Hmm, surkeat(?) itäiset geenit, mutta pidän kalasta ja kanasta. 4,5 ja lääkärin sanoin 'en suosita elintapamuutoksia'. Juusto on kevyttä ja rasvaa en leivällä (yleensä) käytä.Niba kirjoitti:Kerpele! mulla --/1.1/5.8 tammikuussa..Pyry-Matias kirjoitti:Pala lääketiedettä:
Marraskuussa kolesteroliarvoni olivat: 6,9(kok), 2,1(hyvä) ja 4,3(huono)
Toukokuussa: 6,5...
Oikeesti suhe nii huono että kokonaiskolea ei lasketa ollenkaas..
Nä prkl Itäiset geenit!
Tambere on siinä läntisen ja itäisen suomalaisen vaihtumisvyöhykkeessä!
P.S. mä en ota vastaan mitään lääkitystä, jos ei elämäntapamuutos onnistu niin kuolla joutaa!
Kylmä keskiviikko
Came here for school, graduated to the high life
Talvella on taas niin kylmä ettei tunteet liiku ja syksyllä on niin myrskyisää ettei parisuhteesta tule mitään... voiskin perustaa ennustajalinjan (tää sujuu niin hyvin). Kesällä kaikki on kukassa, niin on aika rakkauden!exPertti kirjoitti:Tätä on liikkeellä. Kevätkö? Uskomaton väsymys ja ihan älyttömiä kiehahduksia.killkill kirjoitti:Katkee muuten sitten ihan just verisuoni päästä. Juuri tänä päivänä en ole valmis kuuntelemaan vittuilua yhdeltäkään rahkapussilta.
En ole parisuhteessa kiehahdellut, mutta liikennekuri on ollut luvattoman huonoa. Lasi on täynnä koko ajan siinä määrin, että itseäkin huolettaa.Vihtahousu kirjoitti:Talvella on taas niin kylmä ettei tunteet liiku ja syksyllä on niin myrskyisää ettei parisuhteesta tule mitään... voiskin perustaa ennustajalinjan (tää sujuu niin hyvin). Kesällä kaikki on kukassa, niin on aika rakkauden!exPertti kirjoitti:Tätä on liikkeellä. Kevätkö? Uskomaton väsymys ja ihan älyttömiä kiehahduksia.killkill kirjoitti:Katkee muuten sitten ihan just verisuoni päästä. Juuri tänä päivänä en ole valmis kuuntelemaan vittuilua yhdeltäkään rahkapussilta.
Came here for school, graduated to the high life
Ejjj saatana... Viikon kysymys: "Jos asiakkaalla on viiden megan yhteys, niin pitäiskö tuon nopeustestin (tulokset kbit/s, toim.huom.) tuloksen olla viisnumeroinen?" - "Hmm... ennemminkin ehkä noin 5000 kbit/s" - "Aaa..."pikkuego kirjoitti:Olisiko liian alleviivaavaa vittuilua rakentaa oma äänieristetty kuutio avokonttoriin, kun ei jaksais enää kuunnella helvetin ärsyttävällä äänellä ja nuotilla puhuvaa ameebaa tuossa sermin takana?

Olenkohamma loman tarpeessa.
Aina ennen kuin kännykkä alkaa soida, vieressä oleva kelloradio alkaa RUTTUT TU RUTTUT TU -äänensä.
Tempaisin koko vekottimen juuri äsken toimiston peräseinään paskaksi. Kiva räsäys.
Loppui kuitenkin "ruttuutus". Eipä sen puoleen enää kuunnella radiotakaan.
Vihanhallinta on yliarvostettua. Agressiot pitäisi päästä purkamaan päivittäin ei-terveellä ja destruktiivisella tavalla.
Judge Dredd-sarjakuvissa, tulevaisuuden MegaCityissä oli erityisiä AGGRO-DOMEJA, jossa stressaantuneet kansalaiset saivat pahoinpidellä ihmisennäköisiä robotteja mielinmäärin nyrkein, pesäpallomailoin ja automaattiasein. Tässä olisi hyvä liikeidea jollekin. Minusta saisi kanta-asiakkaan.
Aina ennen kuin kännykkä alkaa soida, vieressä oleva kelloradio alkaa RUTTUT TU RUTTUT TU -äänensä.
Tempaisin koko vekottimen juuri äsken toimiston peräseinään paskaksi. Kiva räsäys.
Loppui kuitenkin "ruttuutus". Eipä sen puoleen enää kuunnella radiotakaan.
Vihanhallinta on yliarvostettua. Agressiot pitäisi päästä purkamaan päivittäin ei-terveellä ja destruktiivisella tavalla.
Judge Dredd-sarjakuvissa, tulevaisuuden MegaCityissä oli erityisiä AGGRO-DOMEJA, jossa stressaantuneet kansalaiset saivat pahoinpidellä ihmisennäköisiä robotteja mielinmäärin nyrkein, pesäpallomailoin ja automaattiasein. Tässä olisi hyvä liikeidea jollekin. Minusta saisi kanta-asiakkaan.
Viimeksi muokannut killkill, 14.05.2008 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diablo - Icaros: Toimii!
