Herra Manala kirjoitti:Tosi ikävä juttu jos sillä tavalla pääsi käymään.
Luulen, että se mystinen suuri yleisö taitaa olla sitä mieltä, että tosiaan niin nolosti pääsi käymään.
Millä tavalla otin mielestäsi kantaa negatiivisessa sävyssä auton ulkonäköön sanoessani että siitä on tehty tyylikikoilla suuremman näköinen kuin mitä se todellisuudessa on?
Kehuko se olikin? Meni ihan ohi! Miten se liittyy kulutukseen? Ymmärtäisin jos vaikka puhuisi tehopainosuhteesta vs. kulutus tai jotain. Pitää lisätä sanakirjaan, että Manalaksi "visuaalisilla kikoilla näyttämään" on kehu. Ei nimittäin ihan meikäläisen järjellä aukene positiivisena taikka neutraalina näkökohtana.
Eipäs nyt jauheta paskaa taas niin isolla vaihteella ja väännellä sanoja toisiksi kuin mitä ovat. Ilmoitin, että R/T-merkinnän käyttäminen kyseisessä autossa on pyhäinhäväistys Dodgen maineikasta R/T-merkintää kohtaan. Tämähän on varustelu- eikä mallimerkintä. Itse automallin (Caliber) huonouden, säälittävyyden tai pyhäinhäpäisyn kanssa sillä ei ole yhtään mitään tekemistä.
Ooh. Pahoittelen pientä asiavirhettä termissä "malli" vs "varustelutaso". Se ei liene muuta sitä tosiasiaa, että bashasit "Caliber R/T" -varustelutasoisen auton pyhäinhäväistykseksi? Miten se liittyy auton kulutukseen? Eikö koko pointti ollutkin osoittaa, että Caliber R/T on huono ostos muullakin tapaa kuin kulutuksen puolesta?
Sitähän se oli omastakin mielestäsi helmasarjoilla, pilluvanteilla ja spoilereilla, vai eikö kenties enää? Hieman on nyt väkisin vääntämisen maku kaverilla.
Hämmästyin kyllä, että nelikymppinen ukko tuunaa autoa. Itse autoa en haukkunut miltään osin, oma kommenttisi "Caliberhan nimenomaan on tämän päivän 100A teinien keskuudessa" sen sijaan on melko alentavaa kritiikkiä koko MALLIA kohtaan. Jos tuolla lausumalla oli jokin muu funktio kuin ostajan valinnan bashaaminen, niin minun on vaikea nähdä sitä, saatikka sen liittymää kulutukseen, vaikka miten selittäisit.
Kaikkein huvittavimmaksi homman tekee toki se, että olet itse aiemmin bashatessasi Aarnen Civic-valintaa muistaakseni "corollatasoiseksi" tjsp. suosittelit tilalle Caliberia, joka onkin nyt sitten "datsun 100A -tasoa."
Jäikö mitään osa-aluetta, mitä et olisi tahallasi väärinymmärtänyt ja vääntänyt savolaiseen muotoon?
Meinaatko tosiaan, että pata kattilaa soimaa -efekti tässä asia jäisi yhtään keltään huomaamatta? (Joka nyt ylipäätään näitä jaksaa lukea, taitaa suuri yleisö olla aika harvassa.)