Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Safkaa...

Oikeanpuolimmaisen kanssa lähtisin kulmakapakkaan.

Äitimuori joutui liikenneonnettomuuteen. Ajoi pyörällä, törmäsi autoon. Nyt jalka kipsissä ja kainalosauvoilla. Täytyy vähän jelpata sitä nyt, käydä asioilla ja noin.

Vitsi:

Hammaslääkärillä:

Amerikkalainen: Tehkää se nopeasti!
Englantilainen: Tehkää se kestävästi!
Saksalainen: Tehkää se huokeasti!
Ranskalainen: Tehkää se kauniisti!
Ruotsalainen: Tekeekö se kipeää?

Maanantai-illan välipala.

Täältä tähän.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

RolloTomasi kirjoitti:Kuva

Ottaisin tuon oikeanpuoleisen. Mistä hänet löytää?
Moi Röllö!

Mukava kun otit tuon toisen, ettei se rupea itkemään seinäruusuna.
Hän on Richardsonin Cameron ja on aika pitkä likka, 173 centtii. On vaatimattomasti sadan seksimmäimmän naisen joukossa. Mutta tuskin suurta kilpailua saanee. Alunperin Lousianan tyttöjä. Nyt kun on näyttelijänplanttu niin asuu länsi-Hollywoodissa, mutta mä sanon sulle salaisuuden, että likka asuu myös Vallilassa keittokomeron ja huoneen oikein viihtyisässä, osin kuitenkin kapisessa yksiössä ja käy aina kulmakuppilassa mun kanssa. Naureskelemme kun Jennifer (Morrison, se mun tyttöni) ei aavista mitään meidän syrjähypyistä!
Olen antanut sille oikeaksi nimeksi Kaisa Rikula. Hän aina köy Hollywoodissa näyttämässä naamaansa kameroille ja tulee sitten keittämään sumpit Vallilaan.Manaa ihan täysillä kun kämpässään ei oo parveketta eikä edes hissiä.

Tällaista on maailma. Minäpä kerron huomenna, että hän saisi sinusta poikafrendin. Oletko valmis tähän? Minusta tuntuu, että hän tykkäisi sitten hiukan leveämmästä sormuksesta kuin aivan pelkkä valkokultainen ohut.
Mutta voit ihan hyvin viedä sen kaljalle. Juo kuin pesusieni ja suoraan pullosta Karhua mieluiten. Oon yrittännä likkaa olemaan röyhtäilemättä Vilhon Pubissa, mutta vaikea se on.
Mutta palaan. Hän varmasti innostuu kun joku kelpuuttaa hänetkin.Kuvan mä otin plikoista joissain Gaalassa. Jenny hymyilee mulle, mutta Kaisa säikähti tuossa ihan kalpeana, että vienkö mä häneltä miesehdokkaat. Rauhoitin häntä, mutta ei siinäkään gaalassa kukaan ollu kiinnostunut. Et Rollo. Hän odottaa sinua!! Käsken pukea ohuimmat sukkahousut ja houkuttelevat alusvaatteet, että et jättäisi sitä heti.

Stadinarska
Rollon auttaja
Heittiö-Seinäruusunaisten naittaja

.
Stadinarska
Kitisijä

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Tunnen yhen melkein tismalleen samannäkösen. Mutta en tiedä osoitetta.
Siis joko QueenNinnroad 104, 1234 West-HollynWood, , KaliumFornia TAI

Mäkelänkatu 180 A 94 Helsinki.

Muista että likalla oli Vallilan koti saranoiltaan kun joku tuntematon oli moottorisahalla sipaissut pilvessä. Cameron kaisa valittaa, että levotonta seutua. Se onkin sillä tekosyyllä usein mun parisängyssä (siis nukkumassa) Että posti voi tulla väärään paikkaan. meen korjaamaan sen oven kohta.

Likka osti tarjoustalosta uudet aurinkolasit kyl aamulla, jotta menee HollynWoodiin taas loppuviikosta. Se kaliumfornianmatka on sille aina stressi viihdyttävän Vallila-ajan jälkeen.

Mutta lupasin tytön jo Rollolle, sori! Hän oli onnellinen aamulla kun kerroin, että mukava mies, josta AitoJohanna päästänyt vissiin irti, ottaa hänet.

