BettyB. kirjoitti:^ Ihan sellasista oikeista alusvaateliikkeistä, kuten vaikka FunkyLady. Oma suosikkini sijaitsee Lahdessa ja tottelee nimeä Liivikeskus, mutta se taitaa olla vähän turhan kaukana... Mut varmaan ihan Stockaltakin?
Joo jatkan etsintää, oon käyny parissa liiankin putiikissa kyselemässä... Stockalta ei löytyny kivoja, Lindexiltä yhet melkein kivat. Funkyyn mars.
Osaako kukaan kertoa konstia/operaattoria, jolla soittaa Thaimaahan halvalla? Mikään skype-viritys ei kelpaa, koska tietokonetta ei ole käytössä kummassakaan päässä.
SikaMika kirjoitti:Osaako kukaan kertoa konstia/operaattoria, jolla soittaa Thaimaahan halvalla? Mikään skype-viritys ei kelpaa, koska tietokonetta ei ole käytössä kummassakaan päässä.
Laita soitonsiirto omasta numerostasi Thaimaan numeroon ja sitten soitat itsellesi?
SikaMika kirjoitti:Osaako kukaan kertoa konstia/operaattoria, jolla soittaa Thaimaahan halvalla? Mikään skype-viritys ei kelpaa, koska tietokonetta ei ole käytössä kummassakaan päässä.
Laita soitonsiirto omasta numerostasi Thaimaan numeroon ja sitten soitat itsellesi?
^Täytyy laittaa harkintaan. Vaikka yleensä lääkäriin tms on aina rahaa, mut nyt on yritettävä pärjätä ilman akupunktiota. Kehtaiskos sitä omatoimisesti ottaa jotain relaksanttia? Illalla ennen unta vaikka.
^ Tottakai kehtaa jos sellasia määrätty on. Mä joudun ehkä kerran vuodessa ottamaan, kun oon esim. humalapäissäni nukkunut niskat jumiin. Muutenhan mua ei onneks *kop kop* niskat vaivaa.
Stinky kirjoitti:Millä saa niska- ja hartiajumin mahdollisimman nopeesti pois? Sattuu ja pää ei käänny.
Kuinka paljon pyörittelet käsiä päivässä? Silleen, kun uimarit tekee aina lähtötelineellä kunnon tuulimyllyn lailla. Parisataa pyöräytystä päivässä toimii meikäläiselle ja siihen päälle niskan ja kaulan venytystä päätä kääntelemällä.
SikaMika kirjoitti:Osaako kukaan kertoa konstia/operaattoria, jolla soittaa Thaimaahan halvalla?
Menisköhän kotimaan taksoilla?
Onko kellään tarkempaa tietoa, toimiiko tuo?
Ei taida toimia. Lähtökohtaisesti ulkomaille ja muiden operaattoreiden liittymiin siirrettävistä puheluista peritään maksu. Puhelun siirtäjä maksaa soitetusta puhelusta oman liittymänsä ja siirron vastaanottavan liittymän välisen puhelumaksun.
Minulla on kenkäongelma. Tuntuu etten mistään löydä silmää miellyttäviä kenkiä ja jos löytyisikin niin sitten niitä ei ole miesten kokoja (46/47). Mistä löytyy kenkäkauppa jossa on siistejä ja tyylikkäitä popoja ja lisäksi löytyisi kokojakin. Tarpeena olisi löytää sopivia kenkiä arki- ja juhlaläyttöön.
Mistähän Tampereen liepeiltä voisi löytää verkkokasseja? Ei väliä, onko narusta vai muovista tehtyjä? Pitäisi mennä illalla suklaamaan ja siivoamaan pari uimarantaa roskista. Kyllästyttää pelata rei'itettyjen muovikassien kanssa.