Ja mä töihin kulkematta liikuntapaikan kautta, koska tänä iltana on taas tärkeä sählyottelu. Ja nakkikin on sen verran iso että pitää aloittaa työt aiemmin jos mielii saada ne tehtyä viikonloppuun mennessä.
Little Miss Tapaturma iskee jälleen. Meijän talossa on meneillään kattoremppa ja rappukäytävässä menee sellainen paksu sähköjohto, joka oli vetänyt maton vähän rullalle. Kompastuin siihen kiireessä ja muljautin nilkkani. Jalka ei kantanut ollenkaan hetkeen ja ehdin jo panikoitua, mutta onneksi helpotti ja pääsin nilkuttamaan duuniin. Jos se vielä iltapäivällä aristaa, meen näyttämään lekurille.
Vuokralainen soitti illalla selitysryöpyn kera ja lupasi tänään ilmoittaa mulle tarvittavat mitat. Saas nähdä
Aikaa tappaakseni kysyn ihan viikonpäiväketjussa: mistä mies erottaa milloin nainen a) leikkii vain vaikeasti saatavaa tai b) ei ihan oikeasti ole kiinnostunut?
Ei mulla mitään tohon liittyvää oo tapahtunut pitkään aikaan, mutta tuli vaan mieleen.
NegaDuck kirjoitti:Aikaa tappaakseni kysyn ihan viikonpäiväketjussa: mistä mies erottaa milloin nainen a) leikkii vain vaikeasti saatavaa tai b) ei ihan oikeasti ole kiinnostunut?
Jos kysyt sitä koska mies ymmärtää naisia niin vastaus on helppo: Ei heterona koskaan.
NegaDuck kirjoitti:Aikaa tappaakseni kysyn ihan viikonpäiväketjussa: mistä mies erottaa milloin nainen a) leikkii vain vaikeasti saatavaa tai b) ei ihan oikeasti ole kiinnostunut?
Kyllä kai sen haistaa, jos nainen hymyilee eikä anna. Jos puolestaan vaikuttaa ahdistuneelta eikä anna, niin silloin ei ole oikeasti kiinnostunut. Jos antaa, niin silloin on miehen vuoro leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
Riemumieli kirjoitti:
Kyllä kai sen haistaa, jos nainen hymyilee eikä anna.
Jaa, kyllä mää hymyilen kaikille vonkureille vaikken anna. Joillekin säälistä, joillekin huvittuneena että no huhhuh, joillekin vaan siksi että vau, mä oisin kelvannu tolle
Huomenta! Eka KLPJ (= kesälomapaskanjauhaja). Kaakuna on nyt kipiä ja meikällä pari päivää vapaata, lauantaina on polttarit ja sit taas mökille rakentaa... Nyt pitäs surffata sauna viidelle polttareihin, aika helppoa varata pieni tilaussauna.