Olin saanut yöllä tekstiviestin urposta numerosta ja nyt ei sitten sytytä yhtään kuka se lähettäjä on ollut. Ilmeisesti tuntee jostakin mutta mistä ja mitenkä?
1108 kirjoitti:Olin saanut yöllä tekstiviestin urposta numerosta ja nyt ei sitten sytytä yhtään kuka se lähettäjä on ollut. Ilmeisesti tuntee jostakin mutta mistä ja mitenkä?
Kahdesta promillesta vessasta? Et nähnyt kasvoja koska oli takana kokoajan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mutta taisit mennä myös! Mitä Rollo-kitinäkaverilleni kuuluu?
Muistathan vielä vanhan tutun Stadinarska-turskan!?
En ole enää yhtään "vihainen" entisestä avattarestasikaan! Olin silloin väärässä kun toivoin sitä pois. Hyi hyi Arska!
SA
Vt. rolloilija Rollon poisollessa
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Kyllä toi on ihan ehta suihkulähde, jonka arkkitehti määräsi juuri tuohon luomaan positiivistä tunnelmaa tai jotain muuta paskaa. Ainut mitä se tekee on ettei mihinkään voi keskittyä ja kokoajan kusettaa.
En ole enää yhtään "vihainen" entisestä avattarestasikaan! Olin silloin väärässä kun toivoin sitä pois. Hyi hyi Arska!
SA
Päivää, päivää, Arska.
Tokihan sinut muistan. Oikeassa olet, nykyavatarini vaihtoa kaipaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Olipas vallan mukava vappu. (Vaik en saanukaan yhtään kertakäyttögrillattua nakkimakkaraa enkä mennä uimaan.)
Duunipäivä on tosin aivan perseestä, mitään ei tapahdu ja silti täällä on pakko päivystää viiteen.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Toivuttu vapusta, kymmenen Tuopin voimalla ja näkäräiset päälle, ejokunto kovin! Saiskohan auton katsastettua? Ja luovarin pois otteesta ilmoitusosan..
Huomenna hautuumaa kutsuu ja kantohommiin joutuu! Iloista Wapun jälkeistä aikaa kaikille!
Huomenta! Oli iltasella vähän tylsää ja se jatkui koko yön aamukuuteen asti, joten pelasin pokeria. Nyt on pelitili taas kolminkertaistettu. Pitäs vissiin herätä, käydä suihkussa, siivota ja käydä kaupassa ennenkuin krapulapeikko tulee hakemaan hellyyttä
SA
Päivää, päivää, Arska.
Tokihan sinut muistan. Oikeassa olet, nykyavatarini vaihtoa kaipaa.
Tottakai muistat, se oli kaskulainen! Luulen, että muistan Rollon koko elämäni. Kuinka voisin unohtaa. Muistanhan Mussukankin koko elämäni.
Saatko jostain vielä sen hullunsilmä-avattaren. Siinä oli nimittäin sittenkin munaa!
Terkuin rolloillen Stadinarska
Roll over Beethoven (Beatles-esitys) .
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Kuten jo nörttigadgettiketjussa totesinkin: mitvit, miksi se tilaamani tuote yhtäkkiä loppui kaikkialta? Salaliitto! *nyrkin heristys*
Päivä mennyt puuhissa ja asioilla juostessa, ja taisin ikäväkseni laiminlyödä syömisiä kun taas iski kauhee väsy ja piti ottaa nokoiset eli päivää meni hukkaan. No, sou not, lomapäiviä on vielä luvassa lisää. Siirrän auton puskurin hiomis- ja kiillotuspuuhan suosiolla seuraaville päiville.