Keväämmällä oli kaiken maailman iltalehtien kansissa juttuja siitä miten päästään kesäkuntoon kahdessa viikossa ja sillai. No, oletteko jo kesäkunnossa? Kertokke kertokke.
Tähänastisten kokemusteni perusteella näyttää kovasti siltä että kesäkuntoon pyrkiminen kannattaa aloittaa hyvissä ajoin, esmes neljä vuotta ennen kesää.
Eipä kiinnosta kesäkunto, vaan yleisesti kondis oli vuodenaika mikä vaan.
Masuleikkauksen jäljiltä aloittelin punttiksen taas tällä viikolla, kohti hyvää kuntoa ollaan menossa.
Mulla olis tällainen löysä vatsasäkki josta vois kesän aikana hankkiutua eroon. Painoa tippunut 8kg viikossa - pitää muistaa syödä hirmu tahtia kun tota energiaa palaa nyt hirmuista vauhtia. Kohta pääsee lenkeille!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika kirjoitti:mutten silti vielä rantakunnossa.
Niin, ja rantakunnossahan mies on vasta kun lihaksisto on vähintään Sergio Olivan (1969) tasoa. Eihän sitä muuten kehtaa edes katsoa rannan suuntaan.
Lihaksisto on ihan tyydyttävässä välivaiheessa, mutta toi viimeisen viiden kilon pudottaminen keskikehosta on vielä vaiheessa. Mutta toisaalta toinen mokoma on jo pudonnut pois, joten ihan ilon kautta tässä voi valittaa!
Vastasin että tottamaar olen kesäkunnossa. Painoa on viime kesästä pudonnut seitsemän kiloa ja muutenkin on kiinteytymistä tapahtunut. Selluliittiäkin on kauhean vähän. Tosin kesäkunnossa olemisesta ei ole juuri iloa kuin itselle, kun on niin kylmä että on pakko olla kunnolla vaatetta päällä.
Enpä ole, mutta onpahan ollut sen verran sateinen ja kolea kesä ettei ole tarvinnut paljon vähäpukeista kroppaa esitellä. Paljon paremmassa kunnossa olin joskus huhtikuun päivinä, mutta laiskottelu vei voiton ankarasta reenistä. Ne toukokuun lämpimät ja aurinkoiset päivät jotenkin altistivat vaan nauttimaan auringon paisteesta.