Näähän esiintyy muotinäytöksissäkin. Jengi varmaan kiinnittää paljoa huomiota kledjuja esitteleviin luurankoihin kun Beth riehuu ku elukka.
Viimeksi muokannut Crowbar, 17.05.2008 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Nyt sä viimeistään oot seonnu. Siis toi hikoileva fädäri pantava vai? Kyl toi biisi ihan hyvä on mut kamoon.
Se on lesbo.
No kato kun tää homma menee silleen, että MaD SKillZien edessä se on vaan nöyrryttävä. Ei siinä enää triviaalijutuilla kuten sukupuolella ole mitään merkitystä.
Kiitos muistutuksesta. Perjantaina mainosalan bileissä kommentoin jotain musajuttua isoon ääneen, että heteroudestani huolimatta panisin kyllä Chris Cornellia, Eddie Vedderiä ja Philip Anselmoa. Filmi on loppunut monessakin kohtaa iltaa, mutta onneksi nämä huippukohdat aina pysyvät muistissa!
Rouva Pupu kirjoitti:Mä oon aina löytänyt siitä pantavuutta.
Eikös tuon koko sarjan kantavana voimana ole naishahmot jotka ovat vain naisten mielestä pantavia? (mieskatsojat puolestaan ihmettelevät mikä sarjan mieshahmoja ajaa heitä panemaan)
Rouva Pupu kirjoitti:Mä oon aina löytänyt siitä pantavuutta.
Eikös tuon koko sarjan kantavana voimana ole naishahmot jotka ovat vain naisten mielestä pantavia? (mieskatsojat puolestaan ihmettelevät mikä sarjan mieshahmoja ajaa heitä panemaan)
Tämäkin tukisi sitä, että olen lesbo.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
asiasta kukkaruukkuun, bongasitko Aarne viikko-pari sitten hesarista jutun rintaliiviostoksilla käymisestä. Jutun kuvituksena ollut suomalaisnainen oli ollut Jumalien suosiossa.
NuoriDaavid kirjoitti:asiasta kukkaruukkuun, bongasitko Aarne viikko-pari sitten hesarista jutun rintaliiviostoksilla käymisestä. Jutun kuvituksena ollut suomalaisnainen oli ollut Jumalien suosiossa.
No nyt harmittaa että missasin. Ku en meinaan tilaa hesaria.
(rintaliivimerkit huomioonottaen eikö hän pikemminkin ollut Jumalatarten suosiossa?)
Oli nimittäin HOTTI reilu 30v nainen, joka sovitteli eri rintaliivejä. Mä en muista, mikä hänen rintaliivien kokonsa oli, meni jossain J:ssä (jos sellaisia edes on) tjsp.
Oli nimittäin HOTTI reilu 30v nainen, joka sovitteli eri rintaliivejä. Mä en muista, mikä hänen rintaliivien kokonsa oli, meni jossain J:ssä (jos sellaisia edes on) tjsp.
No vähän liiottelua, musta se oli kyllä E, joissakin toisissa liiveissä muistaakseni H.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.