THE Torstai
Kävin määkin Banjassa ryssissä +150, olin viisi minuuttia! Aika kuuma.killkill kirjoitti:Eri mieltä. Et vissiin ole:Bliss kirjoitti:ei ole vielä koskaan ollut liian kuuma.
- vetänyt koskaan 1.5h lenkkiä sauvaluistellen keskipäivän helteessä? Lämpötila +28C, max syke 176 bpm
- käynyt Tampereen Kaupinojan avantouimareiden saunassa ns. vakiporukan kanssa (+130C)
Pyyhin Netikettiin..
Pitäisi siivota. On pitänyt jo pari viikkoa. Kämppä on kuin pommin jäljiltä, eikä enää jaksaisi, koska täältä ollaan kuitenkin muutaman viikon päästä lähdössä pois. Ja meillä on aivan helvetisti liikaa tavaraa näin pieneen kämppään, joten ei täällä siistiä tulis, vaikka mitä tekis. Taidan siis jättää väliin ja lähteä pelaamaan krokettia tai jotain 

Kuin mun suustani. Paitsi että muutto ei ole kuin vasta alustavana suunnitelmana, jonka toteutuksesta ei ole mitään tietoa.swirl kirjoitti:Pitäisi siivota. On pitänyt jo pari viikkoa. Kämppä on kuin pommin jäljiltä, eikä enää jaksaisi, koska täältä ollaan kuitenkin muutaman viikon päästä lähdössä pois. Ja meillä on aivan helvetisti liikaa tavaraa näin pieneen kämppään, joten ei täällä siistiä tulis, vaikka mitä tekis.
Eniten nyppii se, että nykyään kun pitäisi siivota, pitää aina motivoida jälkikasvu jeesaamaan. Ja ekaksi alkavat aina kiukkuamaan että ei jaksa ja nönnönnööö... Ja sitten kun on sadannen kerran tehnyt selväksi että kiukuttelu ei auta, niin sitten aloittavat tappelemaan keskenään. Tai lusmuavat. Siinä touhussa menee oman motivaation viimeisetkin rippeet ja alkaa kiukuttaa niinku ihan v*tusti.
Kuten nytkin.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- irmelianneli
- Kitisijä
Hiiihaaa, kävin sitte Oulussa myymässä kämppäni, ja ostin tänään uuden!
Tinkasin niiltä myyjiltä vielä kauppaan mukaan eteisen valtavan peilin, yhden kaapin ja parvekkeen lattian
Saattaa kuulemma vapautua jo jopa ensi viikolla! Ei vois paremmin mennä. Koskakohan rysähtää... Oon mä kyllä ihan poikki. Hektiset pari päivää ollu; 12 h junassa istumista, kämpän pakkaamista ja siivoomista ja monien kilometrien juoksemista paikasta toiseen kantamusten kera.. Pojat lähtee vielä lauantaina hakemaan loput kamat sieltä. Huh. Ihanaa ett mun ei enää tarvi ♥
Järkyttävän ihana hellekin, mut mun pakottavat jalat pakottaa mut olemaan nyt sisällä ja menemään aikasin nuks.

Järkyttävän ihana hellekin, mut mun pakottavat jalat pakottaa mut olemaan nyt sisällä ja menemään aikasin nuks.
Israelilaiset tykkäs kyykyttää meitä leirillä kesällä 2003killkill kirjoitti: "Utin laskuvarjojääkärihallissa 7 tunnin treeneissä?" What are you, GI Jane?

(Ja useina muinakin kesinä, mutta toi oli ainoa kerta kun kaikki n. 150 tyyppiä oli koko vtun päivän samassa hallissa)
Viimeksi muokannut Bliss, 05.06.2008 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Stadinarska
- Kitisijä
Millä v....n tarkoituksella mun ensimmäinen torstaiketju on hylätty?
Ja kuka älypää on ottanut laumasielun päähineen ja poistanut ensimmäisen ketjuni? Oliko siinä jotain pahaa. (En muista siitä kyllä mitään)
Näin tää on toiminut päin mäntyä ammoisista ajoista lähtien. Kansa tottelee ja ymmärtää vain jotain kansankiihottajaa tyhmänä ja laumasieluisena... voi voi Barabbas , moninkertainen murhaaja sai lähteä vapauteen kun jotkut osaisvat kiihottaa lahjattoman kansan.
NOUSKAA PYSTYYN, teissä on selkeästi älyä, mutta jokin arvontunne puuttuu?
Eiks täällä siis minkäänlaatuinen oikeus toteudu? Oletteko siis
lampaita? Nyt hiukan ryhtiä. Taistelua toivoisin hiukan nyt, ei maailma tällainen saa olla!
Niban poiston mä jotenkin ymmärrän.
Tää käy megatylsäksi. Se on totta. Hyvin tympeää oikeastaan, mutta asia on
VÄHÄPÄTÖINEN.
Mutta silti se osoittaa tietyn mädännäisyyden, joka ilmaantuu suuremmissa asioissa.
Siis kasvakaa, oi nuoret, oikeudenmukaisuuteen.
Minäkään en ole vanha mutta en ole nuori kuin mieleltäni. Kieleltäni olen punainen.
SA
ei silti heilu
yhä iloinen kuin peipponen
silti kummastelee lampautta
muistuttaa että lauma on johtajansa näköinen (tavis alistuja)
lähettää silti terveiset, koska...
tietää, että vastarantaan asettuja saattaa joutua itse lokaan
sitten ymmärtää
ikävä silti kun maailma toimii näin
alistuu itsekin
nauraa hän
kyllä, hän nauraa!
Hän on iloinen
Voitte olla siis iloisia
Ei hän suutu oikeasti
Tylsiä te osa olette, aikalailla, mutta
mitä välii, sanoo hän
pääasia ettette kaikki!
Eläkää kaikki, tylsät, ikävät, rakkaat
tämä on maailmaa
tervetuloa
SA poistuu pesemään jotain rakastaan
STADINARSKA
maanmainioin maankamalin kala
Ja kuka älypää on ottanut laumasielun päähineen ja poistanut ensimmäisen ketjuni? Oliko siinä jotain pahaa. (En muista siitä kyllä mitään)
Näin tää on toiminut päin mäntyä ammoisista ajoista lähtien. Kansa tottelee ja ymmärtää vain jotain kansankiihottajaa tyhmänä ja laumasieluisena... voi voi Barabbas , moninkertainen murhaaja sai lähteä vapauteen kun jotkut osaisvat kiihottaa lahjattoman kansan.
NOUSKAA PYSTYYN, teissä on selkeästi älyä, mutta jokin arvontunne puuttuu?
Eiks täällä siis minkäänlaatuinen oikeus toteudu? Oletteko siis
lampaita? Nyt hiukan ryhtiä. Taistelua toivoisin hiukan nyt, ei maailma tällainen saa olla!
Niban poiston mä jotenkin ymmärrän.
Tää käy megatylsäksi. Se on totta. Hyvin tympeää oikeastaan, mutta asia on
VÄHÄPÄTÖINEN.
Mutta silti se osoittaa tietyn mädännäisyyden, joka ilmaantuu suuremmissa asioissa.
Siis kasvakaa, oi nuoret, oikeudenmukaisuuteen.
Minäkään en ole vanha mutta en ole nuori kuin mieleltäni. Kieleltäni olen punainen.
SA
ei silti heilu
yhä iloinen kuin peipponen
silti kummastelee lampautta
muistuttaa että lauma on johtajansa näköinen (tavis alistuja)
lähettää silti terveiset, koska...
tietää, että vastarantaan asettuja saattaa joutua itse lokaan
sitten ymmärtää
ikävä silti kun maailma toimii näin
alistuu itsekin
nauraa hän
kyllä, hän nauraa!
Hän on iloinen
Voitte olla siis iloisia
Ei hän suutu oikeasti
Tylsiä te osa olette, aikalailla, mutta
mitä välii, sanoo hän
pääasia ettette kaikki!
Eläkää kaikki, tylsät, ikävät, rakkaat
tämä on maailmaa
tervetuloa
SA poistuu pesemään jotain rakastaan
STADINARSKA
maanmainioin maankamalin kala

"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
- Stadinarska
- Kitisijä
Okay, mä sain tietoon het et siinä ei ollu tullut viestejä. Nojoo, oon huomannu että muutoinkin on herätty viime aikoina vasta aamulla. Eli Blisshän on tuollainen itsensä korottava kesät talvet, se on turvallisen tuttua oikeastaan, hihhih. Tylsää kuin hapan lanttu, mutta mitä välii.
Al right, jummartaa
SA
pesee kohta , kohta
ja antaa anteeksi vaikka sitä ei pyydetä
vaikka pitäisi tokikin
ai eikö tarvitsisi?
no, miten tämän sinulle selittäisi?
ei mitenkään, luovutan!
aamen
Al right, jummartaa
SA
pesee kohta , kohta

