Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Aito_Johanna kirjoitti:Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Montako vuotta olet ollut siellä ahtaasti ja epämukavasti, eli montako vuotta olet asunut Helsingissä?
Aito_Johanna kirjoitti:Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Montako vuotta olet ollut siellä ahtaasti ja epämukavasti, eli montako vuotta olet asunut Helsingissä?
Miksi?
Olen asunut Helsingissä loppukesästä -97, eli yhdeksänä vappuna tuli käytyä katsomassa lakitus. Ihan ekoina vuosina oli kai jotenkin siistiä, kun sai ottaa osaa vappuperinteisiin ja laittaa ylioppilaslakin päähän heti Mantan saatua omansa. Sitten siellä käymisestä vain tuli tapa.
Miksi?
Olen asunut Helsingissä loppukesästä -97, eli yhdeksänä vappuna tuli käytyä katsomassa lakitus. Ihan ekoina vuosina oli kai jotenkin siistiä, kun sai ottaa osaa vappuperinteisiin ja laittaa ylioppilaslakin päähän heti Mantan saatua omansa. Sitten siellä käymisestä vain tuli tapa.
Pääsin vuonna -93 melkein Mantaan kiinni mutta jäin toiseen riviin Mantasta laskien, lisää voimaa olisi tarvittu vielä.. Sen jälkeen olen etääntynyt Mantasta, pariin viime vuoteen en ole käynyt koko tapahtumassa, ravintolassa, kotona tai kaverien luona on mukavampi vetää viinaa, uskokaa pois..
Viimeksi alaikäisenä olen ollut vappuna Espalla ja siitäkään en mitään muista. Minua ei kyllä saisi kirveelläkään keskustaan vappuna. Vedän simaa himassa ja viheltelen Porilaistenmarssia.