BettyB. kirjoitti:Tajusin just tosta edellisestä, että oon käyny Suokissa ehkä kaks kertaa elämässäni
Miks ei kukaan romanttinen mies ole vienyt mua sinne piknikille??! Ai joo, eihän Joulupukkiakaan oo oikeesti olemassa...
Mä olen käynyt Suokissa treffeillä kun toinen sinne tahtoi vaikka oli syksy, kesällä siellä on mukavampi käydä.
Kanan rintaleike vuohenjuuston kera. Käräytä fileet normaalisti ja laita lopuksi juustolintti sulamaan päälle. Toimii.
Mä oon laittanut vuohenjuustoa lohen kanssa. Lohifile-palan päälle vuohenjuustoa ja loraus hunajaa. Paketoidaan folioon ja paistetaan grillissä. Kypsennyksen jälkeen päälle vaan tuoreita yrttejä. Njams.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
killkill kirjoitti:Nojjooo. Vähän turhan pienet mun makuuni
Nii, eihän K oo ku vasta aakkosten puolivälissä.
1108 kirjoitti:No älä muuta virko. 9kg silikonia per lollero, minäkun luulin että tyhmyydellä on rajat...
Eivät muuten oo silikonia, vaan polypropyleeniä, jonka ideana oli että ne kasvavat leikkauksen jälkeen jatkuvasti. Jos siis ei halua lopulta käyttää kottikärryä rintsikkana, pitää käydä leikkauksen jälkeen säännöllisesti lääkärillä nesteenpoistossa. Huh. Whatever floats whoever's b(l)oat.
Polypropyleeni-implantit kiellettiin lailla aika äkäseen.