Halusin tänään kertoa teille vain sen, että Pioneer 10:n mukana lähetettiin kuva sheivatusta miehestä ja naisesta. Kyllä ne alienit järkyttyvät Keikauksen nähdessään!! Nootta pitäkäähän ihmiset itsenne siistinä ellette halua tulla höyrystetyiksi!!
Lucas Jackson kirjoitti:Halusin tänään kertoa teille vain sen, että Pioneer 10:n mukana lähetettiin kuva sheivatusta miehestä ja naisesta. Kyllä ne alienit järkyttyvät Keikauksen nähdessään!! Nootta pitäkäähän ihmiset itsenne siistinä ellette halua tulla höyrystetyiksi!!
Tuohon laattaan liittyy sitkeä tarina, jonka mukaan Nasa halusi naisen emätintä kuvaavan viivan poistettavaksi. Todellisuudessa näin ei ollut.
Nyt epäluulottaa. Parin päivän ajan olen sujuvasti käynyt lukemassa Kitinää aina koneella käydessäni, mutta kirjautuminen ei onnistu vaan yhteys häviää. Muut sivut avautuvat moitteettomasti. Olen satavarma että komeampi puolisko maksaa Aasille vieroituksesta, jotta käyttäisin aikana tehokkaasti remontointiin ja kodinhoitoon.
Nyt ei pysty, hahaa! Jännetupintulehdus estää! Mutta lasta ei estä kirjoittamista!
Mullakin toinen aamupala menossa. Karjuin äsken soivaan puhelimeen että enkö mä ny saa perhana nukkua! Satuin meinaa kattomaan että "Kulta" soittaa, mutta kun siinä lukikin että "Kaisa". Pikkasen pyytelin Kaisalta anteeksi
Noh, ihan hyvä että herätti päiväunilta. Ei muuten uni taas tuu ens yönä ollenkaan ja herätys viideltä, jesh jesh.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 22.05.2008 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky - the animal rescuer. Soitin pelastuslaitoksen apuun kun työpaikan takapihalla oli kärsivän näkönen pulu. Raukka ei päässyt lentoon kun siivessä rikko ja joku tautikin mikä oli kääntänyt puluraukan kaulan ihan mutkalle. Pelastusmiehet sanoivat että pulu pääsee korkeasaaren eläintenhoitajan syyniin. Pikkunen ♥
Stinky kirjoitti:Stinky - the animal rescuer. Soitin pelastuslaitoksen apuun kun työpaikan takapihalla oli kärsivän näkönen pulu. Raukka ei päässyt lentoon kun siivessä rikko ja joku tautikin mikä oli kääntänyt puluraukan kaulan ihan mutkalle. Pelastusmiehet sanoivat että pulu pääsee korkeasaaren eläintenhoitajan syyniin. Pikkunen ♥
Sano Nurmisen Vesalle terveisiä!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Eräs monikansallinen monialayhtiö halusi tarjota mm. mulle lipun uuden Indiana Jonesin ennakkonäytökseen. Käydääs katsomassa mitä tyypeillä on mielessä...