En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
Frederik Krueger kirjoitti:Jaa nytkö minua syytetään muiden palstalaisten sinkkuudesta?
En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Skuukkeli kirjoitti:Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Moderni mies on puun ja kuoren välissä, kun toisaalta täytyy pitää nainen jämäkän järkähtämättömässä otteessa, ja toisaalta ei taas saa olla patriarkaalinen.
NegaDuck kirjoitti:En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
No juu, et todellakaan. Sillä:
Skuukkeli kirjoitti:Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Skuukkeli on ihan oikeassa.
Ei mua tartte muiden puolustaa, olen siihen varsin kyvykäs itsekin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kyllä kyseessä on nyt ihan toisenlainen kiltteys.
Herra Manala kirjoitti:Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
Skuukkelin intuitioni kertoo, että näin ei ole koskaan käynyt. Lienetkö itseironinen vaiko hauska hupiveikko?
Herra Manala kirjoitti:Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
Skuukkelin intuitioni kertoo, että näin ei ole koskaan käynyt.
Frederik Krueger kirjoitti:
Miten tämä tosirakkauden etsintä ilmenee sinun kohdallasi? Onko sinulla deitti-ilmoitus vetämässä jossa ilmoitat haaveilevasi pullantuoksuisesta tulevaisuudesta punaisessa tuvassa Sen Tietyn kanssa?
Yritän kovasti miettiä tätä, mutta en oikein keksi mitään vastausta. En mä kovin aktiivisesti ehkä etsi rakkautta, luotan enemmän semmoseen sattumaan. Sitäpaitsi on mul kaikki ihan hyvin ilmanki miestä.. (Ainoastaan kauppakasseja en välillä jaksais kantaa, ja joskus tarttis autokyytejä mestoille. Eli en ees vaadi paljoa.)
Ei ole deitti-ilmotusta. En halua tutustua kirjottelemalla mitään tylsiä sähköposteja, ja sit nää nettideitit on aika kamalia. (Sen sijaan oon kyl menos treffeille yhen kundin kanssa keneen oon tutustunu lähinnä puhelimessa. )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
luuseri kirjoitti:Ei ole suhdetta, miksi = kusipää luonteeltaan, pahasti tunnevammainen.
Just oli taas iltalehdessäkin kirjoittelua aiheesta 'Naisille kelpaa renttu', jossa renttu määriteltiin aika pitkälti juuri noin. Keksi parempi tekosyy!
Vihtahousu kirjoitti:Skuukkeli ei vielä tiedä että kieltäminen on itsepetoksista pahinta.
Skuukkeli ihmettelee, että mitäs Skuukkeli on kieltänyt? Skuukkeli ymmärtää oikein hyvin, että Vihtahousu on hyvin sensitiivinen henkilö, jolla on varmasti hyvä intuitio erilaisten anusaukkoon työntyvien ruumiinosien suhteen! Skuukkeli ei kuitenkaan tiedä, onko naapurissa Penaa. Saako Skuukkeli lainata Vihtahousun omaa Penaa?