Noni, NW:n Hartwall Arenan tahtiin tiskattu eka astiat ja aterimet, kohta kattiloiden ja mikrokuvun ja pannujen kimppuun. Välitöiksi rasvasin CRC:llä (tuotemerkki huom!) ikkunan ja oven saranat. Nyt Maidenia soittimeen ja tiskaharjan varteen.
Wiki kirjoitti:ylioppilastutkintolautakunnan ylitarkastaja Pekka Elon käyttäytymisestä IRC:ssä ja uutisryhmissä vuoden 1995 tienoilla. Hänen Freenet-käyttäjätunnuksensa ja siten myös oletusarvoinen IRC-nimimerkkinsä oli peelo (etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta ja sukunimen kolme ensimmäistä kirjainta)
V*tun peelot
Viimeksi muokannut BettyB., 13.05.2008 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108 kirjoitti:^syytön minä olen wikipedian fiboihin.
Voi jeesus sun kanssas. Syytinkö mä taas sua?? Huomasitko monikon (peeloT=WikipeeloT)?? Mene nyt v*ttu nakuttamaan niitä nauloja että pääset eroon tosta kireydestä. Saatana, muijallas on menkat, ei sulla!
Wiki kirjoitti:ylioppilastutkintolautakunnan ylitarkastaja Pekka Elon käyttäytymisestä IRC:ssä ja uutisryhmissä vuoden 1995 tienoilla. Hänen Freenet-käyttäjätunnuksensa ja siten myös oletusarvoinen IRC-nimimerkkinsä oli peelo (etunimen kaksi ensimmäistä kirjainta ja sukunimen kolme ensimmäistä kirjainta)
Vihtahousu kirjoitti:Kerro toiselle jokin yksinkertainen juttu = vittuile toiselle. Jospa nytten ette viittis tulkita toisen sanomisia aina vittuiluna.
Vihtahousu kirjoitti:Kerro toiselle jokin yksinkertainen juttu = vittuile toiselle. Jospa nytten ette viittis tulkita toisen sanomisia aina vittuiluna.
En nyt muuten ois puuttunu, mutta eräs oikeakielisyydellään leuhkiva irl-henkilöni kirjoittaa lukuisista huomautuksistani huolimatta näin vuosienkin jälkeen edelleen "kuullostaa hyvältä". Argh.
Osuit siis Akilleen kantapäähäni, ihmettelinkin miksi sitä jomottaa!
Viimeksi muokannut nowaysis, 13.05.2008 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No helvetti, systeri järkkäs säälistä ko. kutsut, mutta saadakseen hänelle kuuluvat edut jonkun vieraista tuli varata kutsut pidettäväksi seuraavien 30 vrk kuluessa. Arvatkaa vaan halusko kukaan niitä järkätä ja kenelle se nakki sitten napsahti.
BettyB. kirjoitti:No helvetti, systeri järkkäs säälistä ko. kutsut, mutta saadakseen hänelle kuuluvat edut jonkun vieraista tuli varata kutsut pidettäväksi seuraavien 30 vrk kuluessa. Arvatkaa vaan halusko kukaan niitä järkätä ja kenelle se nakki sitten napsahti.