Sanoi vikinäpedia mitä vaan, niin kun orgasmi on kuitenkin ennen muuta pään sisäinen asia, niin jos nainen saa erilaisen fiiliksen siitä kun laukeaa silkasta yhtymisestä verrattuna toisenlaiseen stimulaatioon, niin kukas sitä on sanomaan että ei, fysiologisesti fiiliksesi ovat samanlaisia, olet väärässä?
En kiistä fiilisten erilaisuutta, mutta ko. artikkelin mukaan emätinorgasmikin saattaa tulla klitoriksen stimulaation kautta.
NuoriDaavid kirjoitti:En kiistä fiilisten erilaisuutta, mutta ko. artikkelin mukaan emätinorgasmikin saattaa tulla klitoriksen stimulaation kautta.
Kaikkihan on mahtollista, ja klitorishan on paljon isompi elin kuin se pinnalla näkyvä osa. Todennäköisesti niin onkin, mutta fiilis voi silti olla aika erilainen. Vrt. handjob vs. blowjob. Samaa aluettahan siinä stimuloidaan, mutta kummalla saat paremman orkun?
ninnithequeen kirjoitti:Noi ylläolevat vosut ei oo vissiin koskaan saanu kunnon miestä.
Höpö höpö. Kaikki eivät vain toimi samalla tavalla. Miehetkään.
No joo. Ja kuten aiemmin sanoit, aivoistahan se varmasti on kiinni. Ei siitä mitään tule jos ei ole tuttu ja turvallinen siinä touhuumassa vieressä.
Nuorenpana luulin olevani viallinen, kun en saanut mittää, ja siis jännitin ihan kamalasti toisen jännittävän sählärin kanssa. Tämä varmasti kaikille tuttu juttu
BettyB. kirjoitti:
Pakkohan sitä on täällä toitottaa kun kaikki tietää että on sitä munaa pitänyt kinuta sen suhteen ulkopuoleltakin, ainakin kahdelta eri kohteelta.
Ei voi olla taas todellista, vittu tää on hyvä palsta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB. kirjoitti:
Pakkohan sitä on täällä toitottaa kun kaikki tietää että on sitä munaa pitänyt kinuta sen suhteen ulkopuoleltakin, ainakin kahdelta eri kohteelta.
Ei voi olla taas todellista, vittu tää on hyvä palsta.
BettyB. kirjoitti:Vai ootko ihan tosissa sistä mieltä ettei näpäytys ollut ansaittu?
Olen. Mun mielestä ei oo kovin tahdikasta huomautella jostain vanhoista jutuista julkisella palstalla, vaikka "kaikki" ne asiat muka tietäisikin. Ja vain siksi, että N. meni vahingossa käyttämään sanaa vosu.
sipsi kirjoitti:Olen. Mun mielestä ei oo kovin tahdikasta huomautella jostain vanhoista jutuista julkisella palstalla, vaikka "kaikki" ne asiat muka tietäisikin. Ja vain siksi, että N. meni vahingossa käyttämään sanaa vosu.
Vahingossa? Ja jälkikäteen vedettu huumorikortti? Salli mun nauraa.
BettyB. kirjoitti:
Vahingossa? Ja jälkikäteen vedettu huumorikortti? Salli mun nauraa.
Niin, emmä siihen huumorikorttiin ottanu mitään kantaa. Ja tarkotin tolla "vahingossa"-jutulla samaa kuin, että erehdyksessä meni käyttämään sitä sanaa (mikä ei mun mielestä edes ole mikään paha termi, puhutaan täällä aina nartuistakin).
Mut naura vaan, se pidentää ikää.
BettyB. kirjoitti:Narttu ja vosu on kaks eri asiaa.
Niinpä, semantiikka on cool juttu.
Mulle sanottiin muuten viikonloppuna: "Haluutsä huora makkaraa?" Et loppuu toi jätkien kans grillaaminen alta aikayksikön..
Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä niillä eroa on. Emätinorkku tuntuu paljon laajemmalla alueella pidempään, kliffeorkku taas pienellä alueella semmosen sähköiskun verran.
Kumpi on parempi? Tulevatko ne koskaan samanaikaisesti?
Näin miehenä olen toistaiseksi kokenut vasta penisorkun. Osaako joku miehimys kertoa lisää eturauhassyöpäorkusta joka seuraa kun Sitä kutitellaan anaaliaukon kautta? Oliko se nyt varmasti sormien peppuun työntämisen arvoista?