ja antaa anteeksi vaikka sitä ei pyydetä
vaikka pitäisi tokikin
ai eikö tarvitsisi?
no, miten tämän sinulle selittäisi?
ei mitenkään, luovutan!
aamen
Joopa joo, muistan sen pölyisen ja kuuman hallin. Viimeiset kaksi kertaa on leiri ollut Uttihallissa jossa kaikki asianmukaiset pukuhuoneet ja pesutilat sekä asianmukaiset tilat harrastaa sisäurheilua.Bliss kirjoitti:Israelilaiset tykkäs kyykyttää meitä leirillä kesällä 2003killkill kirjoitti: "Utin laskuvarjojääkärihallissa 7 tunnin treeneissä?" What are you, GI Jane?
(Ja useina muinakin kesinä, mutta toi oli ainoa kerta kun kaikki n. 150 tyyppiä oli koko vtun päivän samassa hallissa)
Elokuun alussa taas sinne jos vaan mahdollista.
Uh, tänään on olut pikkareita kostuttava päivä! Ensin törmäsin ekskursiollani erään kenkäfirman edustajaan joka on niin kuumottava kolli, että oon tunkenu lähes väkisin työryhmään jolla on ko. edustajan kanssa jotain tekemistä. Sen jälkeen paikalle pyöräili kaksi todella kiinteätarakkaista fillaripoliisia, namskis! Ja kolmanneksi paikalle lipui ne kaksi komeeta remonttireiskaa siitä Luukusta lukaali -ohjelmasta. Panisin!
Huh, taidan lähteä viilentelemään tonne helteeseen, on sen verran kuumottava olo!
Huh, taidan lähteä viilentelemään tonne helteeseen, on sen verran kuumottava olo!
Jaksoin olla töissä 13h hyppimättä seinille sään takia vain siksi, että kyseessä oli viikon eka työpäivä ja tarvitsin kipeästi joka centin. Kyllä siellä on kuuma, 15km fillarointi pelkissä shortseissa ja t-paidassa oli semitukahduttavaa puuhaa. Olin kuitenkin kesän lapsena niin innoissani moisesta ahdistuksesta, että paukaisin kyseisen pätkän nopeammin kuin koskaan ennen.
Toisesta työpaikkahakemuksestani, siitä mielekkäämmästä tietty, tuli vastaus. Spesifioimani paikka on kuulemma jo täytetty, mutta papruni on lykätty johtoportaassa eteenpäin jos vaikka kolmeen muuhun tarjolla olleeseen tai johonkin niiden ulkopuoliseen paikkaan olisi vielä vakansseja auki. Ihmettelette varmaan aivan huuli pyöreänä kun sanon, etten laittanut hakemustani firman web-sivujen kautta vaan suoraan firman tarjoamassa leffailtamassa näkemälleni HR-konsulttisöpötykselle! Vastasin eioo-viestiinsä pahoitellen ja kiitellen ja toivottelin hyvät kesänjatkot. Ja lupasin tarjota vastavuoroisesti elokuva-illan...
Toisesta työpaikkahakemuksestani, siitä mielekkäämmästä tietty, tuli vastaus. Spesifioimani paikka on kuulemma jo täytetty, mutta papruni on lykätty johtoportaassa eteenpäin jos vaikka kolmeen muuhun tarjolla olleeseen tai johonkin niiden ulkopuoliseen paikkaan olisi vielä vakansseja auki. Ihmettelette varmaan aivan huuli pyöreänä kun sanon, etten laittanut hakemustani firman web-sivujen kautta vaan suoraan firman tarjoamassa leffailtamassa näkemälleni HR-konsulttisöpötykselle! Vastasin eioo-viestiinsä pahoitellen ja kiitellen ja toivottelin hyvät kesänjatkot. Ja lupasin tarjota vastavuoroisesti elokuva-illan...

Ja mä voisin olla kade niille reiskoille sun muille.Bliss kirjoitti:Nyt oon snadisti kadeBettyB. kirjoitti:paikalle lipui ne kaksi komeeta remonttireiskaa siitä Luukusta lukaali -ohjelmasta. Panisin!
Mut tämmönen päivä. Kävin vielä hipu ennen sulkemisaikaa pikaruokaostoksilla. Kassajonossa edessäni oli joku ihme keekoilujäbä joka puhui siirappisia myyjätytölle. Tosin tunsivat varmaan toisensa, mutta ihme siirappia silti. Jäbä seisoikin koko ajan jossain ihme poseerausasennoissa ja kaikki ostoksetkin piti latoa hihnalle silleen coolisti elehtien. Olipahan tapaus.
- Stadinarska
- Kitisijä
MITEN IKINÄ tämä on mahdollista???BettyB. kirjoitti:Enää ei ole piha ilman sadettajaa
Minä juuri tänään ostin puutarhasadettajan. Ja äsken pesin suihkulähteen!

Aivan, en ole kotona, mutta miten...hetkinen, ei kait tämä Betty vain ole tyttöystäväni?
KUOLeeeeee
eeeeee

KUINKA TARKISTAN ASIAN? Tyttöystäväni oli reissulla tänne ilman tietsikkaa kun Betty skriivasi...Vai oliko? Columboa tarvittaisiin!
Aivan HURJA telepatia. Siis sadettajasta puhuu Betty, ja tulin juuri viemässä sitä eri paikkaan. Maailma on tosi outo. Tämä oli vuoden merkillisempiä tapauksia. Siis suoraan tulin tähän blogiin ulkoa sadettajan luota! Pitäisikö uskoa korkeaan?
SA
Bettyllä ja minulla on ilmeisesti se jokin side.