Bugittanut aika pahasti meikällä ensimetrit. Yhden tehtävän jälkeen jumiutui tilaan, jossa seuraavasta missiosta ei kuulu mitään yhtään mistään suunnasta. Neljännellä käynnistyskerralla ja parin tunnin haahuilun jälkeen sitten yhtäkkiä ilmestyi karttaan reitti, josta pääsee seuraavan tehtävän alkuun. Ja kerran peli tilttas ihan täysin. Pitää nyt jatkaa tänään tahkoamista, josko tuo imisi jossain vaiheessa kunnolla sisään.NegaDuck kirjoitti:Nyt vois vihdoin ottaa ja pelata GTA IV:tä.
Suuri Antoisa (SA) PERJANTAI
Lähdin pyörälenkille, kun luulin sen piristävän, mutta paskat. Siellähän on sellanen helle, että eilinen krapulahedari tuli takaisin ja olo muuttui vieläkin vetelämmäksi.
Enpä ole muilta kuullut vastaavasta bugista, joten ilmeisesti osasin vain itse sen kämmätä tuohon tilaan.NegaDuck kirjoitti:No hö. Katsotaan miten meikäläiselle käy tuon kanssa. Näyttääpi siis siltä että tähänkin tulee jossain vaiheessa päivitys Xbox Liven kautta....bedlam kirjoitti:Bugittanut aika pahasti meikällä ensimetrit.
Conankin on jo kerennyt tutustumaan:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0kgo0VXGixk[/youtube]
Mulla on vieläkin flunssa
Voiton puolella taidetaan jo olla, mutta alan kyllä olla sitä mieltä, että sais jo mennä pois. En jaksais enää niiskuttaa. Laivallekin pitäisi lähteä viikonloppuna.
Vitsi oon kyllä ihan täydellinen pikkuvaimo - siivoan ja laitan ruokaa lyhyessä hameessa ja korkeissa koroissa. Pitää vähän testailla uusia kenkiä, ennen kuin niillä uskaltaa lähteä mihinkään pidemmälle!
SikaMikalle suurkiitokset wappuseurasta - en saanut viestiäsi ennen kuin eilen illalla, koska nukuttiin koko päivä!

Vitsi oon kyllä ihan täydellinen pikkuvaimo - siivoan ja laitan ruokaa lyhyessä hameessa ja korkeissa koroissa. Pitää vähän testailla uusia kenkiä, ennen kuin niillä uskaltaa lähteä mihinkään pidemmälle!
SikaMikalle suurkiitokset wappuseurasta - en saanut viestiäsi ennen kuin eilen illalla, koska nukuttiin koko päivä!
- Stadinarska
- Kitisijä
Joo, Ninni. Kyllähän Tanska on virkeä joukkue, mutta nyt kyllä täytyy huomata, että Tsekin tähdet pelaavat aikatavalla laiskasti. Saisivat saada enemmän rangaistusta. Selvää säästelyä. Pitkä turnaus, nääs.ninnithequeen kirjoitti:Jumankauta, toi Tanska-Tshekki-matsihan on HYVÄ.
Go Tanska GO!
Mut pyskologia saattaa tulla peliin, kun Tanska meni heti johtoonkin, mutta Tsekin yhteisosaaminen ja yksilötason taituruus on aikas omalla tasollaan. Suomi kyllä saattaisi ryssiä Tanskapelin juuri siksi kun pyskologiset seikat tainnuttaa suomalaisia jotenkin kahteen potenssiin!
Terkut Kontulaan Arskalta Ninnille. Katso vielä Slovenia-Kanada klo 22.30. Lienee ilotulitusta kotikentällä!
SA
jääkiekkohullu
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Netti on elämä! Tai ainakin yksi elämänmuoto?Edith kirjoitti:Tarttis hankkia elämä.
Vaadin oikeuksia nettielämänmuodolle!
Ihan riippumatta tissien koosta!
Tästä sitten nettiaddressia muotoileen!

Viimeksi muokannut Niba, 02.05.2008 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Hyvä yritys jäädä kotia ja viettää sohvankulmaan hautautuneena koko ilta meni vituiks. Ei muutakuin ytimeen ostaan kinukkia ja huitaseen pari puikkoa keskiketterää.
Tämän täytyy olla Dumarin vika, mies ei tissuta viunaa niin maailma ei ole tasapainossa ja minä joudun uhrautumaan.
EDIT: Ja tämä kaikki oli vaimon idea!
Tämän täytyy olla Dumarin vika, mies ei tissuta viunaa niin maailma ei ole tasapainossa ja minä joudun uhrautumaan.
EDIT: Ja tämä kaikki oli vaimon idea!
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
- Stadinarska
- Kitisijä
Tämä tuli NIIN äkkiä! Mutta jos neiti kerran on innoissaan niin on Stadinarskakin! Järkätään vaan! Kait pitäisi sopia treffipaikka, vai olemmeko niin valovoimaisia, että löydämme toisemme heti?NeitiNegatiivi kirjoitti:Ens viikonloppuna treffit!
Sit negatiivit nurkkaan ja posetiivari mukaan. Jumpsis!

SA
Stadintreffit rules!
.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä