Miten mennään bussilla taas! Tiistai
Aargh, et voi taas räjähtää pää täällä kaikenmaailman pikkunäppäryyksiin ja vastaväitteisiin. *mol.fi* Alkaa vallan tulee ikävä ex-kollegoita.
Joo, ja kaikenlisäks ihme gynekologi ehdotteli röökinpolton lopettamista ihan innoissaan. Vitut. Ei näillä hermoilla, tai ainakaan vielä.
Joo, ja kaikenlisäks ihme gynekologi ehdotteli röökinpolton lopettamista ihan innoissaan. Vitut. Ei näillä hermoilla, tai ainakaan vielä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Olisit sanonut sille lekurille että pysyttelee neuvoissaan vaan niissä alapään jutuissa ja jättää yläpään jutut viisaammille, perkele saatana ravintolassa.sipsi kirjoitti:Joo, ja kaikenlisäks ihme gynekologi ehdotteli röökinpolton lopettamista ihan innoissaan. Vitut.
Työt eivät edisty kun odotan oikeuksia yhteen systeemiin. No okei voisinhan mä tehdä paria muuta vähemmän kiireistä juttua odotteluaikana. Kuten käväistä lounaalla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Ei mieleesi sitten tullut ottaa haulikkoa takaluukusta ja käydä posauttamassa jänön aivot pellolle, ja ehkä pari ohiajavaa autoa siinä samalla? Ihme tyyppi.NegaDuck kirjoitti:GTA IV noudettu kaupasta. Oli hyllystä jo loppu, mutta tiskin alla oli niitä vielä, hip.
Matkalla kauppaan näin kun vastaantulevalla kaistalla jänis hyppäsi parin metrin päästä 60 km/h liikkuvan auton eteen. Eihän kuski olisi voinut reagoida mitenkään (teki kyllä äkkijarrutuksen mutta ei se auttanut). Jänis jäi auton alle, ja jäi kadulle sätkimään.
Palasimme eri reittiä, joten en nähnyt miten jänikselle oli käynyt. Toivottavasti joku lopetti sen tuskattomasti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ei ihan ymmärrä. Mikä "perkele saatana ravintolassa"?Frederik Krueger kirjoitti: Olisit sanonut sille lekurille että pysyttelee neuvoissaan vaan niissä alapään jutuissa ja jättää yläpään jutut viisaammille, perkele saatana ravintolassa.
Joo, tää lääkäri oli muutenki aika nasta tyyppi..kyseli muunmuassa, että minkälainen seurustelutilanne mulla on. (Haa, nyt ku jälkeenpäin miettii, ni keksisin vaikka mitä näppäriä vastauksi tohon.)
Joo, tää onki just tää lääkäreitten nykytrendi. Että meet ihan mistä tahansa syystä lääkäriin, ni vähintään toinen tai kolmas kysymys on : "Poltatko tupakkaa? " tai : "Kuinka paljon poltat?".ninnithequeen kirjoitti: Joo, se onki aika taito poltella tupakkia pillun kautta.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
PÖLJÄ!Niba kirjoitti:Jänökin erosi hengestään? Kyllä pariutumisen on täytynyt tapahtua ennen auton alle jäämistä.BettyB. kirjoitti:Tällä palstalla on nyt NIIIIIN havaittavissa, kevääseen toki sopivaa, pariutumista.
Mulla olis nyt (siis 2h päikkärien jälkeen ) hirveästi energiaa, eikä yhtään käppäilykaveria! Hoitokoirakin lähti eilen aamulla kotiin, seuraava tulee vasta torstaina. PAH! Yksinkävely on vähän sama mulle kun yksinpuhelu, kivaa hetken, mut sit tulee tappelu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kävele mun kans kolmen jälkeen Hiekkaharjusta KoivukyläänElppis kirjoitti:Mulla olis nyt (siis 2h päikkärien jälkeen ) hirveästi energiaa, eikä yhtään käppäilykaveria! Hoitokoirakin lähti eilen aamulla kotiin, seuraava tulee vasta torstaina. PAH! Yksinkävely on vähän sama mulle kun yksinpuhelu, kivaa hetken, mut sit tulee tappelu.
Joitakin pelejä saamme ilimatteeks, kun esmes julkaisija tuo niitä laatikollisen jaettavaksi. Saisin vähentää pelit verotuksessakin, mutten ole jaksanu nähdä vaivaa koska rahasummat ovat kuitenkin niin pieniä.NuoriDaavid kirjoitti:Saatko muuten nuo pelit työnantajan puolesta? Jos et saa, niin oletko koettanut vähentää verotuksessa? Voisi mielestäni verrata ammattikirjallisuuteen tai lehtiin.
60-70€ pieni raha? You're rich, biaaaaatch!NegaDuck kirjoitti:Joitakin pelejä saamme ilimatteeks, kun esmes julkaisija tuo niitä laatikollisen jaettavaksi. Saisin vähentää pelit verotuksessakin, mutten ole jaksanu nähdä vaivaa koska rahasummat ovat kuitenkin niin pieniä.NuoriDaavid kirjoitti:Saatko muuten nuo pelit työnantajan puolesta? Jos et saa, niin oletko koettanut vähentää verotuksessa? Voisi mielestäni verrata ammattikirjallisuuteen tai lehtiin.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ostan ehkä 3-4 peliä vuodessa, eli noin 200-250 euron arvosta. Jos se vähennetään vuosituloistani, veroprosentti putoaa, no, emmätiiä mutta tuskin paljoa.Elppis kirjoitti:60-70€ pieni raha? You're rich, biaaaaatch!
Ilmastonmuutoslaitteen asennustyön mä kyllä vähensin verotuksesta. Eikä sekään ollut kovinkaan kummoinen summa...
Nyt mua surettaa toi puputarina niin paljon, etten pysty kohta enää lueskella. Sitäpaitsi vaik oon silmä kovana yrittäny tavata, en millään nää missään Bettyn mainitsemaa pariutumista. Uteliasta harmittaa.
Niin joo, lisäksi on parisen päivää jo pitänyt mainita, että se helkutin Yö on maailmankaikkeuden paskin bändi ja tästä ei voi edes neuvotella.
Niin joo, lisäksi on parisen päivää jo pitänyt mainita, että se helkutin Yö on maailmankaikkeuden paskin bändi ja tästä ei voi edes neuvotella.
Jos sun marginaaliveroprosentti (eli vuoden viimeisten tienaamiesi eurojen veroprosentti) olisi esim 45 (ei ainakaan tuon alle, eri asia kuin kokonaisveroprosentti, en kyllä tiedä yhtään mitä tienaat), niin saattaisit saada verohyötyä 0.45x200=90euroa. Aika hyvä nettoansio mielestäni työstä, joka ei vaatisi missään tapauksessa yli puolen tunnin paperin pyöritystä.NegaDuck kirjoitti: Ostan ehkä 3-4 peliä vuodessa, eli noin 200-250 euron arvosta. Jos se vähennetään vuosituloistani, veroprosentti putoaa, no, emmätiiä mutta tuskin paljoa.
Toki tuossa on kait joku omavastuu ja voi olla, että tuo määrä ei ylitä omavastuuta, missä tapauksessa et hyötyisi mitään.
Tää voi tulla shokkina sinulle mutta Irakissa kuolee pommeihin kymmeniä ihmisiä päivässä, Afrikassa kuolee nälkään tuhansia ihmisiä päivässä ja Burmassa kidutetaan hengiltä kymmeniä ihmisiä päivässä.sipsi kirjoitti:Nyt mua surettaa toi puputarina niin paljon, etten pysty kohta enää lueskella.
Eli mitä merkitystä on yhdellä kapisella kaniinilla?
Ne ei oo yhtä söpöjä.1108 kirjoitti:Tää voi tulla shokkina sinulle mutta Irakissa kuolee pommeihin kymmeniä ihmisiä päivässä, Afrikassa kuolee nälkään tuhansia ihmisiä päivässä ja Burmassa kidutetaan hengiltä ihmisiä kymmeniä päivässä.sipsi kirjoitti:Nyt mua surettaa toi puputarina niin paljon, etten pysty kohta enää lueskella.