Rollo! Vie hänet ensin vaikka kivaan kuppilaan ja tarjoa vahvat sumppiset kahvit. Ja ihan tavallinen berliininmunkki on sen herkkua. Ja sit Karhua- loristettuna pulloista. Ei sitten sanat toisinpäin! Muista käyttäytyä melko huonosti niin se viihtyy!

SA
naisneuvoja
Stadinarska
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Tunnen yhen melkein tismalleen samannäkösen. Mutta en tiedä osoitetta.
Kai hän joskus sentään kotoaan poistuu?
Tottakai hän poistuu. Usein kiroaa parvekkeettomuutta ja menee Kallion puistoihin kuuntelemaan mahdollisen yhden linnun laulua. Ainakin käen. Siellä hän kohtaa mitä eriskummallisimpia ihmisiä. Juuri Siksi hän pitää minusta. Minä olen tavallinen ja normaali ja varsinkin tosi harmaa mies.

Sitten hän käy kaupassa kun kaikki Hollywoodin kestoeinekset eivät riitä muuten. Siwa on toki hänen suosikkikauppansa.

SA
nyt muuten aika väsynyt
taitaa katsoa tennistä
Stadinarska
Kitisijä

bedlam kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Tunnen yhen melkein tismalleen samannäkösen. Mutta en tiedä osoitetta.
Kai hän joskus sentään kotoaan poistuu?
En tiedä siitäkään.
Mutta nythän tiedät. Lisäsikö tieto tuskaa?

Kysyy Stadin B-luokan A

SA
titan utteli :P
.
Stadinarska
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti:Tää on niin mun tuuriani.
Sellaista elämä ei ole!
Älä siis sure RolliTomatoes kamu!

Terveiset Stadista sendas

STADIN ja jatkoa en laita koska kaikki sen kuitenkin tietää, säästyy vain kirjoitusta ja siten ei tuhlaannu aikaa siihen kun se jatko kirjoitetaan koska kyllä kaikki toki tietää et jatko on arska tai jos eivät jo tiiä niin tuskin on tarvetta tietääkään tai toisaalta jos ... :o
.
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa...

Äitimuori joutui liikenneonnettomuuteen. Ajoi pyörällä, törmäsi autoon. Nyt jalka kipsissä ja kainalosauvoilla. Täytyy vähän jelpata sitä nyt, käydä asioilla ja noin.

Vitsi:

Hammaslääkärillä:

Täältä tähän.
]

Home SE ON MORO! :P

Anteeksi pitkä vastausaika, MUTKU olen vastannut muille, ja se on se lupaus, että vastaan jokaiselle, siis tää on Stadinarskan Sanomat ja varmat vastaukset!
Mutta nyt vihdoin on vuorossa peruskalusto eli PERUSHOMIE!

Kuule, mulla on ollut ihan KAMALAN hektinen päivä tänään. Eikä loppujen lopuksi edes kovin hyvä. Mulla ollut jonkinlainen stressi tässä joka nyt kesän alkaessa helpottaa kun harrastukset, työtävaativat, loppuvat. Työ kyllä jatkuu, mutta se on aina mennyt ikäänkuin toisella kädellä...Silti keksittyneesti, tottakai.
Home, laita taas viestiä. Ne on niin hauskoja ja ennenkaikkia me ovat aitoja niikuin olet sinäkin. Mielestäni juuri ihmisen aitous ja rentous ja hauskuus tulisi olla paljon enemmän arvossaan!

Mutta vastaukset nyt!

Safkaa...

Gumarrus

Sinäkin tosiaan! No siis minähän kuolaan vasemmanpuoliselle. Minulla on tyttöystävä, joka on sikäli aiheuttanut stressiä, että hän on nyt väliaikaisesti paljon kauempana. Minä olen ollut aika levoton, mutta kun analysoin itseäni, se ei ole mustasukkaisuutta, siihen ei olisi yhtään syytä, van se on vain melkoista kipeätä kaipuuta. Home, riittäähän sinulle ja lukijoille, että hän on toimessaan kaukana ja palaa kyllä piakkoin.
Mutta rakkaus voi tehdä kipeää, koska olen ollut levoton, enkä täysin tiedä miksi. Onneksi, onneksi on mailit, skypet ja kännykät.

