Älkää nyt vitsailko! Mä näytin tyttökaverilleni tätä juttua ja hän kun on niin ihana humoristi niin nauroi, mutta mitä se sanoi kun meni vessaan ja käkättää siellä..
"Minä olen Betty"...
Betty kulta, sano jotain että mikä on totuus? Eiks sulla oo ihan siis aivan jumalattomat hinkit? Ja eiks sulla oo räväkkä suu sellainen oikein räväkkä?
(Tämä saattaa olla liikaa tyttöystävälleni, mutta otan riskin)
MUTTAETTÄ sähän Betty olet ottanna minuun violettiyhteyden ilman mun omaa tilaustani. Rakastatko sinä minua???
Siis onhan tää IHAN ihmeellistä. Nyt se tulee vessasta, meikit poissa, suihkunraikkaana tukka vapaana (LOVE) teetkös sinä sen saman!
Voi Arskis, pakko paljastaa etten ole tyttöystäväsi! Pikkuoravat ovat kyllä kasvaneet varteen nähden ehkä turhan kookkaiksi, mutta suuni on kyllä varsin sievä ja siveä, ei sammakoita, joskus korkeintaan sarviorvokkeja.
Hiuksetkin edelleen saparoilla ja aamuiset meikit kasvoilla. Kunhan sammutan sadettajan, siirryn suihkun kautta raikkaana satiineihin Aamulla aikainen herätys ja kevään viimeinen luento!
BettyB. kirjoitti:Voi Arskis, pakko paljastaa etten ole tyttöystäväsi! Pikkuoravat ovat kyllä kasvaneet varteen nähden ehkä turhan kookkaiksi, mutta suuni on kyllä varsin sievä ja siveä, ei sammakoita, joskus korkeintaan sarviorvokkeja.
Hiuksetkin edelleen saparoilla ja aamuiset meikit kasvoilla. Kunhan sammutan sadettajan, siirryn suihkun kautta raikkaana satiineihin Aamulla aikainen herätys ja kevään viimeinen luento!
NO JOS KERTA noin sanot!
Olet sinäkin varmaan silti aika KULTAINEN!
Hyvänyönsuukko sinullekin sinne satiineihin!
Silti aikas ihmellinen sadettajahomma. Kenties näen susta unta, mutta mun mielikuva susta on sellainen hiukan avattaresi näköinen jolla on aika valtavat rinnat ja pieni muuten.
Nähdään unessa. En kerro omalle varsinaiselle LIVE-kullalle!
(Hänen huumorinsa kestää nämä, mun pusunkin sulle!)