Jännä, ettei kellekään miehelle oo sattunu pimppaa, joka ois muokkaantunu takasin super-koitoksen jälkeen. Kyllä niitä naisia saa hei nussia, vähän jeesata palautumisessa you know.
Geep kirjoitti:Jännä, ettei kellekään miehelle oo sattunu pimppaa, joka ois muokkaantunu takasin super-koitoksen jälkeen. Kyllä niitä naisia saa hei nussia, vähän jeesata palautumisessa you know.
Mä luulen että tääl on viel aika hintsusti sakkia jolla olis ennen- ja jälkeenkokemuksia. Kohta KK ja masa voi tehdä asiasta tieteellistä vertailua.
Tix kirjoitti:
Mä luulen että tääl on viel aika hintsusti sakkia jolla olis ennen- ja jälkeenkokemuksia. Kohta KK ja masa voi tehdä asiasta tieteellistä vertailua.
Tässähän pitäisi ottaa isompia otoksia samoista nytteistä, että voisis tehdä mitään todellisia tieteellisiä johtopäätöksiä. Kannattavaa se olisi jo senkin takia että testin suoritusaika on niin pitkä, että virheellisten näytteidenoton takia ei haluttaisi odottaa uudestaan samaa aikaa vastauksien aikaansaamiseksi.
huima kirjoitti:Tässähän pitäisi ottaa isompia otoksia samoista nytteistä, että voisis tehdä mitään todellisia tieteellisiä johtopäätöksiä. Kannattavaa se olisi jo senkin takia että testin suoritusaika on niin pitkä, että virheellisten näytteidenoton takia ei haluttaisi odottaa uudestaan samaa aikaa vastauksien aikaansaamiseksi.
Hyvin sä vedät. En mä kyl usko että KK tai Masa haluaa sua kimppaan.
Tainnut olla kaksi synnyttänyttä naista ja näin käsikopelolla eivät tuntuneet missään määrin löysiltä. Harmi ettei ole penistä, niin en ossaa sanoo tarkemmin.
Mutta jos penis olisi niin ois ehkä parempi et ei olis niin kovin tiukka piNppa. Omistaisin kuitenkin kahden minuutin munan, vähemmän tiukalla pystyis ehkä venyttään kolmeen minsaan.
Rouva Pupu kirjoitti:Tainnut olla kaksi synnyttänyttä naista ja näin käsikopelolla eivät tuntuneet missään määrin löysiltä. Harmi ettei ole penistä, niin en ossaa sanoo tarkemmin.
Mietin kans tossa et oon tainnu kahta synnyttänyttä koklailla ennen ja jälkeen. Pimpan tiukkuudessa ei kyllä eroja mut jännästi syvemmältä, ihan sisältä tuntu tilavammalta. Ja pehmeemmältä. Sormituntuma toki hämää, nyrkillä ois voinu tuntua erilaiselta. Saatika munalla.
Geep kirjoitti:Jännä, ettei kellekään miehelle oo sattunu pimppaa, joka ois muokkaantunu takasin super-koitoksen jälkeen. Kyllä niitä naisia saa hei nussia, vähän jeesata palautumisessa you know.
Miten niin ei? Enkös mä ole pariin otteeseen sanonut että parhaan tuntunen pimppa oli noin pidemmän päälle pantuna 2 lasta synnyttäneellä? Ne muut vaan löystyy pidemmässä käytössä mun kikkelin tiellä semmosiksi aukivenyneiksi, piukkaseinäisiksi salaojaputkiksi.