Koskee noita ekaa kolmea. Siellä on mm. "Seppo Lehto haastateltuna" jne. töräyksiä.NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärtääkseni syyte ei koske noita sivuja, vaan joitain muita. Tixin linkittämät sivuthan Lehto myöntää itse tehneensä, eikä asiaa mitenkään kiistä, kyseessähän ovat Lehdon blogit.
Nyt on kuitenkin kyse joistain muista sivuista. Onko joku kitinäläinen niitä nähnyt? Onko vielä verkossa?
Päivän uutiskatsaus
Mihin perustat väitteesi?Tix kirjoitti:Koskee noita ekaa kolmea. Siellä on mm. "Seppo Lehto haastateltuna" jne. töräyksiä.NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärtääkseni syyte ei koske noita sivuja, vaan joitain muita. Tixin linkittämät sivuthan Lehto myöntää itse tehneensä, eikä asiaa mitenkään kiistä, kyseessähän ovat Lehdon blogit.
Nyt on kuitenkin kyse joistain muista sivuista. Onko joku kitinäläinen niitä nähnyt? Onko vielä verkossa?
Minun käsitykseni mukaan Seppo Lehtoa syytetään toisten nimissä tehdyistä blogeista, eli mm. noista, joihin Bhven linkitti.
Hesarin uutisesta:
"Valtionsyyttäjä Mika Illman pyrkii osoittamaan Tampereen käräjäoikeudelle, että 45-vuotias tamperelaismies on laatinut loukkaavia verkkosivuja tunnetuista julkisuuden henkilöistä. Mies kiistää olevansa sivujen takana.
---
Loukkaavia verkkosivuja on viime vuosina tehtailtu kymmenistä suomalaisista. Sivut on usein tehty niin, että niitä voi luulla ihmisten omiksi kotisivuiksi"
http://iltalehti.fi/espoo/200805067614459_eo.shtml
Enemmän ois pitäny saada. Tuo 36-vuotias on maailman kiltein hissukka, eikä kukaan tajua miksi hänen päälleen edes käytiin. Prkl. Hakkaaja EI ole tuttuja eikä skini. Varttihullu...hohhoijaa, eikös me kaikki?
(sori, mulle tää on uutinen)
Enemmän ois pitäny saada. Tuo 36-vuotias on maailman kiltein hissukka, eikä kukaan tajua miksi hänen päälleen edes käytiin. Prkl. Hakkaaja EI ole tuttuja eikä skini. Varttihullu...hohhoijaa, eikös me kaikki?
Varttihulluus (alentuneesti syyntakeeton) on typerä laki.ninnithequeen kirjoitti:http://iltalehti.fi/espoo/200805067614459_eo.shtml
Uskoakseni juuri nuo alentuneesti syyntakeettomat uusivat tekonsa täydessä ymmärryksessä olevia herkemmin, ja kuitenkin juuri he saavat lievimmät tuomiot.
Syyntakeettomat ovat pakkohoidossa määräämättömän ajan ja täydessä ymmärryksessä olevat saavat täyden tuomion.
Ps. eiköhän aika usein juuri hissukoiden kimppuun käydä. Ainakin omassa potilasmateriaalissani hiukan erikoiset hissukat saavat useammin turpaan kuin vaarallisen näköiset. Tietysti ymmärrettävää hakkaajan näkökulmasta.
Ei se erikoinen ole, kiltti ja mukava, eikä taatusti ole sanonut pahaa sanaa kenestäkään. Että ihan ilman syytä on käyty kimppuun.NuoriDaavid kirjoitti: Ps. eiköhän aika usein juuri hissukoiden kimppuun käydä. Ainakin omassa potilasmateriaalissani hiukan erikoiset hissukat saavat useammin turpaan kuin vaarallisen näköiset. Tietysti ymmärrettävää hakkaajan näkökulmasta.
En missään tapauksessa tarkoittanut, että pahoinpitelyn uhri olisi syyllinen.ninnithequeen kirjoitti:Ei se erikoinen ole, kiltti ja mukava, eikä taatusti ole sanonut pahaa sanaa kenestäkään. Että ihan ilman syytä on käyty kimppuun.NuoriDaavid kirjoitti: Ps. eiköhän aika usein juuri hissukoiden kimppuun käydä. Ainakin omassa potilasmateriaalissani hiukan erikoiset hissukat saavat useammin turpaan kuin vaarallisen näköiset. Tietysti ymmärrettävää hakkaajan näkökulmasta.
