Tissitag
- RolloTomasi
- Kitisijä
Jotakuinkin ja suunnilleen näin.exPertti kirjoitti:Kun tämä lisätään aikaisempiin pisteisiisi kokonaismääräsi on... ...viisi.sanctus kirjoitti:Ironiasta viisi pistettä.exPertti kirjoitti:Yhteiskunta on - minulle tuli.
Huomioin kuitenkin, että kommentoimalla ironista huomiotanne, latistin kenties sen tehoa. Siitä virheestä kaksi miinuspistettä, jolloin kokonaispistemääräni putoaa kolmeen.
Ärsyttää joka hemmetin pikkuseikka tällä hetkellä. Työjutut seisoo muista johtuvista seikoista, mutta meikäläisen päälle se kakkendaali kasautuu kunnes tukipuu romahtaa ja sitten vedetään selkäuintia.
Siviilissä ei tapahdu yhtään mitään.
Taidan viitata taas kintaalla ruokavaliolle ja mennä vetämään kebabin, että on edes jotain kivaa elämässä.
Siviilissä ei tapahdu yhtään mitään.
Taidan viitata taas kintaalla ruokavaliolle ja mennä vetämään kebabin, että on edes jotain kivaa elämässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Kevät ja keuhkoputkentulehdus.
Ei tee mieli syödä mitään vaikka olen hankkinut kunnon herkkuvaraston.
Yökkäysrefleksiin asti yskiessäni on käynyt myös mielessä lopettaa tupakointi, jota en ole taudin puhkeamisen jälkeen harrastanutkaan (3 päivään).
Ei tee mieli syödä mitään vaikka olen hankkinut kunnon herkkuvaraston.
Yökkäysrefleksiin asti yskiessäni on käynyt myös mielessä lopettaa tupakointi, jota en ole taudin puhkeamisen jälkeen harrastanutkaan (3 päivään).
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Jenkeiltä änioikeus pois!sipsi kirjoitti:Meitsikin seuraa!BettyB. kirjoitti:Niin tippu, soli mun suosikki.bedlam kirjoitti:Nyt kyllä tippu Idolissa ihan väärä. Itku pääs.Joo, ja ois jo sen Brooken voinu pudottaa, ja sit sen pikkujätkän.. Carly oli super. Samoin rokki-Amanda. (Tyhmä jenkit ei ees osaa äänestää.)
Long live Alabama!
Pyyhin Netikettiin..
Lähdenpäs tästä kierrätyskeskukseen viemään sinne kummitätini kuolinpesästä minulle päätyneitä savisia ja lasisia kippoja ja purnukoita jota en tarvitse (plus vähän muuta roinaa, esmes kromatusta teräslangasta koottu viinipulloteline). Niistä voisi ehkä irrota muutama euro jos valokuvaisin jokaisen erikseen ja laittaisin johonkin nettisivulle, mutta en jaksa. Jos teitä kiinnostaa ne, voitte käydä hakemassa ne Matinkylän kierrätyskeskuskesta, Matinpurontie 8, Espoo.
Jaahas. Huomenna sitten edessä matka Tavastialle. En ole terve, mutten tiedä olenko tarpeeksi sairas saadakseni lisää sairaslomaa. Miten voi sanoa vakuuttavasti tarvitsevansa sairaslomaa perjantaihin asti?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Mene nukkumaan. Itse pystyin välttelemään alkuillan opiskelut ja improilut tekeytymällä kuolleeksi, aamulla välttelin samalla verukkeella töitä! Eli sama suomeksi: kylläpä voikin vittu nukuttaa. Yöllä tempaisin kevyet 10h unet, silti oli pakko vielä jatkaa kolmetuntisilla päikkäreillä vain kolmen tunnin valveillaolon jälkeen. Olisin mennyt oikein mielelläni improilemaan, mutta väliin jäi taas kerran. Otan vähän menetettyä aikaa takaisin ja opiskelen loppuillan...Bluntly kirjoitti:Mitähän sitä sitten keksisi?
Flunssa vienyt ruokahalut täysin. Ostin itselleni kokonaisen subin "nälkäisenä". Just ja just jaksoin puolikkaan, ja jälkkäriksi vetäsin Knorr Vie:n mansikka-porkkana-omena- juoman, ihan sairaan hyvää!!
Väsyttää vielä kamalasti, joskin nukkumaan en viitsi mennä koska yö on taas sitten tuskaa. Valivali!
Koirakin vetäs dentalstickinsä hetkessä.. mä kun luulin että olis vähän naatiskellut, mutta ei. Ahmatti.
Väsyttää vielä kamalasti, joskin nukkumaan en viitsi mennä koska yö on taas sitten tuskaa. Valivali!
Koirakin vetäs dentalstickinsä hetkessä.. mä kun luulin että olis vähän naatiskellut, mutta ei. Ahmatti.
The great club outshines the individual, always and forever.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q1YoNlYqKLQ[/youtube]RolloTomasi kirjoitti:kellarihumppaa!