SikaMika kirjoitti:
Päivitän statukseni: olen nainen, en seurustele, kaikki käy.
Päivitä nimimerkki vielä AJ:ksi.
No mihin tää nyt liittyi, vai oliko tämä jonkinlainen sarkasmiyritys? Et osaa.
No väkisinhän mä en osaa jos sarkasmin kohde ei tajua läppää. Myönnän kyllä ettei mikään helmi ollut eikä mitään henk.koht ollut taustalla, mutta tuli vaan mieleen.
Bliss kirjoitti:Tai mikset ole huomannut sitä jonoa?
Voisi auttaa jos ne soittaisi ovikelloa eikä vain seisoisi oven takana.
Mun ovea on kerran soitettu ihan vaan pilua tarjoten. Tämä ihme sattui tshernobyl-keväänä, eli 1986. Olin Domus academicaan majoittuneena valmennuskurssia varten. Ovikello soi, ovella oli kaksi suunnillen ikäistäni naista, joista toinen kysyi "haluaisitsä rakastella mun kanssa rahasta". Nuorena maalaispoikana en osannut sanoa hätääntyneenä kuin "en".
Bliss kirjoitti:Tai mikset ole huomannut sitä jonoa?
Mun ovea on kerran soitettu ihan vaan pilua tarjoten. Tämä ihme sattui tshernobyl-keväänä, eli 1986. Olin Domus academicaan majoittuneena valmennuskurssia varten. Ovikello soi, ovella oli kaksi suunnillen ikäistäni naista, joista toinen kysyi "haluaisitsä rakastella mun kanssa rahasta". Nuorena maalaispoikana en osannut sanoa hätääntyneenä kuin "en".
Mitähän ko. naisille mahtaa kuulua nykyään...
Mutta vielä suurempi ihme se olisi ollut, jos olisivat tarjonneet ilmaiseksi.
NuoriDaavid kirjoitti:Mun ovea on kerran soitettu ihan vaan pilua tarjoten. Tämä ihme sattui tshernobyl-keväänä, eli 1986. Olin Domus academicaan majoittuneena valmennuskurssia varten. Ovikello soi, ovella oli kaksi suunnillen ikäistäni naista, joista toinen kysyi "haluaisitsä rakastella mun kanssa rahasta". Nuorena maalaispoikana en osannut sanoa hätääntyneenä kuin "en".
Bluntly kirjoitti:
Mitähän ko. naisille mahtaa kuulua nykyään...
Mutta vielä suurempi ihme se olisi ollut, jos olisivat tarjonneet ilmaiseksi.
Bluntly kirjoitti:Muistetaan nyt kuitenkin, että olen kummajainen joka pitää mielellään kainalossa, paljon enemmän kuin alla tai päällä.
Mää ihmettelen miksei sulla ole kilsan mittaista jonoa oven takana. Tai mikset ole huomannut sitä jonoa?
Mää ihmettelen että saako vaan sanomalla että tykkää pitää naista kainalossa naiset jonottamaan oven takana? Eiks siis ny aivan kaikki tykkää pitää naista kainalossa?
NegaDuck kirjoitti:
Mää ihmettelen että saako vaan sanomalla että tykkää pitää naista kainalossa naiset jonottamaan oven takana?
En mä sitä pelkästään tuolle lausunnolle perustanut, vaan muutaman vuoden juttujen lukemiseen
Tyyppi on selkeesti aviomiesainesta, eikä oo naisia ympärillä pyörimässä (muka).
NegaDuck kirjoitti:
Eiks siis ny aivan kaikki tykkää pitää naista kainalossa?
Ei kaikki tykkää.
Jotkut tykkää käyttää naisia pelkästään patjana, ja jotkut jopa mäiskiä turpaan paremman tekemisen puutteessa.
Frederik Krueger kirjoitti:Väärä punchline. Parempi olisi ollut esim.
"Näin tapasin nykyisen vaimoni."
"Tienasin 200mk."
Olisi tosiaan pitänyt kysyä, paljonko ovat valmiita maksamaan. Tyttöparat olivat kyllä aivan väärässä paikassa liikkeellä. Olivat kenties ajatelleet, että hotelli= maksavia asiakkaita, mutta eivät tajunneet, että tuolla asui persaukista porukkaa.
Bliss kirjoitti:
Ei kaikki tykkää.
Jotkut tykkää käyttää naisia pelkästään patjana, ja jotkut jopa mäiskiä turpaan paremman tekemisen puutteessa.
Kauhean negatiivinen mieskuva, haluaisitko kertoa mistä tämä johtuu? Istu alas, ota karamelli ja kerro kaikki lapsuudestasi.
Mitä tekemistä tuolla on mieskuvan kanssa jos sanoo että jotkut ovat väkivaltaisia tai vain seksin perään? Onko se vain illuusiota että mm. yksi mun sukulainen on saanut epilepsian kun on tullut piestyksi suhteessaan niin pahoin
Se että kertoo negatiivisen esimerkin ei tarkoita että se pahin vaihtoehto on keskivertotapaus.