No aivan varmasti. Minä olin kerran osallisena myös yhteen inhottavaan onnettomuuteen ihan ajokorttini alkuaikoina, jolloin moottoripyörä törmäsi minun takana olleeseen autoon ja sen takaosaan. Mies lensi siitä yli takana olleen Matzdan ja minun autoni katolle ja valitettavasti toinen jalka jouduttiin häneltä amputoimaan. Se oli aivan kauheaa nuorelle pojalle, vaikka minä en oikeastaan ollut edes osallinen. Se vamma tuli kuulemma lähes täysin takamaisen auton takaspoilerista, joka leikkasi jalan. Yäks. Mies oli silloin mun ikäiseni, parikymppinen ja sanoi, että pyörä oli uusi ja ei saanut pysähtymään.
Jelppaa äitiäsi ja huolehdi, ettei hän enää kolaroi!!

Vitsi:

Hammaslääkärillä:

Homie, annatko anteeksi, jos joudun kysymään vielä ymmärränkö varmasti tämän!! tarkoittaahan sitä, että ruotsalaisia hieman herjataan hienohelmoiksi, vai ...HITSI MÄ OON TYLSÄ! Oletko vielä Kitinäkamuni tyhmyyteni jälkeen, Homie? Mut mä nauroin joka tapauksessa. Ihan hauska se oli, mutten taida lopulta jummartaa. Anna mulle rangaistus!

Palstamukluni nauttii muonasta. On jo pullea kuin pahainen lihapulla.
Lähes 10000 lukua jo. Ihan mieletöntä! En olisi uskonut, tosiaan, kun aloitin tämän.

Täältä tähän

Sieltätäältä siihen!

Teille kaikille ja erikseen Homielle vastasi perjantai-illan kunniaksi........
.
.
.

OY LEIKKISÄN STADINARSKAN HUPIHETKET AB 8)

johtaja , filosohvien desantti Mr. Arsga ZtadinArzgka
.
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa..

Tällä hetkellä faijan luona. Tarjosi pizzaa.
Itsetehtyä. :napu:

Eilen ja toissapäivänä vedin lärvit. :beer:

Vitsi:

Basistin poika oli katsomassa isää keikalla. Pojan tyttöystävä kommentoi: "Ne soittaa hyvin yhteen." Poika vastasi:"Ei, ei kyllä ne soittaa kahteen asti."

:)

Siivotakin pitäisi... :doh:

Homeboy is leaving home now...
Stadinarska
Kitisijä

Homeboy65 kirjoitti:Safkaa..

Vitsi:

Basistin poika oli katsomassa isää keikalla. Pojan tyttöystävä kommentoi: "Ne soittaa hyvin yhteen." Poika vastasi:"Ei, ei kyllä ne soittaa kahteen asti."

Homeboy is leaving home now...
TERE HOMIE!

Ja muut arvoisat lukijani!

Stadinarskan päivä ollut tyydyttävää tasoa. Ei kiitettävää, johtuen lukuisista miettimisistä. Mutta pian alkaa piiiitkä RESSITÖN aika.

Wastaukset:

Safkaa..

Mulkkuni kiittää!

Oliko kotipizzan vai faijasi tekemä? Onko faijasi mukaaava??

Mitä faijasi tykkää siitä?

Vitsi:

Ihan hyvä ja nauroin. Taisi olla Ilkamissakin, uusinnoissa hiukan eri sovituksena. Marjatta Leppänen silloin bamlasi tuon Liikasen Ekille.

Miten niin. Laitat vain oven auki ja annat tuulen tehdä tehtävän!
tai otat sukat jalkaan ja liuut lattialla ja potkit vaatekasat nurkkihin!

Millätavalla sun pitää siivota, muuten???Oikeesti!?

Homeboy is leaving home now

Mihin?

