TORSTAI
Perästä kuuluu.
Lopputyö alkaa viimein kasaantua ja hahmottua kunnolla. Eihän tässä olekaan kuin pari viikkoa enää aikaa saada se kasaan.
Fiilis on kuitenkin noususuuntainen, kun tajuaa lukeneensa ihan hemmetisti matskua joka alkaa hiljalleen loksahtelemaan paikoilleen. Pari tuntia sitten sain piirrettyä frameworkin jonka kautta teoriapohja aukeaa ja maailma pelastuu. Jos ohjaajat ja proffat vielä pitävät ajatuksesta, niin loppu onkin pelkkää takomista.
20/20 hindsightina olisin päässyt paljon helpommalla jos olisin tehnyt vain normaalin lopputyön. Mutta piti mennä kuuntelemaan houkutteluja mielenkiintoisesta tutkimushankkeesta ja jännittävästä aiheesta. Olkoonkin että innovaatioiden johtaminen ja mittaaminen on mielenkiintoinen aihe, olisi helpommallakin päässyt.
Positiivisena puolena on, että jos tämän saisi nyt vielä hyvänlaatuisena loppuun - olisi mahdollisuus päästä jatkossa mukaan uusiin Tekes-hankkeisiin ja toisaalta suorittamaan väikkäriä.
Lopputyö alkaa viimein kasaantua ja hahmottua kunnolla. Eihän tässä olekaan kuin pari viikkoa enää aikaa saada se kasaan.
Fiilis on kuitenkin noususuuntainen, kun tajuaa lukeneensa ihan hemmetisti matskua joka alkaa hiljalleen loksahtelemaan paikoilleen. Pari tuntia sitten sain piirrettyä frameworkin jonka kautta teoriapohja aukeaa ja maailma pelastuu. Jos ohjaajat ja proffat vielä pitävät ajatuksesta, niin loppu onkin pelkkää takomista.
20/20 hindsightina olisin päässyt paljon helpommalla jos olisin tehnyt vain normaalin lopputyön. Mutta piti mennä kuuntelemaan houkutteluja mielenkiintoisesta tutkimushankkeesta ja jännittävästä aiheesta. Olkoonkin että innovaatioiden johtaminen ja mittaaminen on mielenkiintoinen aihe, olisi helpommallakin päässyt.
Positiivisena puolena on, että jos tämän saisi nyt vielä hyvänlaatuisena loppuun - olisi mahdollisuus päästä jatkossa mukaan uusiin Tekes-hankkeisiin ja toisaalta suorittamaan väikkäriä.
- irmelianneli
- Kitisijä
Raivostuttavaa, tuskaillu ite (just synnytysten jälkeen kun muisti kai katoilee kaikessa muutenkin) samaa. Nykyään numero onkin puhelimeen ovelasti solutettuna kahteen eri yhteystietoon. Tee sama jos pääset sinne asti.irmelianneli kirjoitti:Mä syön luumua ja mehua aamupalaks. Ja lähen kohta labraan polkeen. Mä en VIELÄKÄÄN muista sitä verkkopankkitunnusta!!!! Se on näköjään täysin pyyhkiytynyt mun muistista poismiten voi olla mahdollista? Pelottavaa.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Huomenta!
1108:n avatar kasteli pikkupökät heti aamusta
Villi yö unien suhteen, huh!
Kyllä ainakin mielikuvitus laukkaa...
Aamupalaa poskeen ja kohta Ogelin kautta Selloon, murkku ja mutsi mukana. Vähänkö on muuten pahoinpidelty olo? Oikean puolen kylkiluut on ollu jo vähän aikaa kipeet ton masutyypin voimakkuuden vuoksi, nyt siinä on jo pieni mustelma ulospäin
Pikkurikollinen, potkii mutsinsa jo kohdusta.
1108:n avatar kasteli pikkupökät heti aamusta

Villi yö unien suhteen, huh!

Aamupalaa poskeen ja kohta Ogelin kautta Selloon, murkku ja mutsi mukana. Vähänkö on muuten pahoinpidelty olo? Oikean puolen kylkiluut on ollu jo vähän aikaa kipeet ton masutyypin voimakkuuden vuoksi, nyt siinä on jo pieni mustelma ulospäin

The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
Joo, niin mä teen. Pakko pyytää pankista uudet, ei tässä nyt muukaan autaGeep kirjoitti:Raivostuttavaa, tuskaillu ite (just synnytysten jälkeen kun muisti kai katoilee kaikessa muutenkin) samaa. Nykyään numero onkin puhelimeen ovelasti solutettuna kahteen eri yhteystietoon. Tee sama jos pääset sinne asti.irmelianneli kirjoitti:Mä syön luumua ja mehua aamupalaks. Ja lähen kohta labraan polkeen. Mä en VIELÄKÄÄN muista sitä verkkopankkitunnusta!!!! Se on näköjään täysin pyyhkiytynyt mun muistista poismiten voi olla mahdollista? Pelottavaa.

Dääääm, en mä apteekkiin pääse ku vast illalla.Bliss kirjoitti:Tuskin.ninnithequeen kirjoitti:Onko jotain kotikonstia tähän?
Lopeta ihan ekana ainakin vedellä lotraaminen naaman putsaamisessa.
Sitten apteekkiin ostamaan esim. tätä.
Ihan outoa, yleensä naama kuivuu pakkasilla, eikä ikinä oo tehny näin keväällä. Onkohan musta tulossa vaan vanha? 31 jo kohta kuitenkin, iik.
No tuskin se on niin hätäinen tapaus...ninnithequeen kirjoitti: Dääääm, en mä apteekkiin pääse ku vast illalla.
Ylläri - iho muuttuu kun ikää tulee lisää

Ei mitkään lähikaupan herbinat hei tehoo enää. Kannattaa sijoittaa muutamia kymppejä kunnon tuotteisiin (no, saa niihin satasiakin uppoamaan), on sitten yks huoli vähemmän kun ei kiristele
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)