Energian häviämättömyyslakia on rikottu. TNT on toimittamassa sitä NV+ssaa mulle, mutta osoite oli väärä. Pyysin heitä vaihtamaan sen, tekivät työtä käskettyä. Samalla paketin paino nousi kilolla.
Hyvä oli vaihtosuhde kirjoissa, kaksi kassillista vein ja vajaan kassillisen toin kotiin. Huomasi kyllä, että sana ilmainen houkuttaa kansaa, koko ajan oli tunkua pöydän ympärillä sillä aikaa kun siellä olin. Siis ilmaisia kirjoja oli jaossa.
Mikä helevetin saunanrakentaja musta on tullut ja joka vitun välin remontti-repe?
Tässä olisi nyt 2 omakotitaloa työn alla iltapuhteina, *kirjoittaa päiväkirjaan* opi sanomaan "Ei".
Phuuh, talkoista kotiuduttu. Kyllä on veto veks ja kädet rakoilla, mutta kivaa oli. Tietääpähän huomenna taas tehneensä jotain. Ihan mukavia mummojahan tässä talossa asuupi. Grillattiin ja juotiin oikeen kaljatkin porukalla.
Nyt saunaan ja sit varmaan lätkää, ellei unimatti tuu heti.
1108 kirjoitti:Mikä helevetin saunanrakentaja musta on tullut ja joka vitun välin remontti-repe?
Tässä olisi nyt 2 omakotitaloa työn alla iltapuhteina, *kirjoittaa päiväkirjaan* opi sanomaan "Ei".
Tuu laittaan mun piha-laatat!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005