STADINARSKA OLI SE JOKA VASTASI TÄHÄNKIN VIESTIIN TÄNÄÄN
:P .
Stadinarska
Kitisijä

Ilmoitus

Stadinarska on tänään kovin väsynyt eikä jaksa kirjoittaa tänään yhtään mitään.
Stadinarska ilmoittaa, että hän on valmis taas huomenna huvittamaan ja ilostuttamaan koko suurta vatavan laajaa Kitinäkutinaperhettä
.

Terveisin Stadinarskan palvelija kermaperse-yhtymän duunari
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Vastaukset kysymyksiisi:

1. Faijani on mukava.
2. Hän ei välitä siitä kuinka paljon/vähän röpötän.
3. Miten siivoan? Yleensä tässä järjestyksessä:

- Tiskit.
- Rätillä pöydät ym. pinnat.
- Imurointi.
- Lattioiden pesu.
- Kylppäri, rätillä ja tiskiharjalla pinnat, tietysti pesuainetta mukana.
- Tavarat paikoilleen.

Vitsi:

- Mitä yhteistä on kaljapullolla ja anopilla?
- Molemmat ovat parhaimmillaan kylmänä ja avattuna pöydällä. :twisted:

Äitimuoria täytyy edelleen auttaa arkiaskareissa. Ehkä vielä kaksi kuukautta. No ei siitä ole suuri vaiva.

Ei tässä enempää tällä kertaa. Iltapäivän välipala palstalapselle. 8)
Stadinarska
Kitisijä

MOI kaikille tai HAI!

Ana sitten voitti pikku Maratin eli Maratan Ranskan avoimissa. No niin toki voitti! Ihana nainen, vaikka häntä suukottaessa melkein pitää ostaa korkeakorkoiset. Ei Analle vaan minulle. No sentin pitemmät ehkä et ulottuu.

Eiks oo ihana. Enkä millään voi olla katsomatta topakoita nännejä, jotka pyrkii aina ulos noista rinnanpaikoista. En vaan voi olla katsomatta aina niitä kahta. Syyttäkää minua tai ei, ne ovat vaan NIIN NAMIpehmot. Katsokaa miehet ja lepakot itse pystyttekö olemaan ihastelematta ja haluamatta jotain tosi kivaa...Mulle se on mahdottomuus!!

Kuva

Mutta sitten alkaa FUTIS.

MUTTA muuten olo tuntuu tasaantuneen. Olen vissiin hermostuttanut Blissin mutta hän taas on hermostuttanut minua joten meillä on paljon yhteistä. Bliss pitää minusta ihan selkeästi jollain tavalla ja se on toki kiva, mutta hän ei osaa sitä osoittaa vielä. Nyt hän ikäänkuin vihaa minua mutta samalla meillä on outoa kemiaa. Alusta asti. Maailma on tällaistakin. Koetan olla nyt häntä rauhoittaen! Kirjoitin hänelle ohjeita itsensä hallintaan ja tosiasioita maailman asioista.
EN KUITENKAAN haluaisi olla besserwisser, mutta joskus vain on ikäänkuin jo velvollisuus olla. Koettakaa lukijani ymmärtää. Blisskin on ihan ihana persoona, mutta hänen tulee jalostaa itseänsä!

.....................................................................................
Mutta HOMIE, sulle kiitos taas ja vastaukset värillä!
Vastaukset kysymyksiisi:

1. Faijani on mukava.
Kiva
2. Hän ei välitä siitä kuinka paljon/vähän röpötän.
Oho
3. Miten siivoan? Yleensä tässä järjestyksessä:

- Tiskit.
ok
- Rätillä pöydät ym. pinnat.
oho
- Imurointi.
joo
- Lattioiden pesu.
pelleilet???
- Kylppäri, rätillä ja tiskiharjalla pinnat, tietysti pesuainetta mukana.
jaaha, pelleilet!
- Tavarat paikoilleen.
ehkä??

Vitsi:

- Mitä yhteistä on kaljapullolla ja anopilla?
- Molemmat ovat parhaimmillaan kylmänä ja avattuna pöydällä. :twisted:

EI VOI KUN NAURAA. En tosin ymmärrä itseäni!

Äitimuoria täytyy edelleen auttaa arkiaskareissa. Ehkä vielä kaksi kuukautta. No ei siitä ole suuri vaiva.

Ookoo toki!

