Mida kirjoitti:Vajaat 3 viikkoa synnytyksestä ja loppuraskaudessa ihan pikkujutulta tuntunut väistämättä edessä oleva hampaan korjaus (ei tuu olen ihan helppo homma) pelottaa taas niin maan perkeleesti!Elppis kirjoitti:ei päässä liiku YHTÄÄN MIKÄÄN. Argh - tuskastus. EIköhän tää tästä sit joskus..
Ihanaa olla taas normaali minä!
Tai, no... ei nyt hammaslääkäripelon suhteen, mutta muutoin kyllä.
Mammailu
The great club outshines the individual, always and forever.
-
killkill
-
Bliss
KokeilinBliss kirjoitti:Pah. Raskausaikana paisuin ceestä äffäänkillkill kirjoitti: Mutta eikös tuo "H-kupeilla" tarkoita, että normaalisti "F" ? Ei kuvien perusteella uskoisi!![]()
(not nice, varsinkin kun on aina halunnut olla mallia A)
-
killkill
-
Tix
-
Lucas Jackson
-
Herra Manala
-
Bliss
Onpa hiton hyvä, että olen (varmaan vahingossa) saanut vanhaa mallia olevan kakaran, sille kun ei kelpaa mikään sokeroitu (paitsi jäätelö) eikä varsinkaan hiilihapotettu tavara.Herra Manala kirjoitti:Ei kelpaa tän päivän kakaroille, ellei ole sokeroitua ja hiilihapotettua.Lucas Jackson kirjoitti:Ne näkee niissä juoma-automaatin!
No, ehtiihän toi vielä....
-
killkill
Neuvolasta sanottiin etten sais enää liikkua niin paljon kun olen liikkunut
Melkein rupesin itkemään, pitäiskö mun oikeasti istua paikallani ja juoda vettä ja syödä mansikoita seuraavat 2 viikkoa? 
rv 40+0:
RR 116/60
Pissa puhdas
Painoa +1300g, räjäytin pankin turvotuksillani!
, alusta 14kg.
Turvotus ++
Liikkeet ++
RT, pää kiinnittynyt
SF 33.5cm, kolmatta viikkoa sama
Vauvan painoarvio 3,7kg
Heti kun astuin ovesta sisään, terkka huomautti että "oot sitten vähän turvonnut?". Juu.. ja kuulemma liikunnan takia!
Ei olis uskonu.. nooh, eiliset tuoreananakset ei sitten auttaneet nesteenpoistossa.
Kai sitä täytyy sitten ainakin tämä päivä levätä. Tulis nyt jo, ei tarttis käydä siellä terkallakaan enää. Käynnistys muuten sit luultavimmin 16.6. (41+6), kivaa, kun omat synttärit on 11.6. !
rv 40+0:
RR 116/60
Pissa puhdas
Painoa +1300g, räjäytin pankin turvotuksillani!
Turvotus ++
Liikkeet ++
RT, pää kiinnittynyt
SF 33.5cm, kolmatta viikkoa sama
Vauvan painoarvio 3,7kg
Heti kun astuin ovesta sisään, terkka huomautti että "oot sitten vähän turvonnut?". Juu.. ja kuulemma liikunnan takia!
Kai sitä täytyy sitten ainakin tämä päivä levätä. Tulis nyt jo, ei tarttis käydä siellä terkallakaan enää. Käynnistys muuten sit luultavimmin 16.6. (41+6), kivaa, kun omat synttärit on 11.6. !
-
Bliss
-
ninnithequeen
-
Bliss
Vajaa puoli tuntia 40+5. Ei vieläkään suostu tulemaan ulos - kaikkea mahdollista kokeiltu. Alkaa kohta mennä hermo soittajiin "no synnytitkö jo?". Tekis mieli vastata että joo, mut en kertonut koska en halua. 
EIpä mulla muuta.. nyt vois mennä makuuhuoneen suuntaan.
EIpä mulla muuta.. nyt vois mennä makuuhuoneen suuntaan.
-
ninnithequeen
-
Herra Manala
Ilman sen suurempia teoreettisia selvityksiä: vauvahan ei siis ole hiukset jalkovälissä, esim. tällä hetkellä "paikat" on normaalimittaiset, ja kohtuunkin on (luultavimmin, muutama viikko lekurin viimeisimmästä tutkimuksesta) on vielä ns. kaulaa pari senttiä jäljellä.Herra Manala kirjoitti:Miten tolleen viimeisimmillään raskaana voi edes harrastaa seksiä? Kuvittelis että paikat on sen verran kasaan lytistetty, ettei sinne survota enää edes pikkurilliä.
Tiukkaahan siellä on, mut se on vaan koska lannepohjalihakset on helvetin hyvin reenatut