Mitä konsertteja olet menossa katselemaan.
Olin muijan sukujuhlilla viikonloppuna ja, kyllä, myllytin "Jonin" dabestofia (onkohan se joku Cross roads?) koko menomatkan. Tais olla mun eka ceedeeni, ja onhan tuo pirun hyvä platta näin usean vuoden pölyttimisen jälkeenkin. Muija nauroi mulle autossa, kun näytin tuon levyn kantta, jossa oli Suosikista liimaamani Jovin kuvaNuoriDaavid kirjoitti:Tänään Bon Jovi (älkää naurako!).
Pääpointti on kuitenkin kaverin tapaaminen.

Bon JOvi ON hyvää tukkaheviäPyry-Matias kirjoitti:Olin muijan sukujuhlilla viikonloppuna ja, kyllä, myllytin "Jonin" dabestofia (onkohan se joku Cross roads?) koko menomatkan. Tais olla mun eka ceedeeni, ja onhan tuo pirun hyvä platta näin usean vuoden pölyttimisen jälkeenkin. Muija nauroi mulle autossa, kun näytin tuon levyn kantta, jossa oli Suosikista liimaamani Jovin kuvaNuoriDaavid kirjoitti:Tänään Bon Jovi (älkää naurako!).
Pääpointti on kuitenkin kaverin tapaaminen....samaan hengenvetoon muija paljasti, kuinka sen isoveikka oli samoihin aikoihin fanittanut kybällä NKOB:a...luurankonsa kullakin
Minä kanssa. Suomessa ei ymmärretä. Ostin kaksikin lippua etukatsomoon. Voisin jakaa jonkun minulle nakuna näyttäytyvän misun kanssa. Jos ja kun ei onnistu, toivottavasti 60-vuotiaallla Meatilla on seminakuja misuja imelän mahtipontisissa duettobiiseissä.Bluntly kirjoitti:Meat loaf 11.8.2008
Tiedän, omistan musiikillisiakin perverssioita.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Slipknot tulee Suomeen.
"Maailman pelottavimmaksi yhtyeeksikin tituleerattu amerikkalaiskokoonpano esiintyy Helsingin Jäähallissa perjantaina 7. marraskuuta ja Tampereen jäähallissa lauantaina 8. marraskuuta. Vierailevina tähtinä nähdään ärhäkän raskasmetallin pioneeri Machine Head sekä suomalainen metallilegenda Children of Bodom.
Konserttien liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa ja Tiketissä maanantaina 7. heinäkuuta klo 9.00."
http://www.voice.fi/article.jsp?subpage ... id=4183075&
More löys jostain että liput maksaa 44e, tiedä sit koskeeko myös treeta.
"Maailman pelottavimmaksi yhtyeeksikin tituleerattu amerikkalaiskokoonpano esiintyy Helsingin Jäähallissa perjantaina 7. marraskuuta ja Tampereen jäähallissa lauantaina 8. marraskuuta. Vierailevina tähtinä nähdään ärhäkän raskasmetallin pioneeri Machine Head sekä suomalainen metallilegenda Children of Bodom.
Konserttien liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa ja Tiketissä maanantaina 7. heinäkuuta klo 9.00."
http://www.voice.fi/article.jsp?subpage ... id=4183075&
More löys jostain että liput maksaa 44e, tiedä sit koskeeko myös treeta.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Skuukkeli kirjoitti:Ketä?-Superior- kirjoitti:Kättelin eilen John Mayallin kanssa!
Ei tarvitse.-Superior- kirjoitti:Tekis mieli googlata!
John Mayall-Father of British Blues
Olihan siellä lisäksi vaikuttamassa myös mm Chris Barber ja Alexis Kornerkin.
Jonh Mayalin Bluesbreakers bändissä ovat maineensa luoneet mm:
Eric Clapton
Peter Green
Mick Taylor
Walter Trout
Coco Montoya
ja
Nyt kaikkien aikojen pitkäaikaisin kitaristi Buddy Whittington.
Buddy veti hienosti ja omalla tyylillään vanhat Clapton bravuurit Hideaway ja Have You Heardin ja muutenkin todisti olevansa aivan huippumies. Hyvä keikka kaiken kaikkiaan.
Tuli vaan yli 70 vuotiasta äijää katsellessa, että täällä Kitinässä kolmekymppiset valittaa ikääntymisvaivojaan ja tuossa tuo ukko vaan soittaa ja on hyvässä vedossa. Puhumattakaan Mick Jaggerista, joka 64 vuotiaana Stadionilla juoksi ja tanssi ympäri valtavaa lavaa ja lauloi koko ajan.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
-
- Kitisijä
Meidän molempien himoitsemaa Mato Valtosta.Skuukkeli kirjoitti:Kiinnostaisi tietää ketä kättelit John Mayallin kanssa!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Jagger aerobiccaa!BrianW kirjoitti:Mick Jaggerista, joka 64 vuotiaana Stadionilla juoksi ja tanssi ympäri valtavaa lavaa ja lauloi koko ajan.
I'm a psychoanalyst. This is my pipe.
Vessareissuja, Veltto Virtasen taputteluja ja siitä repimisiä. Ja Pepe lauloi, että Rööriin mä kaipaan niin.Homeboy65 kirjoitti: Olen ollut kusella samaan aikaan Pelle Miljoonan kanssa.
Veltto Virtanen on taputtanut minua selkään.
Pepe Willberg on tervehtinyt minua.
Revi siitä...
Voi ei että mulla on huonot jutut. Mutta itse olen nähnyt Seppo Hovin tulevan vessasta. Voitinpas.
Sorry, et tainnut voittaabedlam kirjoitti:Vessareissuja, Veltto Virtasen taputteluja ja siitä repimisiä. Ja Pepe lauloi, että Rööriin mä kaipaan niin.Homeboy65 kirjoitti: Olen ollut kusella samaan aikaan Pelle Miljoonan kanssa.
Veltto Virtanen on taputtanut minua selkään.
Pepe Willberg on tervehtinyt minua.
Revi siitä...
Voi ei että mulla on huonot jutut. Mutta itse olen nähnyt Seppo Hovin tulevan vessasta. Voitinpas.
Minä olen ollut apuna pikkukundina bileissä ja Seppo Hovi tuli ovesta sisään ja kysyi minulta. "Missä on soittajille viinaa?".
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson