Maanantain maku on aikaisempaa parempi!
Maanantain maku on aikaisempaa parempi!
Siis viikon vittumaisin päivä?
Iloisena aloitamme työviikon!
Iloisena aloitamme työviikon!
Pyyhin Netikettiin..
LOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMALOMA!
Tulin just kotia, kohta aattelin syödä aamupalaksi texmex-pataa. Ah, illan vutismatsi on siirretty huomiselle (eli muistin siis väärin). Futisjengi on ottanut 3 matsissa kolmesti pataan ja ollaan huomattu että vastustajat treenaa, onkohan se edes sallittua kutosdivarissa? Noh, pari pahinta vastustajaa takana ja syyskaudella varmasti taas noustaan listoilla kunhan poikien kesätreenit vain osuvat nappiin.
Mitäs muuta, ei mitään, nyt alan veivaa pokuraa ja syömään.
Tulin just kotia, kohta aattelin syödä aamupalaksi texmex-pataa. Ah, illan vutismatsi on siirretty huomiselle (eli muistin siis väärin). Futisjengi on ottanut 3 matsissa kolmesti pataan ja ollaan huomattu että vastustajat treenaa, onkohan se edes sallittua kutosdivarissa? Noh, pari pahinta vastustajaa takana ja syyskaudella varmasti taas noustaan listoilla kunhan poikien kesätreenit vain osuvat nappiin.
Mitäs muuta, ei mitään, nyt alan veivaa pokuraa ja syömään.
ÄITIYSLOMA ÄITIYSLOMA ÄITIYSLOMA!
Ihanaa kun ei aurinko paistanut heti aamusta - sai nukuttuakin! Meetvursti on hyvää, varsinkin tää, missä on 50% hevosenlihaa.
Tänään kunnolla shoppailemaan, eli teen eiliset "äidit", ja ostan tuplapatukan neljän tunnin ostosreissulta.. katotaan nyt
Ainakin saa hyvän lounaan.
Jotenkin se, että laittaa kaikki laskut/menot verkkopankissa etukäteen maksuun kun rahaa tulee tilille, kirpaisee paljon vähemmän kun jos maksaisi niitä rahan tultua samana päivänä.
Ihanaa kun ei aurinko paistanut heti aamusta - sai nukuttuakin! Meetvursti on hyvää, varsinkin tää, missä on 50% hevosenlihaa.
Tänään kunnolla shoppailemaan, eli teen eiliset "äidit", ja ostan tuplapatukan neljän tunnin ostosreissulta.. katotaan nyt

Jotenkin se, että laittaa kaikki laskut/menot verkkopankissa etukäteen maksuun kun rahaa tulee tilille, kirpaisee paljon vähemmän kun jos maksaisi niitä rahan tultua samana päivänä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kevään vika kurssi alkaa näillä näppäimillä, asiaa! Sen jälkeen alkaakin vähän niinku loma, eli toimisto tyhjenee kesälaitumille ja saa riekkua just niin paljon kun huvittaa. Nooh, eihän tässä oo siihen viralliseen esilomaankaan kun enää pari viikkoa, vaikka kesäloma onkin vasta elokuussa. Hyvin ehtii siis vielä rantakuntoon, ja tän aamusista allergiaturvotuksista päätellen pieni vyönkiristys lienee paikallaan...
Tervepppppppppppä terve. Teepeekoo. Netti oli koko viikonlopun poikki, voi kauhea. Elisa kämmäilee. Tilasin meinaan nopeamman netin (saa samaan hintaan), ja he nopeasti katkaisivat kyllä vanhan yhteyden, mutta eivät sitten saaneetkaan viikonlopuksi asennettua sitä uutta. Että perskutarallaa.
Saa nährä mitä hauskaa tämä viikko tuo tullessaan. Toivottavasti nyt ainakin intttternetti tulee takaisin kotiin. On ikävä.
Saa nährä mitä hauskaa tämä viikko tuo tullessaan. Toivottavasti nyt ainakin intttternetti tulee takaisin kotiin. On ikävä.

Olipas kauhia liskojen yö. Jouduin unissa mm. suojelemaan kissanpentuja jättimäisten verenhimoisten kaljurottien hyökkäykseltä.
Viikonloppu oli vauhdikas. Lauantaipäivä meni duunikavereiden kanssa Tallinnassa kikkaillessa ja ilta sitten systerin valmistujaispippaloissa. Olen taas lähes vuoden radiohiljaisuuden jälkeen toisen systerini kanssa puheväleissä, mikä taisi olla juhlakalulle se paras lahja. Kaikki ongelmat ovat edelleen olemassa eivätkä varmaan koskaan tule hoitumaan ainakaan ilman toiselle osapuolelle suoritettua lobotomiaa, persoonallisuusimplanttia tai sähköshokkihoitoa, mutta ihan hyvä näin. Ei mun tarvitse siitä ihmisestä pitää
Viikonloppu oli vauhdikas. Lauantaipäivä meni duunikavereiden kanssa Tallinnassa kikkaillessa ja ilta sitten systerin valmistujaispippaloissa. Olen taas lähes vuoden radiohiljaisuuden jälkeen toisen systerini kanssa puheväleissä, mikä taisi olla juhlakalulle se paras lahja. Kaikki ongelmat ovat edelleen olemassa eivätkä varmaan koskaan tule hoitumaan ainakaan ilman toiselle osapuolelle suoritettua lobotomiaa, persoonallisuusimplanttia tai sähköshokkihoitoa, mutta ihan hyvä näin. Ei mun tarvitse siitä ihmisestä pitää

Ensin rahka paidanrinnuksille, sitten jäätelö tipahti tipusta. Onneksi olen varustettu salannopeilla reflekseillä niin sain kopin jädestä, tosin joku naisjengi hiukan ihmetteli kun nuoleskelin kättäni kävellessäni heidän kesämekoissa pomppivien peppujensa takana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.