Baby boom!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustaenkeli kirjoitti:Täältäki onnittelut masalle!
Meitähän on jo monta... :shock:
Aivan. Lapsellisia on kohta enemmän kuin tosik...eiku lapsettomia.
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tix kirjoitti: Niin. Raskaana ovat sinä, elppa, masan vaimoke, mida ja niba. Grillin tilasta ei ole tietoa.
Niba ja niban pallogrilli...
killkillin ja mojon vaimokkeet... ketä vielä?!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pitäisköhän laittaa pystyyn veikkaus siitä kuka on seuraava lisääntyjä? Saattaisin veikata pariskunta Numbaa ensikertalaisten sarjassa, mutta kun mukaan ottaa veteraanit valinta onkin jo vaikeampi.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Suvinen kirjoitti:^Paljon mulla olis kerroin?
6:9.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Suvinen kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:^Paljon mulla olis kerroin?
6:9.
Aika huono, en laittas rahoja likoon.
2=1.
Kirjoitan tätä alasti
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mua jännittäis ihan itseänikin, että mahdankohan lisääntyä ikinä? Osaisko joku fiksumpi kertoa?
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Herra Manala kirjoitti:Mua jännittäis ihan itseänikin, että mahdankohan lisääntyä ikinä?
Annetut lähtötiedot eivät anna mahdollisuustta parempaan arvioon kuin mutu-tuntumakerroin 0.73 potenssiin tuntematon tekijä ykkösen ympäristöstä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:Mua jännittäis ihan itseänikin, että mahdankohan lisääntyä ikinä? Osaisko joku fiksumpi kertoa?
Fiksummaksi en voi itseäni väittää, mutta en kertakaikkiaan kykene olemaan vastaamatta tuollaisiin kysymyksiin (vaikka kovasti yritin). Veikkaan, että lisäännyt jossain vaiheessa, ihan siitä syystä, että suhtautumisesi lapsiin on tarpeeksi tervejärkinen, mitä monet naiset arvostavat edelleen, vaikka nykyaikana turhan moni nostaakin lapset jalustalle. Lisäksi olet mies, joten ikäviä aikarajoja moiselle ei ole. Ainoa kysymysmerkki on, löytyykö sinun mielestäsi hormonihumalassakin riittävän tervejärkistä naista projektin toiseksi osapuoleksi.
Vastaa Viestiin