exPertti kirjoitti:
Voihan se tosiaan hämmentää jos näkee tyypin, jolla on pelkkä kännykkäkotelo päällänsä. Missähän ihmeessä sitä voi muuten säilyttää jos ei ole housuja?
exPertti kirjoitti:
Jos näette minulla koskaan kännykkävyölaukun saatte luvan kanssa ampua minut.
Joo se vyölaukkuhemmo on Hemuli
Laittaisi nyt hemmetti vaatteita päälle.
Henkilöllisyys jäi epäselväksi. Oli kuitenkin selkeästi tulossa viuhahdusmiittiin. Koska miesparka oli kuitenkin insinööri, niin säikähti, kun menin juttelemaan, ja juoksi karkuun.
Herra Manala kirjoitti:Minut tunnistaa kirkkaanpunaisesta muskeliautosta ja V8:n ärjynnästä Länsiväylällä.
Minut tunnistaa kirkkaanpunaisesta muskeliautosta ja V8:n ärjynnästä Harbour Bridgellä.
Tästähän saadaan sellainen tilastokeskuksen demografia-analyysi:
"...keskimääräinen kitinäläinen on kaupunkilainen insinööri, jolla on 0,6 lasta ja joka liikkuu joko bussilla tai ärjyvällä V8:lla. Keskimääräinen kitinäläinen on seksuaalisuudestaan epävarma hetero, jolla on ollut 13,1 seksisuhdetta ja jolla on parhaillaan 0,4 parisuhdetta. Harrastuksiin kuuluvat internet (2-3 tuntia päivässä + työaika), punaviini vaahtokylvyssä (poikien kesken), tietokonepelit, kova juominen ja ristiinnussinta."
Viimeksi muokannut elco, 23.04.2008 6:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti kirjoitti:
Voihan se tosiaan hämmentää jos näkee tyypin, jolla on pelkkä kännykkäkotelo päällänsä. Missähän ihmeessä sitä voi muuten säilyttää jos ei ole housuja?
Siellä missä dildoakin!
Mistä sitä sitten tietää kumpi siellä surisee?
Täytyy toivoa, että sankarimme ei ole esim. skootterilla liikkeellä, koska kypärän jemmaaminen samaan osastoon voi olla haasteellista. Tai no, ehkä ei hemulille.
elco kirjoitti:Täytyy toivoa, että sankarimme ei ole esim. skootterilla liikkeellä, koska kypärän jemmaaminen samaan osastoon voi olla haasteellista. Tai no, ehkä ei hemulille.
Huh, onneks mun skootterissa on kaksikin lokeroa kypärälle. Mutta toisaalta, onhan mulla se ylimääräinen reikäkin, minne kuulemani mukaan mahtuu vaikka täysperävaunullinen rekka, niin miksei kypäräkin...
elco kirjoitti:Onko skootteri ja hanuri jotenkin synonyymejä?
Ei ei, olet nyt ihan kuutamolla. Hanurissani on ensinnäkin vain yksi lokero, ja toisekseen se ei ole tarkoitettu kyrv.. kypärälle, vaan sisäisen hattarani luonnolliselle poistumalle.
Kyllä mä puhuin asioista kerrankin ihan niiden oikeilla nimillä. Ehkä.
exPertti kirjoitti:Minä olen se atleettinen hunk, jolla on kana-ateria.
Ja Dave se, joka juuri nyt kuikuilee tohkeissaan ympäriinsä.