Ei tässä enempää tällä kertaa. Iltapäivän välipala palstalapselle

Mulkkuni kiittää ja kumartaa nöyränä

S plus A
hän asuu Stadissa
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Eilen pikkusiskon pojan 5-vuotissyntymäpäivillä. Vein lahjaksi pikkuautoja. Voi pelata vaikka neppistä. Tarjottiin mm. kakkua. Sokerileipurin leipomaa.

Ko. kutsujen jälkeen lähdin kotiin päin ja vedin lärvit. :beer:
Ensin paikallisen räkälän terassilla ja sitten kotiin. Istuin parvekkeella. Vodkaa sekamehulla, as usual.

Vitsi:

- Enkö ole sanonut että viina on vihollisenne?
- Niin niin pastori mutta olette sanonut myös: rakasta vihollistasi. :) :roll:

Täytyy katsoa Tankki täyteen tänään.

Eipä tässä enempää tällä kertaa.
Stadinarska
Kitisijä

No hei hei piitkästä aikaa, tosi mukava taas jutella!

Terveisiä vaan sitten ja juttelemisiin taas!

Stadin Karski Arska NarskisArskis Parska Turska Noraska

Tässä teille kuva, joka on ...no se merkitsee jotain Stadinarskalle!
:wink:
Kuva
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Näin viime torstaina Homoboyn persenaaman pyöräilevän vastaan Haagassa. Näytin hänelle ohi ajaessani hieman sarkastisesti rauhanmerkkiä sormillani, mutta eihän se huomannut kun puuskutti mäkeä ylös.

SikkisMikkis, Arabianrannan Mielevä Hidalgo
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SikaMika kirjoitti:Näin viime torstaina Homoboyn persenaaman pyöräilevän vastaan Haagassa. Näytin hänelle ohi ajaessani hieman sarkastisesti rauhanmerkkiä sormillani, mutta eihän se huomannut kun puuskutti mäkeä ylös.

HEIPÄ HEI RAKKAIN (Platoninen sellainen, tietenkin) Ystäväni SIKAMIKA! :lol:

Nyt on vaikea vastata kysymykseesi. En nimittäin välttämättä ymmärrä, mitä tarkoitat sarkastisella rauhanmerkillä.
Puuskutus on sinänsä terveellistä, ILMA KULKEE KEUHKOA PITKIN, ja jotka ovat naisella leikkisästi "KEUHKOT" niin ne kukkulat, joita ei voi olla HYVÄILEMÄTTÄ aina sellaiset näetessä.

HARVOIN NÄEN
:cry: :cry:

Kuva

Kiitos taas täydellisistä kysymyksistänne. Kuten aina, vain vastaamalla voi voittaa :P Mitä, jääköön salaisuudeksi.

MUSSUKKA!

Ja sitten tärkeimpiin, eli säähän. Tänään voivoivoivottelin kadulla kulkiessani suomen suvea. HUH! SANOINKO SUVINEN, VAI KUULINKO VÄÄRIN! HUHHUH!

Niin kadulla kulkiessani melkein palelluin ja ajattelin kaikkia paleltuvia Suvisia, jotka ikäväkseen joutuvatkin olemaan Talvisia (HEH HEH HEH HEH) ja NÄIN OLLEN RIISTÄVÄT MEILTÄ miehenpuolisilta sen kesämuodin mukanaan tuoman VIRKISTÄVÄN hamemuodin ja pinkissä topissa keikistelyheikistelyn.

Ai kun olisi mukava nähdä neitoset ilman turkkeja ja karvalakkeja :x :x :x

MUTTA PALAILEMISIIN. NYT ON MENOA, SANOI KATTI KUN VITULLA VIULUA SOITTI
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

:lol:
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Rouva Pupu kirjoitti::lol:
No vittu komppi!
Homeboy65
Kitisijä

SikaMika kirjoitti:Näin viime torstaina Homoboyn persenaaman pyöräilevän vastaan Haagassa. Näytin hänelle ohi ajaessani hieman sarkastisesti rauhanmerkkiä sormillani, mutta eihän se huomannut kun puuskutti mäkeä ylös.

Näin vähän aikaa sitten erään Mika-nimisen spurgun juovan Tapiota puistossa. Näytin hänelle vähän sarkastisesti rauhanmerkkiä, mutta eihän se huomannut kun puuskutti juodessaan...

