Lauta keskiviikko
Lauta keskiviikko
Laitetaanko taapeli lautaa?
Viimeksi muokannut Niba, 07.05.2008 2:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Tossa kuvassa oli myös joku toinen vaaleatukkainen olikos se vaimosi?
Ja tämä keskoslapsesi?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XdB0pVjFYoU&feature=dir[/youtube]
Ja tämä keskoslapsesi?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XdB0pVjFYoU&feature=dir[/youtube]
Viimeksi muokannut Niba, 07.05.2008 2:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Siis onko tää viikonpäiväketju? Huomenta!
(Kirjotan, vaikkei oiskaan kun Numbakin laitto niin ihkun kuva. On se kyllä hyvä että mulla ei oo pikkusiskoa, pitäis huolehtia siitä kuiteski niin paljon, että ei sais ollenkaan nukuttua öisin.)
Hyvää nimipäivää Hertsikan Helmelle!
(Kirjotan, vaikkei oiskaan kun Numbakin laitto niin ihkun kuva. On se kyllä hyvä että mulla ei oo pikkusiskoa, pitäis huolehtia siitä kuiteski niin paljon, että ei sais ollenkaan nukuttua öisin.)
Hyvää nimipäivää Hertsikan Helmelle!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Joo ei helvetti... Tämä viikko ei ole mun. Joka päivä tämän tästä tapahtuu jotain ei niin kivaa. Ja koko ajan jotain pientä ja vittumaista, kuten tavarat jotka eivät meinaa pysyä kaapissa viidennellä yrittämälläkään, epäonnistunut lampun vaihto. Ja tänään päivä alkoi myös ihan surkeasti. Herätessäni tokkuraisena kompuroin vaihngossa käsilaukkuni päälle... ja kräks - uudet aurinkolasini, joihin olin poikkeuksellisesti sijoittanut tänä keväänä kolminkertaisen summan rahaa vanhoihin verrattuna, olivat säpäleinä.
Taidan käydä hakemassa sen potkutyynyn/nyrkkeilysäkin tänään jostain...
Taidan käydä hakemassa sen potkutyynyn/nyrkkeilysäkin tänään jostain...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Re: Lauta keskiviikko
Hah, tais osua kun ei ollut kanttia jättää alkuperäistä aivopierua?Niba kirjoitti:Laitetaanko taapeli lautaa?
Re: Lauta keskiviikko
Mistä sä puhut?1108 kirjoitti:Hah, tais osua kun ei ollut kanttia jättää alkuperäistä aivopierua?Niba kirjoitti:Laitetaanko taapeli lautaa?
Pyyhin Netikettiin..