Ja uusi video perään:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=nmslk0coiRk[/youtube]
Ja uusi video perään:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=nmslk0coiRk[/youtube]
Miten perjantaipulloteollisuuden ja taksi- ja nakkikiskajonoperinteiden sitten kävisi? Ajattele nyt edes vähän suomalaista alkoholiteollisuus- ja terveydenhuolto/järjestyksenvalvontatyötä!killkill kirjoitti:Judge Dredd-sarjakuvissa, tulevaisuuden MegaCityissä oli erityisiä AGGRO-DOMEJA, jossa stressaantuneet kansalaiset saivat pahoinpidellä ihmisennäköisiä robotteja mielinmäärin nyrkein, pesäpallomailoin ja automaattiasein. Tässä olisi hyvä liikeidea jollekin. Minusta saisi kanta-asiakkaan.
Mä olin kyllä vakavissani.. kuten yleensäkin.Tix kirjoitti:Ajattele nyt edes vähän suomalaista alkoholiteollisuus- ja terveydenhuolto/järjestyksenvalvontatyötä!
Maailmalla tuollaisia palveluita on jo tarjolla, on esimerkiksi ravintoloita joissa saa pistää paikat paskaksi luvan perästä illan lopuksi - mojovaa korvausta vastaan toki.
Itsellä on tämä agressioiden purku hankalaa, kun työskentelee yksin. Ei voi vittuilla työkavereille tai vetää niitä neppariin. Asiakkaillekaan ei oikein kehtaa äyskiä, eihän se niiden vika ole että minulla on pinna kireällä. Okei, välillä tekee mieli kysyä että "oletko oikeasti noin tyhmä vai otitko tunteja?"..
Kick-boxing piti aikanaan jättää kun paikat eivät kestäneet ja koska olin siinä niin paska. Kai tuota snägäri-vaihtoehtoa pitää ruveta harkitsemaan ihan vakavissaan..
Viimeksi muokannut killkill, 14.05.2008 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Parturi tällä viikolla osoitti ihan loistavaa vitutuksenpurkua. Jurnutti jollain tunnistamattomalla kielellä alaiselleen jotain samalla kun sivusilmällä huiteli kuulaa kuntoon. Mitä nyt kertaalleen lipsautti kamman käsistään lattialle kesken kaiken. Kysy nyt sitten rakentavasti että onko huono päivä, kun toisella on terävät sakset käsissään...
Helsinkiläiseesä Cuba Caféssa saa laittaa luvan kanssa tuolin paskaksi, maksua vastaan tietenkin.killkill kirjoitti:Mä olin kyllä vakavissani.. kuten yleensäkin.
Maailmalla tuollaisia palveluita on jo tarjolla, on esimerkiksi ravintoloita joissa saa pistää paikat paskaksi luvan perästä illan lopuksi - mojovaa korvausta vastaan toki.
Voita en ole leivän päälle levittänyt 20 vuoteen!Pyry-Matias kirjoitti:En minäkään ennen Benecolia. Juokseva/hyvä rasva on parempi kuin ei rasvaa ollenkaan.exPertti kirjoitti:rasvaa en leivällä (yleensä) käytä.
Kissanrasvamargariinia en ole koskaan käyttänyt!
Käytän rypsiä paistamiseen ja oliivia salaatteihin öljyistä sanon minä!
30% ekerniasta rasvasta sanoo MTK:n tukema ruokaainetaulukko! Mitä sanoo kitinän tietolaari, vai onko tyhjästä paha nyhjästä!
Ihmisten terveyshän ja varsinkin sen vahingoittaminen on yksi tai useampi suurimmista markkinoista maailmassa! Miten muuten ajaisi pikku B. pikku audiaan?
Pyyhin Netikettiin..
Viluttaa. Hrrrr.
Ollut mukavasti hässäkkää töissä, aikakin menee kuin siivillä. Työkaveri tulee reissusta ensi viikolla ja heti maanantaina sorvin ääressä. Ihanaa. Onkin ollut sitä jo ikävä!
Viikonloppuna kaveri tulee taas leikkaamaan mun hiukset. Nää on venähtänyt ihan liikaa ja roikkuu jo silmillä. Bad hair day ollut jo pari viikkoa ja huivit ahkerassa käytössä. Jos kesällä menee leikkausväli taas liian pitkäksi niin onneksi helpotus löytyy kylppärin kaapista. Surrur vaan ja tukka koneella lyhyeks.
Ollut mukavasti hässäkkää töissä, aikakin menee kuin siivillä. Työkaveri tulee reissusta ensi viikolla ja heti maanantaina sorvin ääressä. Ihanaa. Onkin ollut sitä jo ikävä!
Viikonloppuna kaveri tulee taas leikkaamaan mun hiukset. Nää on venähtänyt ihan liikaa ja roikkuu jo silmillä. Bad hair day ollut jo pari viikkoa ja huivit ahkerassa käytössä. Jos kesällä menee leikkausväli taas liian pitkäksi niin onneksi helpotus löytyy kylppärin kaapista. Surrur vaan ja tukka koneella lyhyeks.