Laitetaanpa takaisin noreen...
Stadinarska
Kitisijä

bedlam kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Näin ...
HEIPÄ HEI RAKKAIN (Platoninen sellainen, tietenkin) Ystäväni ......
SIIS NYT MINÄ sain niin mahtavan mahtavat naurut! Siis et usko kuinka nauroin oikeasti vedet silmissä ja siis oikein kipeää teki sophistikoituneelle kurkkuäänelleni!

Kuva

Siis minulta pääsi jokin kyynelkanava auki koska nauroin yhtä soittoa vessaan mennessäni. Olenko minä tosiaan tuollainen. Jokatapauksessa tunnistin itseni kyllä.

Bedlam. Kiitos miljoonasti hauskuudestasi ja hauskasta hetkestä! Elämäni pidentyi vähintään muutaman päivän tästäkin!

Mukitolkulla Tertonisin Plaveisin

Der Grosse StadinBeddis
aito huumorivuoristo
Stadinarska
Kitisijä

Moi Homeboy ja onpa ilkeä skriivaus SikaMikalta!

Mutta se on tarkoitettu kevyeksi jutuksi ja se ohitetaan nauraen toki.

Rentoillen!

Stadinrento
Kalifi 8)
Viimeksi muokannut Stadinarska, 12.06.2008 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti::lol:
Eiks ollutkin Puppeli hauska tuo Beddiksen kirjoitus??!

Olenks mä oikeesti tuollainen?

Rouva Pupu, enkö olekin koonnut itseni hyvin viime aikoina, heh! Kiitos mukavana puputukijana olemisesta! Muistan sinut ikuisesti pusuhuulista (avattaresta siis, ettei muut kateellistu) ja varsinkin ballerinoistasi, joilla sanoit tanssivasi. Sitäpaitsi mä tykkään kevytkenkäisistä naisista oikeasti. Siis konkreettisesti pienijalkaisista ja keveistä ja ballerinat ovat söpöjä! Onko sinulla kenties pienet vai suuret jalat ja onko sinulla tällaiset ballerinat?

Kuva

STADINBALLERI
8) Herra JänisArska
Stadinarska
Kitisijä

VÄRIKUNINGAS VÄRIKUNINGAS VÄRIKUNINGAS VÄRIKUNINGAS
värikeisari värikeisari värikeisari värikeisari värikeisari värikeisari

ON ON ON ON ON ON SA SA SA SA SA SA SA

(Vaalirahalla maksettu mainos)
Stadinarska
Kitisijä

Tässä lahja kotisivujen
tekijöille. Stadinarskan sanomat täytti yli
10000 lukijaa! Kiitän . Nämä ovat siis
värikoodeja.

Jotta juttu olisi äkta, voin kertoa, että
oikeastikin oikeastaan oikein toimin oikeesti
oikeestaan tälläkin alalla PIKKAISEN pukkaisen
ja pikkaisen, jotta joo!
Ohhoh!

:shock:
Terveisin

SA
äkta värikuningas

Bedläm (älkää
sekoittako Bedlamiin, en milloinkaan
käyttäisi toisen nimeä)

oppilas, noviisi grander novise keltainen nokka vielä

Kuva
Homeboy65
Kitisijä

Safkaa...

Eilen Tapio-miitissä. Ikävä sää. Kotiin mennessä kävin vielä kahdessa kapakassa ja Mcdonaldsilla syömässä. Isot ranskalaiset ja hampurilainen. Sitten himaan ja nukkumaan. Sitä ennen söin vielä jotain. Kalja nälättää.

Niba toimi taas grillimestarina. Minulla oli omia makkaroita 4 kpl, joista 2 grillasin ja söin ja lokit söivät 2 sillä aikaa kun autoin Negaduckin kanssa Nibaa kamojen roudaamisessa Niban autoon. :kele:

Eivät nämä monet kitinäläiset osaa röpöttää. Alkuun voisivat hankkia huoneentaulun, jossa lukee: "Suosi kemiallista teollisuutta!" :)

Näkemiin värimestari SA
Vastaa Viestiin