No en mä sitä epäillytNuoriDaavid kirjoitti: En missään tapauksessa tarkoittanut, että pahoinpitelyn uhri olisi syyllinen.

Mutta ehkä olis ollu helpompi tajuta jos olis käyny semmosen kimppuun, joka haastoi riitaa. Mutta näitä sekopäitähän riittää, ja niitä riidanhaastajiakin. Varsinkin Soukassa...
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Mikä olisi sopiva tuomio?ninnithequeen kirjoitti:http://iltalehti.fi/espoo/200805067614459_eo.shtml
Enemmän ois pitäny saada.
Tyhmä tuomari kun ei lukenut Iltalehden juttua ennen tuomion julistamista, olisi hänkin varmaan tullut sinun tavoin toisiin mietteisiin. Tosin IL:n juttu julkaistiin vasta tuomion julistamisen jälkeen, joten vaikeaksi menee...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- McJanne
- Kitisijä
Neste sai lisää julkisuutta -> myynti kasvaa. Hyvä viherpiiperöt&hyttytytöt!Bliss kirjoitti:Greenpeace iski jälleen.
Mitähän tuollakin taas saavutettiin...?
Kirjoitan tätä alasti
Älä pelottele mua!Sukhoi kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1528898
Joka tapauksessa kuskin oma vika.
Veikkaan että suurinpiirtein samalla hetkellä, kun SikaMika tajuaa saman galleriakuvistaan. Hengitystä pidätellen huomiseen!Bliss kirjoitti:Nimenomaan. Milloinkohan nämä huuhaajärjestöt tajuavat, että kaikki tuo toiminta kääntyy niitä itseään vastaan melko välittömästi...?McJanne kirjoitti: Neste sai lisää julkisuutta -> myynti kasvaa.
Kääntyykö varmasti? Ihan samallalailla Greenpeace sai julkisuutta ja ehkä jonkun kiinnostumaan toiminnastaan. Olisiko koko puljua edes olemassa ilman provosoivia tempauksiaan?Bliss kirjoitti:Nimenomaan. Milloinkohan nämä huuhaajärjestöt tajuavat, että kaikki tuo toiminta kääntyy niitä itseään vastaan melko välittömästi...?McJanne kirjoitti: Neste sai lisää julkisuutta -> myynti kasvaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
"- Keli on ollut hyvä, eikä aurinko ole paistanut silmiin. Paikalla oli jarrutusjälkiä, mutta ylinopeudesta ei ole löytynyt viitteitä. Tuuli on ollut tuolloin puuskittainen. Sen vaikutusta ei ole pystytty osoittamaan puoleen tai toiseen, tutkijaryhmään kuuluva Keskitalo kertoo."NuoriDaavid kirjoitti: Älä pelottele mua!
Joka tapauksessa kuskin oma vika.
Oli tai ei, niin olehan sitten varovainen pyöräsi kanssa.
- Teraslilja_m
- Kitisijä
- Viesti:
Häh häh hää. Tuleeko soltuista vastaisuudessa naisia?
Amiraali Kaskeala haluaisi naisia kutsuntoihin

Amiraali Kaskeala haluaisi naisia kutsuntoihin
Puolustusvoimien komentaja amiraali Juhani Kaskeala arvioi, että Suomessa voitaisiin ottaa käyttöön naisia koskeva kutsuntavelvollisuus.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Jaaha, eduskunta kokoontuu kansakuntaa vavisuttavan asian ratkaisemiseen.
Onko se,
- Maailmantalouden taantumalta suojautuminen
- Eläkekysymyksen ratkaiseminen
- Eriarvoisuuden vähentäminen
- Menokehyksistä päättäminen
Ei, vaan...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1529254
Onko se,
- Maailmantalouden taantumalta suojautuminen
- Eläkekysymyksen ratkaiseminen
- Eriarvoisuuden vähentäminen
- Menokehyksistä päättäminen
Ei, vaan...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1529254
Came here for school, graduated to the high life
Jokohan tämä nyt hyssytellään hiljaiseksi?Lolita kirjoitti:Pöyristyttävää. Vetää ihan sanattomaksi raivosta.
Perheen äitiäkin epäillään hyväksikäytöstä.
Came here for school, graduated to the high life