No daa! Jos et käytä maitoa ja sokeria, ei tuo ole mikään ongelma. Maidon kanssa se käy vähän ällömmäks.Pyry-Matias kirjoitti:Nimittäin en jaksa alati pestä kahvikuppiani ja totta mooses se kerää sgäggää.
välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Raakana, raakana. Vitivalkoinen puunaamaton kuppi tosin äyttää härskiltä, mutta ei sinne kupin sisälle tarvitse vilkuilla ennen kaffin kaatamista.Lolita kirjoitti:No daa! Jos et käytä maitoa ja sokeria, ei tuo ole mikään ongelma. Maidon kanssa se käy vähän ällömmäks.
*täällä mä olen, n-kirjain heiluttaa*
Pitäisiköhän sun hakeutua johonkin väriterapiaan jotta saisit Arska-apinan henkisesti pois selästäsi?! Mun päänsisäinen parserini ainakin kykenee jättämään kyseisen herran sateenkaarimanifestit täysin huomiotta.Bliss kirjoitti:StadinArskisNarskisSikaMika kirjoitti:Kuka norattu tällä kertaa pisti vatsan kiertämään?!Bliss kirjoitti:Note: Älä enää koskaan lue Kitinää kirjautumatta.

- Stadinarska
- Kitisijä
Mulla on pakko ottaa tää hauskana...SikaMika kirjoitti:Pitäisiköhän sun hakeutua johonkin väriterapiaan jotta saisit Arska-apinan henkisesti pois selästäsi?! Mun päänsisäinen parserini ainakin kykenee jättämään kyseisen herran sateenkaarimanifestit täysin huomiotta.Bliss kirjoitti:StadinArskisNarskisSikaMika kirjoitti: Kuka norattu tällä kertaa pisti vatsan kiertämään?!
Siis en suostu nyt muuhun ajatukseen!
Blissille pakko antaa lämmin pusu. Mieti,tyttökulta, sanomiani asioita nyt vähän kuitenkin, JOOKOSTA Rauhoitu värikkäästi!
Sanoo
ArskisNarskis Oy -Aito Asia Yötäpäivää palveluksessanne!
SA
director
On se raskasta kuunneltavaa kirkossa kun osaavat soittaa niin synkkää ja raskasta musiikkia uruilla joka vaan herkistää ihmisiä entistä enemmän. Muistan vuodelta -93 kun saatoin haudan lepoon isoisäni ja sitten perässä meni kohta perään isoäiti. Hautajaisissakin yritin ajatella ihan jotain muuta kuin muut ihmiset siinä tilanteessa. Oli väsynyt olo hautajaisten jälkeen.1108 kirjoitti:Isoäiti kannettu haudan lepoon, suomeksi sanottu ja suoraan puhuttuna otti henkisesti aika perkeleen lujille. Ei hymyilytä vieläkään.
On se kumma. Tänään olisi saanut nukkua ruhtinaallisesti yhdeksään asti, mutte ei, olin hereillä ja pirteänä jo puoli seitsemältä. Siivosin poikaystävän luona, katselin boxilta pari sarjaa.. totesin, ettei ole mitään tekemistä (poikaystävä lähti jo aikaisemmin aamulla työmatkalle), joten päätin lähteä töihin. Olinhan mä siellä 1,5h aikaisemmin kuin mitä olisi tarvinnut.
Töissä oli hauskaa, kaikki sähvölaitteet kassoja lukuunottamatta prakas, siinä alkoi olla jäätelöt jo aika sulia altaissa. Onneksi vika saatiin korjattua.
Nyt.. kotona.. yksin.. sidukkaa, kohta otan olusen mukaan ja painun saunaan. Sen jälkeen vietän laatuaikaa yssikseni, juon siideriä ja katson sinkkuelämää dvd:ltä. Ehanaa.
Töissä oli hauskaa, kaikki sähvölaitteet kassoja lukuunottamatta prakas, siinä alkoi olla jäätelöt jo aika sulia altaissa. Onneksi vika saatiin korjattua.
Nyt.. kotona.. yksin.. sidukkaa, kohta otan olusen mukaan ja painun saunaan. Sen jälkeen vietän laatuaikaa yssikseni, juon siideriä ja katson sinkkuelämää dvd:ltä. Ehanaa.
- Stadinarska
- Kitisijä
Joo mä lähetin kanssa jo hyvät nimipäivät Mussukalle(ni)!ninnithequeen kirjoitti:Pikkusen vissiin venähti tuo saunan lämmitys: yli 100 astetta. Tuli oikeen Aarnen tappolöylyt mieleen, huh!
Leikitin kattilaisia äsken ja nauroin ihan kippurassa. Hyvin luistaa anturat lattialla - suoraan päin seinää
Suviselle oikein hyvää nimipäivää

Mutta miten voi olla myös Roopen päivä??
Koskas pikku-Niinan päivä onkaan? (Ninni)
Tunteeko sinut Kontulassa kaikki?
SA
No ei tosiaan kaikki. Vanha duunikaveri OLI töissä vielä vähän aikaa sitten Pub 94:ssa. Nyt kun hää ei enää siellä ole, ei ole tullu käytyä. Muutama tuttu sielläkin on kyllä, pakko myöntää.Stadinarska kirjoitti:
Tunteeko sinut Kontulassa kaikki?
SA
Entinen ravintolapäällikkömme muunmuassa asuu siellä. Ja Nuutin pomot. Pieni on maailma, kun ajattelee että eteläisestä Espoosta oon kotosin.
Ja muistutan vielä: mä en asu Kontulassa.