Ketä sitten panisisit?
Tota kun te liimailette noita meikkatuja starojanne tänne ja kirjoitatte perään "antaisin", niin eikö mikään leikkaa lantussa? Kerta nussimisesta puhutaan niin teillä on yhtä paljon annettavaa noille, ku mulla on partaa poskissa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Kun kuljetan tytärtäni voimisteluun tai pianotunnille, niin joudun aina kuuntelemaan Voicea. Tähän mennessä olen kuullut Voicen juontajan viisi (5) kertaa sanovan, että Matt Pokora on niiiiiin hyvännäköinen.
Matt Pokoralla on ainakin yksi innokas bändäri tiedossa, kun tulee levynjulkistamiskeikalle suomeen.
Matt Pokoralla on ainakin yksi innokas bändäri tiedossa, kun tulee levynjulkistamiskeikalle suomeen.
Kuka on Matt Pokora? Olisin veikannut jotain jalkapallistia tai mallia tuon kuvan perusteella, mutta Daven postauksen perusteella on siis laulaja?
Mä olen oikeastaan aika tyytyväinen, etten ihan kaikkia kiiltokuvapojuja tunnista, keskityn olennaiseen.
Edit: Xiberia on yhtä pihalla
Mä olen oikeastaan aika tyytyväinen, etten ihan kaikkia kiiltokuvapojuja tunnista, keskityn olennaiseen.
Edit: Xiberia on yhtä pihalla

Viimeksi muokannut Lolita, 05.05.2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää taitaa olla häiskän hitti, ei ihan mun makuun biisi:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vH_9qwa8kkI[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vH_9qwa8kkI[/youtube]
Vähän kuin JT, mutta surkea.Rouva Pupu kirjoitti:Tää taitaa olla häiskän hitti, ei ihan mun makuun biisi:

Biisin kuullut, miehestä en.
EDIT: Tuon tyylistä musiikkia on nyt tullut enemmänkin. Sherist... Swher... Serhi... VITTU! Sen PANTAVAN NÄKÖISEN

Came here for school, graduated to the high life
Voisin veikata, jotta tanssin saralla vois olla JT:lle vastusta. Plus JT ei ole pantava (ei sen puoleen että ois mitään annettavaaexPertti kirjoitti:Vähän kuin JT, mutta surkea.Rouva Pupu kirjoitti:Tää taitaa olla häiskän hitti, ei ihan mun makuun biisi:![]()

Tanssitaitoinen mies on melkein aina håt!
Meillä menee yleensä miesmaku aika yksiin mutta vaikka poitsu osaakin ihan liikkua niin liian siloteltu mun makuun, ei top 10 valinnoissa ollenkaan.Rouva Pupu kirjoitti:
Matt Pokora. Pupu antaisi ja ottaisi. Nuuh. *irstas lanneliikke*
Tosin videon katsominen sai aikaan hinkua lähteä baariin, juoda itsensä humalaan ja flirttailla törkeästi kaikkien pantavan näköisesti liikkuvien kanssa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vappuna tämä biisi tuli yökerhossa 4-5 kertaa ja aina siellä tanssilattialla tuli hilluttua. Varsinkin kun seurueessa oli jotain nuoria breikkaajia ja tanssijoita. Siitä ei tanssibileet kyllä parane. En tosin flirttailut, tietääkseniGeorgina kirjoitti: Tosin videon katsominen sai aikaan hinkua lähteä baariin, juoda itsensä humalaan ja flirttailla törkeästi kaikkien pantavan näköisesti liikkuvien kanssa.

Victoria Harrison
[youtube]http://youtube.com/watch?v=DYfw41mh4Fk[/youtube]
Uuu mama!!!
EDIT: Nokitan vielä TairrieB:llä:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=hZEHb_fySHY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8NArCvlFcbA[/youtube]
Julistan tämän päivän nuorille vihaisille naisille.
Viimeksi muokannut 1108, 05.05.2008 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulipunaiseksi laitetussa Haviland Morrisissa isoilla ysäririlleillä oli kyllä jotain vastustamatonta.

Ei nyt juutuubista löytynyt tähän hätään parempaa pätkää kun tää hämähäkkipätkä mutta jotain osviittaa se antaa. Tai sitten ei. Ei oikeastaan.
P.S. Eka joka laittaa "
MUT EIHÄN TOLLOO JÄTTITISSEI?????++++
" saa Kuukauden Einstein -palkinnon. Kyllä minä (elo)kuvien naisissa muitakin visuaalisia ärsykkeitä arvostan.

Ei nyt juutuubista löytynyt tähän hätään parempaa pätkää kun tää hämähäkkipätkä mutta jotain osviittaa se antaa. Tai sitten ei. Ei oikeastaan.
P.S. Eka joka laittaa "

Myös teatterinäyttelijän tapa pyörittää melodramaattisesti silmiään on visuaalinen ärsyke.
Tarkoituksenasi oli ilmeisesti kritisoida sitä että puhuin vain "visuaalisista ärsykkeistä?" Voisin nillittää että "kyl siihen muutakin liittyy", mutten jaksa. En nimittäin usko että kenenkään muunkaan "panisin" -perustelut julkkiskuvilleen ovat paljoakaan sen syvällisempiä. Tämä on kepeän kevytmielinen keskusteluketju.
Tarkoituksenasi oli ilmeisesti kritisoida sitä että puhuin vain "visuaalisista ärsykkeistä?" Voisin nillittää että "kyl siihen muutakin liittyy", mutten jaksa. En nimittäin usko että kenenkään muunkaan "panisin" -perustelut julkkiskuvilleen ovat paljoakaan sen syvällisempiä. Tämä on kepeän kevytmielinen keskusteluketju.
Ei, vaan sitä että tuosta sai sen kuvan että jos kyseessä on kuvien naiset, niin arvostat muitakin visuaalisia ärsykkeitä kuin isoja tissejä, mutta jos kyseessä taas olisi parisuhdemateriaali, isot tissit olisivat välttämättömyys.NegaDuck kirjoitti:Tarkoituksenasi oli ilmeisesti kritisoida sitä että puhuin vain "visuaalisista ärsykkeistä?"