omfg... sain äipältä kivaa kesälukemista: Jarmo ja Raili Leppiniemen Oikeat ja riittävät kirjauksen, hulvaton juhannus, täs mä olen. Ai kato, ei ihan viittäsataa sivua. Mahtavaa.
milli kirjoitti:omfg... sain äipältä kivaa kesälukemista: Jarmo ja Raili Leppiniemen Oikeat ja riittävät kirjauksen, hulvaton juhannus, täs mä olen. Ai kato, ei ihan viittäsataa sivua. Mahtavaa.
Jamo on kirjanpidon jumala, joten muista tutustua opukseen riittävällä kunnioituksella ja lue sitä hartaudella painaen kaiken visusti mieleen. Sen verran utelen, että miksi tuollaista kesälukemista?
Onhan täällä kaikenlaista kuvaa ja läväriä, osa ihan jees mutta voittopuolisesti karmeita. Väistämättä tulee mieleen: jos kerran syydetään satoja dollareita isoihin tatuointeihin joita esitellään aina kun mahdollista - olisiko liikaa pyydettä muutama kymppi kuntosalikorttiin? Meinaan ihotaidekin näyttää pääsääntöisesti paremmalta, kun nahan alla on terve ja sopivan lihaksikas kroppa - eikä mikään valkoinen veltto säkki.
Viimeksi muokannut killkill, 11.06.2008 10:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Riemumieli kirjoitti:Jamo on kirjanpidon jumala, joten muista tutustua opukseen riittävällä kunnioituksella ja lue sitä hartaudella painaen kaiken visusti mieleen. Sen verran utelen, että miksi tuollaista kesälukemista?
Niinhän hän onkin, tiedän kyllä. Äidille tarttui liiton kesäpäiviltä tuo mukaan, ja hän päätti, että me molemmat saamme luvan lukea ko opuksen. Meillä on siis laskentapalvelu/tilitoimisto.