sai käytännössä laitteeseen kuin laitteeseen kävellä suoraan, siihen uuteen Salamaan sentään sai jonottaa.
- Stadinarska
- Kitisijä
Ihanalta tuoksut. Minä jäin kiinni! Hihhii. Murrrr! Purrr!BettyB. kirjoitti:Hattarapää, hattarapää, miehiä metsästää...! *hoil*
Mene Bettyli vastaamaan Wimpelin kysymyksiin. Se on eka tehtäväsi ennenkuin opetan sulle itse pelin jaloudet!
AI MIITTI. No mutta kyllähän se ehkä on mahdollistakin, haa!
SA
-
Pyry-Matias
-
NegaDuck
-
Bliss
-
Herra Manala
-
BettyB.
Noi omat pysyy kyllä mukana, mitä nyt tuulessa heiluvat. Toisin voi olla niillä, jotka kantaa omiaan olallaan ja ahtaa ne täyteen.BettyB. kirjoitti:Kannatteletko omia vai muiden?Bluntly kirjoitti:Voisin tulla aisan.. eikun kassienkannattelijaksi jos satun pääsemään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mun omat ei kyllä nouse enää olalle jos ne on ahtanu täyteen...Bluntly kirjoitti:Noi omat pysyy kyllä mukana, mitä nyt tuulessa heiluvat. Toisin voi olla niillä, jotka kantaa omiaan olallaan ja ahtaa ne täyteen.BettyB. kirjoitti:Kannatteletko omia vai muiden?Bluntly kirjoitti:Voisin tulla aisan.. eikun kassienkannattelijaksi jos satun pääsemään.
Kokeile sitoa tiiliskivi niihin viikoksi.pikkuego kirjoitti:Mun omat ei kyllä nouse enää olalle jos ne on ahtanu täyteen...Bluntly kirjoitti:Noi omat pysyy kyllä mukana, mitä nyt tuulessa heiluvat. Toisin voi olla niillä, jotka kantaa omiaan olallaan ja ahtaa ne täyteen.BettyB. kirjoitti: Kannatteletko omia vai muiden?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.